Kullanıcı Adı:
Şifre:

Araç ilanımda bir anormallik mi var? Edit: İlan bilgileri güncellendi.
Sanki Bana Pele
Konu Sahibi

6 Aralık 2018; 0:50:06
Arkadaşlar merhaba, 10-15 gün içinde eşim işinden ayrılıyor. Yeni bir iş bulana kadar elimizdeki aracı elden çıkarmamız gerekiyor. Sizden rica etsem ilanı yorumlar mısınız? Ne eksik ne fazla. Her türlü eleştiriye açığım ancak Lütfen yapıcı eleştiriyle gelin. Terbiye sınırını aşmayalım.

Güncelleme: İlanda değişiklikler yaptım. Elimden geldiğince temiz fotoğraflar koymaya çalıştım.

Acil Satılık 2013 Opel Astra
İlan No: 628893887

https://www.sahibinden....l-astra-628893887/detay

Not: İlan aynı donanım ve kmdeki araçlar arasında en ucuz 3 ya da 4.araç.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanki Bana Pele -- 11 Aralık 2018; 13:21:23 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

2013 model 14 bin hasar kayitli kaput degismis cok yakan az kacan 1.6 ve boş arabayi eski kasa olmasina ragmen 45 bin yazmissin diyecektimki..
Bi baktim muadilleri 55 lerde geziyor.
Kardes bu ara...
yagızalp - 13 gün önce
Ben koltukların halını gorunce ılanı kapattım. Aracın km sının aksıne o koltuklar, aracın temız kullanılmadıgı ızlenımı yarattı bende



Sag taraf komple boyalı ancak ne durumda acaba ? Macun vs....
masterap - 13 gün önce
Hocam kaput tavan bagaj Türk insanının kırmızı çizgileri. Onun dışında kaput değişti önden kaza yok, 14 bin tramer var ağır hasar kaydı değil cümleleri sahibindeki hasarlı ilanların belki yarısında...
mc191 - 13 gün önce

mc191
6 Aralık 2018; 0:57:39
Hocam kaput tavan bagaj Türk insanının kırmızı çizgileri. Onun dışında kaput değişti önden kaza yok, 14 bin tramer var ağır hasar kaydı değil cümleleri sahibindeki hasarlı ilanların belki yarısından fazlasında var. Ben araba alırken de bu ibareler olan ilanları ön planda düşünmedim düşünmem açıkçası. Kaza fotoları olması iyi olmuş en azından alan adam görerek alacak. Hayırlı satışlar dilerim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


masterap
6 Aralık 2018; 1:00:13
Ben koltukların halını gorunce ılanı kapattım. Aracın km sının aksıne o koltuklar, aracın temız kullanılmadıgı ızlenımı yarattı bende



Sag taraf komple boyalı ancak ne durumda acaba ? Macun vs.. Zıra o yıllarda 14bın tl hasar kaydı cıddı bır rakamdı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


yagızalp
6 Aralık 2018; 1:01:04
2013 model 14 bin hasar kayitli kaput degismis cok yakan az kacan 1.6 ve boş arabayi eski kasa olmasina ragmen 45 bin yazmissin diyecektimki..
Bi baktim muadilleri 55 lerde geziyor.
Kardes bu arabanin varya sifiri , j kasasi, 20 ay once 54 bine satiliyordu.

Bu memlekette ben ilan milan yorumlayamiyorum!..

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Sanki Bana Pele
Konu Sahibi

6 Aralık 2018; 1:01:53
quote:

Orijinalden alıntı: mc191

Hocam kaput tavan bagaj Türk insanının kırmızı çizgileri. Onun dışında kaput değişti önden kaza yok, 14 bin tramer var ağır hasar kaydı değil cümleleri sahibindeki hasarlı ilanların belki yarısından fazlasında var. Ben araba alırken de bu ibareler olan ilanları ön planda düşünmedim düşünmem açıkçası. Kaza fotoları olması iyi olmuş en azından alan adam görerek alacak. Hayırlı satışlar dilerim
Ama gerçekten ağır hasar olarak gözükmüyor. Yani o konuda ne yapabilirim? Silin diyorsanız sileyim. Ama bu seferde insanlar gerçekten boş muhabbete dönüyor. Ben işyerinden çok yakın bir abimden aldım. 3 senedir gözümün önünde olan bir araç.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Sanki Bana Pele
Konu Sahibi

6 Aralık 2018; 1:03:24
quote:

Orijinalden alıntı: masterap

Ben koltukların halını gorunce ılanı kapattım. Aracın km sının aksıne o koltuklar, aracın temız kullanılmadıgı ızlenımı yarattı bende



Sag taraf komple boyalı ancak ne durumda acaba ? Macun vs.. Zıra o yıllarda 14bın tl hasar kaydı cıddı bır rakamdı
Koltukları detaylı bir temizliğe sokacağım. Aracı genelde hanım kullanıyor :) Haftasonları fırsat bulursam temizliyorum ancak o da her zaman olmuyor. Sağ kapılarda macunlu işlem var evet haklısınız.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanki Bana Pele -- 6 Aralık 2018; 1:7:26 >



Sanki Bana Pele
Konu Sahibi

6 Aralık 2018; 1:05:26
quote:

Orijinalden alıntı: yagızalp

2013 model 14 bin hasar kayitli kaput degismis cok yakan az kacan 1.6 ve boş arabayi eski kasa olmasina ragmen 45 bin yazmissin diyecektimki..
Bi baktim muadilleri 55 lerde geziyor.
Kardes bu arabanin varya sifiri , j kasasi, 20 ay once 54 bine satiliyordu.

Bu memlekette ben ilan milan yorumlayamiyorum!..
İşte problem orda başlıyor. Ben bu araca daha ne yazabilirim? Evet bende biliyorum piyasa rezil halde ama daha bugün bizim Opel Astra H grubundan birisi 42.000 liraya 2006 model 210.000 kmde araç aldığını söyledi. Ona göre ben çok mu yazmışım sahiden? Bir de TSB’de aracın kasko değeri 59.000 lira olarak gözüküyor.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



mc191
6 Aralık 2018; 1:18:52
Hocam sizin fiyatınızda sıkıntı yok zaten bana kalırsa ama bizim millet ne aradığını da bilmiyor ki. Hem cebimden az para çıksın hem de hatasız olsun derdindeler. Siz samimi olarak ilana o şekilde yazıyorsunuz doğrudur fakat sahibinden de bir saat araba arayan herkes bir saatin sonunda şu cümleyi kuruyor: la herkes çakal olmuş. Yanlış anlamayın ben kaza yaptığımda servis 28 bin dedi eksper onayladı etti sanayiye gittik arabaya bakıyorlar 10 a hallolur maks 11 12 diyorlar. Sigortacı ile kavga gürültü servisle kavga gürültü düşündüm şimdi bunu dışarda yaptırsam benim içim rahat etmez, satarken ya yalan dolan iş yapıp satacağım ya da çok zarar edeceğim. En iyisi yaptırmadan satmak dedim. Sırf bu işlerle uğraşmak için. Sonuçta bir yıl önce 42 ye aldığım kaza yapmasam 49 50 civarına gidecek arabayı 46 ya saydılar. Ama yapılsaydı o kadar hasar kaydıyla ben o arabayı en fazla 35 40 a satabilecektim. Bence fiyatınız makul. Pazarlık payınız vardır yoktur bilmiyorum fakat kesinlikle araç başında pazarlık yapın. Mesajda 500 inerseniz arabanın başında yaa burasıda şöyleymiş der alıcı. İlana da yazılabilir araç başında vs. Diye siz bilirsiniz yine



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Sanki Bana Pele
Konu Sahibi

6 Aralık 2018; 1:28:27
quote:

Orijinalden alıntı: mc191

Hocam sizin fiyatınızda sıkıntı yok zaten bana kalırsa ama bizim millet ne aradığını da bilmiyor ki. Hem cebimden az para çıksın hem de hatasız olsun derdindeler. Siz samimi olarak ilana o şekilde yazıyorsunuz doğrudur fakat sahibinden de bir saat araba arayan herkes bir saatin sonunda şu cümleyi kuruyor: la herkes çakal olmuş. Yanlış anlamayın ben kaza yaptığımda servis 28 bin dedi eksper onayladı etti sanayiye gittik arabaya bakıyorlar 10 a hallolur maks 11 12 diyorlar. Sigortacı ile kavga gürültü servisle kavga gürültü düşündüm şimdi bunu dışarda yaptırsam benim içim rahat etmez, satarken ya yalan dolan iş yapıp satacağım ya da çok zarar edeceğim. En iyisi yaptırmadan satmak dedim. Sırf bu işlerle uğraşmak için. Sonuçta bir yıl önce 42 ye aldığım kaza yapmasam 49 50 civarına gidecek arabayı 46 ya saydılar. Ama yapılsaydı o kadar hasar kaydıyla ben o arabayı en fazla 35 40 a satabilecektim. Bence fiyatınız makul. Pazarlık payınız vardır yoktur bilmiyorum fakat kesinlikle araç başında pazarlık yapın. Mesajda 500 inerseniz arabanın başında yaa burasıda şöyleymiş der alıcı. İlana da yazılabilir araç başında vs. Diye siz bilirsiniz yine
Pazarlık payı var. 44250 yazıyor ama alıcının isteği, samimiyetine göre 42500-43000 civarına da bırakacağım zaten. Ben çok uzatmayı sevmem o konuda. Ne kendim çok diretirim ne de karşıdakinin diretmesini isterim. Ha işin garip tarafı ben bu aracı 3 ay önce 45000 liraya satıyordum. Alacak kişi önce 45e veriyorsan alayım dedi. Bende gel ama burda yok noter parasıydı yok eksper parasıydı dersen aracına bindirir yollarım dedim. Çünkü o zaman ben 46.000 demiştim o da en son 45 olur mu dedi bende 3-5 lafı yapılmaz deyip gel dedim. İş çingen pazarlığına dönünce sevmiyorum. Mesela 2016 Ekimde Peugeot 106 sattık. 14750 yazdık. Genç bir çocuk telefonla aradı abi 13,5-14 civarı paramız var dedi. Gel kardeşim dedim. Geldi baktırdı bir iki ufak tefek şeyler çıktı 13.5 olur mu dedi. Biz de babamla 98 model araba 3-5e bakarsak satılmaz dedik, verdik.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



mesuthaksoy
6 Aralık 2018; 1:39:26
Ben şahsen aracın tramer raporunu (şase no ile olan) fotoğraflara her zaman koyuyorum. Siz ne kadar yazsanız da adam gözüyle görmek isteyebilir.
Kaput değişti ama önden kazası yok çok muğlak bir anlatım. Kazası yoksa neden değişti?Bence tüm geçmişini detaylı yazın.
Koltukların durumu fecahat. Temizletip fotolarını ekleyin.
Araçtaki lpg kitinin markasını yazıp tüketim verilerini de eklemeniz faydanıza olur diye düşünüyorum.
Hayırlı satışlar

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Sanki Bana Pele
Konu Sahibi

6 Aralık 2018; 1:49:27
quote:

Orijinalden alıntı: mesuthaksoy

Ben şahsen aracın tramer raporunu (şase no ile olan) fotoğraflara her zaman koyuyorum. Siz ne kadar yazsanız da adam gözüyle görmek isteyebilir.
Kaput değişti ama önden kazası yok çok muğlak bir anlatım. Kazası yoksa neden değişti?Bence tüm geçmişini detaylı yazın.
Koltukların durumu fecahat. Temizletip fotolarını ekleyin.
Araçtaki lpg kitinin markasını yazıp tüketim verilerini de eklemeniz faydanıza olur diye düşünüyorum.
Hayırlı satışlar
Teşekkür ediyorum. O zaman ben bir hafta sonu önce koltukları detaylıca temizleteyim. Fotoğrafları bir güncelleyeyim. Tüketim verilerini de ekleyeyim. Diğer bir husus ise şudur, çok fazla detay insanları sıkmaz mı? Yani gerçekten alıcı olan mesaj atmaz mı ben mi yanlış düşünüyorum?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



acr
6 Aralık 2018; 1:54:34
Bayandan ilan vermişsiniz üstüne 14k hasar ve sağ yan taraf komple boyalı. Direk nütüm kombolar tamam maşallah. Arayan olmaması normal.



İlanı bir erkek üzerine açın derim.

14 bin hasar kaydını ve isteyene fotolarını göndetebileceğinizi belirtin bundan dolayıda 3 parça boyası vardır gibi bir ifade kullanın. Aynaya vs. girmeyin. Ayna, tampon zaten çok mühim parçalar değil. Takasa pek girmeyin derim. Oda olumsuz algılanır.




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Sanki Bana Pele
Konu Sahibi

6 Aralık 2018; 2:06:24
quote:

Orijinalden alıntı: acr

Bayandan ilan vermişsiniz üstüne 14k hasar ve sağ yan taraf komple boyalı. Direk nütüm kombolar tamam maşallah. Arayan olmaması normal.



İlanı bir erkek üzerine açın derim.

14 bin hasar kaydını ve isteyene fotolarını göndetebileceğinizi belirtin bundan dolayıda 3 parça boyası vardır gibi bir ifade kullanın. Aynaya vs. girmeyin. Ayna, tampon zaten çok mühim parçalar değil. Takasa pek girmeyin derim. Oda olumsuz algılanır.

Hesap hanımın. Ben babamın aracını satılığa koyduğumda hakkımı kaybettim Diğerlerinde de düzenleme yapacağım. Tek tek not alıyorum şimdi sonra toplu bir düzenleme yapacağım.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


BekirTemel
6 Aralık 2018; 2:35:04
problem yok, dürüstçe yazılmış, insanlar artık para harcarken iki üç kere düşünmeyi öğrendi haliyle arabalar da bunun içinde, hem hasar vesaire hem ekonomik durum birleşince öyle hemen elden çıkarmak pek mümkün olmaması normal ancak her malın da alıcısı vardır, elbet ederi buysa gider.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



orktas
6 Aralık 2018; 2:36:12
Ben bu ilanı foruma bakmadan önce görmüştüm, kadın ismi gördüm ama açıklama bir kadından beklenmeyecek şekilde olduğu için al satçı gibi olduğunu düşünmüştüm.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Sanki Bana Pele
Konu Sahibi

6 Aralık 2018; 3:23:20
quote:

Orijinalden alıntı: orktas

Ben bu ilanı foruma bakmadan önce görmüştüm, kadın ismi gördüm ama açıklama bir kadından beklenmeyecek şekilde olduğu için al satçı gibi olduğunu düşünmüştüm.
Yok be hocam. Kendi eşimin hesabı. Al sat olacak bir durum yok. Kendisi işten çıkıyor. Evdeki bir maaş gidiyor. İhtiyaç kredisi var. Ev kredisi var. Satıp ihtiyaç kredisini kapatıp kendimize de uygun fiyatlı bir şey bakacağız. Yoksa benim planım orta vadede sıfır veya düşük km araç almaktı.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



vwag
6 Aralık 2018; 3:53:32
Aaa Nazilli otogarın orası =).

1-Aracın fotoğraflarını daha düzgün bir yerde çekiniz. Ben ilanlarda sanayi görünümlü yerde çekilen fotoğrafları görünce direk al-satçı ilanı diye kapatıyorum.

2- Aracın tam köşelerinden 4 adet, 2 tane içinden (Gösterge panelinde km'nin gözüktüğü) ve bir tanede tavanın göründüğü tam önünden 7 tane fotoğraf koyun. Hatırladığım kadarıyla astralarda güneş yanığı oluyordu .

3- Aracın tamir fotoları, değişen parça listesi, servis fatura görüntülerini bulut sitelerinden birine topluca yükleyin ve dileyenlere gönderin. Ne kadar alıcılarla az muhatap olursanız zamanınız size kalır. Sbm'den kazalara ait expertiz faturalarını görebiliyorusunuz.

4- İlanı biraz daha okunaklı ve takip edilebilir olarak yazın. Örneğin:

2013 model, ww donanımlı, yyyyy kmde, x. sahibiyim. ZZ şehirinden şu tarihte satın aldım.

-2014 yılında xxxx tutarlı , 2013 yılında yyyy tutarlı hasar kaydı bulunmaktadır.
-xxxx tutarlı kaza.
Değişen parçalar x, y, z, boyalı parçalar x, y, z,
-yyyy tutarlı kaza
Dikiz aynası
-Aracın kaputu şu şu sebeble değiştirilmiştir. Hasar fotoğraflarda mevcuttur.
-20xx yılında xxx km'de yy markalı lpg kiti montajlanmıştır.
-Ağır bakımı yıldan dolayı şu tarihte yapılmıştır.(Triger değişimi,devir daim baskı balata vb) 60.000, 80.000 km bakımlarının faturaları mevcuttur. Varsa yetkili servis raporları. Km güvenirliliğini artırır.
-Lastikler xx tarihinde alınmıştır ve şu kadar km yapılmıştır. Faturası mevcuttur.

İlanın en altınada araca ait tüm kaza raporları, resimleri, servis faturaları iletişime geçenlerle dosya halinde paylaşılacaktır demenizi öneririm. Bu dosyada kişişel verilerinizin görünmemesine özen gösterin.

İlanda borcum var takas olursa kabul ederim gibi cümleler kurmayın. Çevremde sahibinden de takasla araç değiştireni görmedim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vwag -- 6 Aralık 2018; 4:10:43 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


flyer_mig
6 Aralık 2018; 5:29:46
KAzali nasil o paraya satildi ? Eksper mi aldi ? Aldiginizdan daha ucuza gitmemesi cok garip valla hele kazali



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @mc191


Sanki Bana Pele
Konu Sahibi

6 Aralık 2018; 7:34:17
quote:

Orijinalden alıntı: vwag

Aaa Nazilli otogarın orası =).

1-Aracın fotoğraflarını daha düzgün bir yerde çekiniz. Ben ilanlarda sanayi görünümlü yerde çekilen fotoğrafları görünce direk al-satçı ilanı diye kapatıyorum.

2- Aracın tam köşelerinden 4 adet, 2 tane içinden (Gösterge panelinde km'nin gözüktüğü) ve bir tanede tavanın göründüğü tam önünden 7 tane fotoğraf koyun. Hatırladığım kadarıyla astralarda güneş yanığı oluyordu .

3- Aracın tamir fotoları, değişen parça listesi, servis fatura görüntülerini bulut sitelerinden birine topluca yükleyin ve dileyenlere gönderin. Ne kadar alıcılarla az muhatap olursanız zamanınız size kalır. Sbm'den kazalara ait expertiz faturalarını görebiliyorusunuz.

4- İlanı biraz daha okunaklı ve takip edilebilir olarak yazın. Örneğin:

2013 model, ww donanımlı, yyyyy kmde, x. sahibiyim. ZZ şehirinden şu tarihte satın aldım.

-2014 yılında xxxx tutarlı , 2013 yılında yyyy tutarlı hasar kaydı bulunmaktadır.
-xxxx tutarlı kaza.
Değişen parçalar x, y, z, boyalı parçalar x, y, z,
-yyyy tutarlı kaza
Dikiz aynası
-Aracın kaputu şu şu sebeble değiştirilmiştir. Hasar fotoğraflarda mevcuttur.
-20xx yılında xxx km'de yy markalı lpg kiti montajlanmıştır.
-Ağır bakımı yıldan dolayı şu tarihte yapılmıştır.(Triger değişimi,devir daim baskı balata vb) 60.000, 80.000 km bakımlarının faturaları mevcuttur. Varsa yetkili servis raporları. Km güvenirliliğini artırır.
-Lastikler xx tarihinde alınmıştır ve şu kadar km yapılmıştır. Faturası mevcuttur.

İlanın en altınada araca ait tüm kaza raporları, resimleri, servis faturaları iletişime geçenlerle dosya halinde paylaşılacaktır demenizi öneririm. Bu dosyada kişişel verilerinizin görünmemesine özen gösterin.

İlanda borcum var takas olursa kabul ederim gibi cümleler kurmayın. Çevremde sahibinden de takasla araç değiştireni görmedim.
Yıkama sonrası çekmiştim :) O zaman bir Nazilli geleneği olarak Sümer ya da Migrosu kullanayım



Çok teşekkürler tavsiyeler için bu arada :)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



özgürwilly
6 Aralık 2018; 9:04:55