Şimdi Ara

Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber (110. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.858
Cevap
210
Favori
1.058.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
115 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim emektar gtx 950 bu oyunu açmaz heralde o yüzden satın almaya çekiniyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


  • İlahi Nvidia
    Ama sende suç yok DLSS açan gerizekalıyı kovmalı firma...
  • Şu tarz açık dünya oyunlarına FPS kamera açısını yakıştıramıyorum ben.
    TPS olmalı bu oyun yada öyle bir seçenek.
  • EmreDFace kullanıcısına yanıt
    Kendinizi fpse alıştırın en iyi oyun görüş açısı o

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2018 gameplay kalitesine yakın bir görselliğe zaten pc de 4k sisteme sahip olanlar ulaşırlar. Çıkışında olmasa bile mutlaka 4k texture pack vs gelecektir hepimiz biliyoruz.

    Bu son gösterilen video ise standart ps4 ve xbox one da çalışan oyun bu kadar basit. Yüksek ihtimal Pc de medium bundan daha iyi gözükecektir. Bence 2013 model ps4 de bu son videoda ki grafiklerle çıkarsa CDRED büyük mühendislik örneği göstermiş olur açık ve net...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Great.Wave

    Karakterimizi görebildiğimiz Third Person cutsceneler kalkmış. Cutscenelerin First Person olduğu söyleniyor Reddit'de.
    Sadece lafı geçti onun geçen seneki koskoca 48 dakikalık oynanışta bir yataktan kalkmalı kısa bir sahne vardı onun dışında hiçbir cutscene yoktu bu seneki oynanışta o da yoktu. Oyunda karakterin modelleri varmış modlarla belki halledilebilir ama CDPR adına geri bir adım atılmış. Witcher serisi eski püskü ilk oyunundan beri Third Person cutscene içeriyordu ve bunu gayet iyi kullanıyorlardı. Bu oyunda zaman harcadığın karakteri ne oynarken ne cutscene sırasında göremiyorsun harika bir mantık
  • https://www.spieltimes.com/news/third-person-cutscenes-removed-from-cyberpunk-2077/

    Söylenti değil kesinleşmiş oyunda ara sahnelerde bile karakteri görme şansımız yok. Ayna karşısında ve çok az bazı durumlarda görebileceğimiz söyleniyor. Bunlar da kıyafet seçerken, upgrade yaparken olacaktır sanırım.

    Açıkçası bence geriye doğru bir adım olmuş. FPS olması beni o kadar rahatsız etmiyor ama "yok şu kıyafeti giyince şöyle artısı olacak" dediler ve karakter özelleştirmenin detaylı olacağını söylediler. Hiç olmazsa ara sahnelerde görseydik. Default erkek ve kadın karakter bile iyi gözüküyor oysa.

    Witcher 3'de de açıkçası TPS'yi pek sevmemiştim. Bana mı öyle geldi bilmiyorum ama Geralt'ın tam kontrolünde değilim gibi geliyordu. Zaten Fallout ve Skyrim serisi gibi hem TPS hem FPS'ye de hiç gerek yok. Elbet bir tanesi ya da ikisi dandik oluyor bu tarz oyunlarda.

    Oyun çıkmaya yakın bana kalırsa geriye doğru adım atma haberleri çoğalıyor. Grafiklerden sonra bu çıktı bakalım ilerde neler çıkacak. Bu arada bazı arkadaşlar klasik "grafik ne ya biz eski RPGciyiz" demeye başlamış ama bunun konumuzla bir ilgisi yok. Şu an oyun çıkmadı hikayesi çok mu iyi karakterler nasıl, görevler çok iyi mi bilme şansımız yok. Görebildiğimiz şeyler sadece grafikler ve ortada bir ürün var ilk başta bu böyle gözükecek diye sunuldu. Sonradan downgrade yemesine laf atıyoruz yoksa oyun iyi olur kötü olur bilme şansımız yok. G




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2K

    https://www.spieltimes.com/news/third-person-cutscenes-removed-from-cyberpunk-2077/

    Söylenti değil kesinleşmiş oyunda ara sahnelerde bile karakteri görme şansımız yok. Ayna karşısında ve çok az bazı durumlarda görebileceğimiz söyleniyor. Bunlar da kıyafet seçerken, upgrade yaparken olacaktır sanırım.

    Açıkçası bence geriye doğru bir adım olmuş. FPS olması beni o kadar rahatsız etmiyor ama "yok şu kıyafeti giyince şöyle artısı olacak" dediler ve karakter özelleştirmenin detaylı olacağını söylediler. Hiç olmazsa ara sahnelerde görseydik. Default erkek ve kadın karakter bile iyi gözüküyor oysa.

    Witcher 3'de de açıkçası TPS'yi pek sevmemiştim. Bana mı öyle geldi bilmiyorum ama Geralt'ın tam kontrolünde değilim gibi geliyordu. Zaten Fallout ve Skyrim serisi gibi hem TPS hem FPS'ye de hiç gerek yok. Elbet bir tanesi ya da ikisi dandik oluyor bu tarz oyunlarda.

    Oyun çıkmaya yakın bana kalırsa geriye doğru adım atma haberleri çoğalıyor. Grafiklerden sonra bu çıktı bakalım ilerde neler çıkacak. Bu arada bazı arkadaşlar klasik "grafik ne ya biz eski RPGciyiz" demeye başlamış ama bunun konumuzla bir ilgisi yok. Şu an oyun çıkmadı hikayesi çok mu iyi karakterler nasıl, görevler çok iyi mi bilme şansımız yok. Görebildiğimiz şeyler sadece grafikler ve ortada bir ürün var ilk başta bu böyle gözükecek diye sunuldu. Sonradan downgrade yemesine laf atıyoruz yoksa oyun iyi olur kötü olur bilme şansımız yok. G
    O kadar parayı yaklaşık 1 yıl öncesinden gömdük ya umarım tatmin edici bir oyun çıkar. Söyledikleri her şeyde geri adım atmaya başladıkça hevesim kaçıyor. Karakter özelleştirme imkanı da biraz sınırlı gibi geldi bana. Daha çok özellik vs. olabilirdi sanki.




  • yav kıyafeti sadece değiştirirken görebilceksek ne anlamı kaldı allah askına :D bir tek motor sürerken görücez arkadan o kadar,bence hiç doğru bi karar değil ,şehirde falan gezerken bari tps olsaydı .

    var mı hiç bunun örnegi aklıma gelmedi ,kıyafetleri seçebildigimiz ama göremedigimiz bir oyun :D7


    edit: yaa ben şimdi o samuray logolu ceketi göremeyecekmiyim üstümde nasıl duruyor :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi proudmoore117 -- 2 Eylül 2019; 15:41:8 >
  • bazı sinematikler hala third-person olucakmıs ama diger kalan herşey first-person


    acıkcası cok sinir bir olay, deus ex gibi yapmak zormuydu?


    edit:bu arada ilk gameplay videosunu izledim de (45dk olanı) zaten fazla third-person sinematik yoktu. asansör, ev vs.


    buyuk ihtimalle boyle olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onvious -- 2 Eylül 2019; 17:9:29 >
  • https://twitter.com/Marcin360/status/1168488553732616194

    "Achieving full immersion in an FPP game is extremely important and the decision made by the team to go 100% first person in @CyberpunkGame is something that will benefit it greatly from gameplay and story-telling perspectives." That said, players will still be able to see their characters in the inventory screen, during driving sequences, in mirrors and, very occasionally, in some of the cut-scenes.

    inventory ekranı, sürüş sahneleri, ayna karşısı ve bazı sinematikler(az sayıda bunlar da) dışında tamamen fpp olacakmış. tüm oyun ekibi bu kararın gameplay/hikaye açısından daha uygun olduğuna karar vermiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b0Ni -- 2 Eylül 2019; 17:47:7 >




  • Tpp’ciler deliriyor şuanda. üzüldüm ben de bu habere tabii ki ama %100 FPP olacaksa olur valla. Motoru da arabayı da FPP kullanacağım zaten.

    Ha bu arada, ascii olarak bile çıksa oynarım grafik benim için dert değil.

    Edit: hem üzüldüm hem %100 fpp olsun dediğim kısım şöyle, oynanışı etkilemeyecek sadece ekran görüntüsü alacağım yerde tpp görmek isterdim onun dışında oyun boyunca fpp seviyorum. Anca öyle oyun çekiyor kendisine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnny Silverhand -- 2 Eylül 2019; 17:46:15 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fps daha iyi bana göre. Karakteri gerçekten biz yönetiyormuşuz hissini daha güzel verir. CDPR bu cesur kararından dolayı tebrik etmek lazım. Buradan artıları var
  • undy1ng kullanıcısına yanıt
    Hocam, çok güzel anlatıyorsun eyvallah..
    Yaklaşımın, anlattıklar, anladığım kadarı ile çok doğru ama,
    bir noktayı kaçırıyorsun.
    Bu oyunu senin anlattığın gibi yapabilecek olsalar bile yaparlarmı?
    Bence yapmazlar.
    Mevcut durum bence bir tercih,
    Belki eksiklik ama aksaklık değil.
    Çünkü firma şunu kendine sormuştur.
    Kaç tane oyuncu yetenek ağacında saatler geçirmek ister?
    Kaç oyuncu sayfa sayfa diyalog okumak ister?
    Şahsen ben istemem.
    Ben satın almam, o kadar vaktim yok.
    Sıkılırım ayrıca.
  • Tppcilerde ne ağlıyor be :)) fpp bir kere seni oyunun iceridindeymis gibi hissettiriyor
    Skyrimi bile fpp oynuyordum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: broodofqueen

    Hocam, çok güzel anlatıyorsun eyvallah..
    Yaklaşımın, anlattıklar, anladığım kadarı ile çok doğru ama,
    bir noktayı kaçırıyorsun.
    Bu oyunu senin anlattığın gibi yapabilecek olsalar bile yaparlarmı?
    Bence yapmazlar.
    Mevcut durum bence bir tercih,
    Belki eksiklik ama aksaklık değil.
    Çünkü firma şunu kendine sormuştur.
    Kaç tane oyuncu yetenek ağacında saatler geçirmek ister?
    Kaç oyuncu sayfa sayfa diyalog okumak ister?
    Şahsen ben istemem.
    Ben satın almam, o kadar vaktim yok.
    Sıkılırım ayrıca.
    Anlayamadığınız kısmı birazcık detaylandırayım.

    Yetenek ağacında "sınıf" sistemi geçerli olduğunda evren için kullanacağınız genel/ortak skiller dışında yanlızca sınıfınıza ait kullanabileceğiniz skilleri görürsünüz ve sadece bunları geliştirebilirsiniz. Yani içinde kaybolmazsınız. Örneğin geralt karakteri "witcher" sınıfına ait bir karakterdir ve siz bu sınıfa ait büyü/yetenek ağacı..vb kullanırsınız. Durum bu kadar basit.

    Yukarı da polis örneğini vermiştim peki ama neden? Aşağıda ki videoyu başından sonuna kadar(son saniyesine kadar) izleyin sizce hangi sınıfa odaklanmışlar? Azıcık cyberpunk rp sistemini bilenler bu videoyu ilk izlediğinde akıllarına gelen ilk şey sınıf sistemiydi.
    İlgili video:



    Diğer konuya gelecek olursam;

    Sayfa sayfa dialog okumak dediğiniz olay bütçe ile alakalıdır. Bütçesi yüksek olan bir oyunda sayfa sayfa okumaz, uzun uzun izlersiniz film gibi. Witcher 3'de hiç uzun uzun okudunuz mu? Hayır uzun uzun karakterler konuştu ve sizde arada bir tercih yaparak izlediniz. Cyberpunk 2077 bütçesi yüksek olan devlet destekli bir oyundur yani uzun uzun okumayacaksınız aksine witcher 3'de olduğu gibi izleyeceksiniz arada karar vereceksiniz.

    Sonuç olarak tüm bu eksiklikler oyunu bir rol yapma oyunundan çok aksiyon odaklı bir macera oyuna çevirir. Keşke bethesdayı örnek alsalardı. (Bethesda derken oblivion'dan bahsediyorum skyrim değil) Örneğin ben hırsız olmak istiyorum git o zaman thieves' guild'e yap görevleri baş hırsız ol lakin karakterim her zaman baş hırsız olduğunu hissedebilsin. (skyrim'de bunu hissedemezsiniz ama oblivion'da grey fox olduktan sonra size bir başlık verilir. Bu başlığı takdığınızda tüm oyun dünyası değişir ve sizi gören herkes sizi yakalamaya çalışır aynı zamanda sadece bu başlığı kullanarak duvar arkasındakileri görürsünüz..vb) Yani hırsız guildinin başı olduğunuzu ya da hırsız sınıfına ait bir karakter olduğunuzu hissedersiniz. Cyberpunk 2077 ekibi son olarak immersion için FPS kamerasına odaklanmayı tercih etmişler. Bu iyi bir şey ama ne kadar immersion sağlayacakları şimdilik soru işareti. Örneğin oblivion gibi karakterinizin uykusu geldiğinde bütün ekran kararacak mı? Yani gerçekciliği yaşayabilecek miyiz? (Ek bilgi: Bu yüzden skyoblivion gibi modlar oynamayın çünkü mekanik olarak bunlar skyrim'de olmadığı için oblivion'un nasil bir oyun olduğunu anlayamazsınız.)

    Özetle cyberpunk 2077 hala çıkmadı. Yukarıda ki bir arkadaş kotor ile karşılaştırmamı istedi ki oyun çıkmadan karşılaştırma yapmak son derece yanlış. Oyun çıktığında zaten detaylıca durum göre yazarım.




  • Oyunun grafikleri dlss yüzünden böyle diyenler var bu konuda telaşa kapılmaya gerek yok bir çıksın bakalım, o zaman kendi bilgisayarımızda net olarak anlarız grafikleri Tabi ki grafik de bir oyunda önemli bir nokta bunu kimse inkar edemez lakin diğer her şey iyi olduktan sonra oyunun grafikleri o senenin en iyi grafikleri olmasa da olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Grafikler witcher 3’ün en az bir basamak üstünde olur. Bu kadar söylenmeye gerek yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Grafiklere şuna buna takılmayın. Milyon tane grafik modu çıkacak bir oyundan bahsediyoruz. Takılmayın böyle şeylere. Oyunun grafikleri bu tarz bir oyun için gayet yeterli,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polyanna Fan club üyeleri döktürmüş yine. E3 sunumunda etrafı boş bi söylenti yayıldı oyunun minimum donanımıyla ilgili, sonradan güya oynattıkları sistemmiş de bilmem neymiş, yerseniz. Alenen altyapısını hazırladılar. Gelgelelim sen bu oyunu ps4'e çıkaracaksın? hani diyorlar ya bu çaptaki oyun için grafiğin böyle olması normaldir diye, o çaptaki oyun ps4'e çıkacak. Daha yeni tartışmasını yapıyorduk ps4'ün donanım gücü 1050ti %60 daha kötü, hadi yazılımı kendine yaz programlaması felan fişman diyelim en iyi ihtimalle %40 daha kötü bir konsola çıkacak bu oyun.

    Pc oyuncuları da bitmiş. Ben ortalığı yıkarlar sanıyordum, adamlar daha şimdiden bayrakları çekmişler.

    Böyle oyuncu topluluğuna az bile

    Bende olsam ben de …

    Grafikler leş .
  • 
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.