Kullanıcı Adı:
Şifre:

Fatih Portakal Tayyip Erdoğan hakkında ilk defa bu kadar sert konuştu
PeakyBlinder
Konu Sahibi

6 Aralık 2018; 0:01:40





the King


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Bir kere olsun onun bunun ne yaptığını boşverin de, ülkeyi yönetenleri sorgulayın, ilkokul mezunu olduğunuz belli, sorgulamayı bilmiyorsunuz, insan kendinden dahi şüphe etmeli lakin siz kendinizi ö...
MağaraAdam - 13 gün önce
Benim konuşmamın yanında Fatih'in ki dua kalır dua, öyle sert konuştum ki, bi ara yeter lan çüş artık dedim kendime.
yakamoz88 - 13 gün önce
Ülen her seferinde rezil olup olup programları erkenden kapatıp, ortadan toz olan greyfurt konuşsa ne olur konusmasa ne olur.



Uşaklar....
vollkan59 - 13 gün önce
Erdoğan kolay kolay Amerikan sermayesine dokunmaz. Gezi Olayları sırasındaki tavrına rağmen Koç Grubu'na dokunamadığı gibi, Fatih Portakal'a da kolay kolay dokunmaz, dokunamaz...
webbie - 13 gün önce
BEDELLIDE 21 gün varsa oy yok.



nexus can - 13 gün önce
bunları diyenler arap sevici,çomar, göbeğini kaşıyan adam ,dağdaki çoban diye halkı kucaklaştıran üstün zekalılarmı???????


hadi ordan yemiyor artık.
hepsinerede - 13 gün önce
Bir insan kendiyle ancak bu kadar güzel çelişebilir Benim partilerle işim yok. Hiçbir partinin üyesi veya sempatizanı da değilim. "6 ok, huhahuğa" diye kendi halinde dalga ge...
Cazoria - 12 gün önce
Sen üniversite mezunu oldun da ne oldu?



İlkokul terkim tasasi sana mı düştü :))
vollkan59 - 13 gün önce

nexus can
6 Aralık 2018; 0:16:31
BEDELLIDE 21 gün varsa oy yok.






< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



yakamoz88
6 Aralık 2018; 0:33:08
Benim konuşmamın yanında Fatih'in ki dua kalır dua, öyle sert konuştum ki, bi ara yeter lan çüş artık dedim kendime.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



iDoctor
6 Aralık 2018; 1:58:05
Silivri soğuktur şimdi.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


0110engin
6 Aralık 2018; 2:09:59
bu adamı da alıcaklar ya yakında içeri, bakalım ne zaman.



webbie
6 Aralık 2018; 8:58:39
Erdoğan kolay kolay Amerikan sermayesine dokunmaz. Gezi Olayları sırasındaki tavrına rağmen Koç Grubu'na dokunamadığı gibi, Fatih Portakal'a da kolay kolay dokunmaz, dokunamaz...

Buna gelen 1 yanıtı gör.


vollkan59
6 Aralık 2018; 9:28:18
Ülen her seferinde rezil olup olup programları erkenden kapatıp, ortadan toz olan greyfurt konuşsa ne olur konusmasa ne olur.



Uşaklar....



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 5 yanıtı gör.


transverse
6 Aralık 2018; 9:50:47
quote:

Orijinalden alıntı: vollkan59

Ülen her seferinde rezil olup olup programları erkenden kapatıp, ortadan toz olan greyfurt konuşsa ne olur konusmasa ne olur.



Uşaklar....
tam bir "ben lise mezunuyum" mesajı

Buna gelen 1 yanıtı gör.


hepsinerede
6 Aralık 2018; 9:52:57
bunları diyenler arap sevici,çomar, göbeğini kaşıyan adam ,dağdaki çoban diye halkı kucaklaştıran üstün zekalılarmı???????


hadi ordan yemiyor artık.



Nike
6 Aralık 2018; 9:53:41
Kendine düşman yaratıyor her zamanki her seçimde olduğu gibi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



vollkan59
6 Aralık 2018; 10:02:37
Sen üniversite mezunu oldun da ne oldu?



İlkokul terkim tasasi sana mı düştü :))



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @transverse


Matrixx7
6 Aralık 2018; 10:06:36
Silivri soğuk portakal



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



MağaraAdam
6 Aralık 2018; 10:19:44
quote:

Orijinalden alıntı: vollkan59

Ülen her seferinde rezil olup olup programları erkenden kapatıp, ortadan toz olan greyfurt konuşsa ne olur konusmasa ne olur.



Uşaklar....
Bir kere olsun onun bunun ne yaptığını boşverin de, ülkeyi yönetenleri sorgulayın, ilkokul mezunu olduğunuz belli, sorgulamayı bilmiyorsunuz, insan kendinden dahi şüphe etmeli lakin siz kendinizi öyle bir kaptırmışsınız ki, karşınızdaki insan ne dese onayliyorsunuz, körü körüne destekliyorsunuz, sonumuz hayrola.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


vollkan59
6 Aralık 2018; 10:24:07




Herkesin sonu hayrola. İnsan önce bir kendine bakmalı.






< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @MağaraAdam


MağaraAdam
6 Aralık 2018; 10:32:09
İnsan kendinden dahi şüphe etmeli diye oraya belirtmişim, bence de insan önce kendinden başlamalı, katılıyorum, siz de kendinizden başlayabilirsiniz.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @vollkan59


Cazoria
6 Aralık 2018; 10:37:54
Avatarına Türk bayrağı pek olmamış. Ampul sana daha iyi gider

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @vollkan59


vollkan59
6 Aralık 2018; 10:46:21
Olur da, bizim bir derdimiz yok parti parti diye. sen bence kendine bak, malum 6 tane çubuk var Mazallah....;)))



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vollkan59 -- 6 Aralık 2018; 10:51:16 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Cazoria


vollkan59
6 Aralık 2018; 10:48:06
Aynen, biz kendimizden baslayabiliriz, ama siz elit mezunlarımız kendinize bir türlü gelemediniz.



Bakalım ne zaman kendinizi göreceksiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @MağaraAdam


Cazoria
6 Aralık 2018; 10:57:07
Bir insan kendiyle ancak bu kadar güzel çelişebilir Benim partilerle işim yok. Hiçbir partinin üyesi veya sempatizanı da değilim. "6 ok, huhahuğa" diye kendi halinde dalga geçeceğine önce 6 okun ne anlama geldiğini öğren bence

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @vollkan59


vollkan59
6 Aralık 2018; 11:01:55




Çelişki nerede?



Tanım öğren biraz, aç TDK sözcük ve tanımlara bak.






< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Cazoria


Fatih Portakal Tayyip Erdoğan hakkında ilk defa bu kadar sert konuştu