Kullanıcı Adı:
Şifre:

Göğüs bölgem diğer bölgelerime göre çok güçsüz.
Denizci Samuel
Konu Sahibi

8 Kasım 2018; 19:46:43
En iyi anımda bench press'te 80 kg'da 12 tekrar çıkardım. Tek tekrarda 110 kg yapamayabilirim mesela. Bel bükme ve ayaklardan kısmen destek alma sanatını uygulasam belki biraz daha fazla çıkar. (Bench'te kırılan rekorlarda kimse sehpaya düz çıkmaz) Üstelik kollarım da görece kısa. Buna binaen ilginç bir şekilde tek elimde 170 kg deadlift yapabiliyorum. (Straps ile) Yine straps ile kollarımın kısalığından dolayı iki elde aradaki fark çok az çıkıyor. 230+ kg. Hoş, tek elde dünya rekoru 330 kg iken iki elde 460 kg. (RAW, Eddie Hall hem suit, hem de straps kullandı) Bench rekoru da 335 kg. Aradaki fark uçurum.

Curl en iyi olduğum alan. Preacher'da 30 kilogram ile 3 tekrar tam nizami dambıl curl yapabiliyorum. Duvara dayalı strict curl miktarım 60 kg'a ulaşmış idi. (Dünya rekoru 113 kg) Kendimi sürekli rekortmenlerle kıyaslıyorum ama bir işte gerçekten iyi olacaksam bunu yapmam gerekir.

Uzun bir süredir ağırlık takılıp çıkarılabilen hiçbir şeyle çalışmıyorum, bel sağlığım için gerekli. Dambıllarla devam ediyorum ve de makinelerle. Böyle de devam edeceğim. Onları da abartılı ağırlıklarla kullanmayacağım. Bol bol yüzüyorum. Önerisi olan var mı? Mide ameliyatı olmayı şimdilik düşünmüyorum, kilom var. Askerlikten yırttıktan sonra belki düşünürüm. Belki de yakın zamanda olur ve askerliğe de gitmeyi (3 ay) göze alırım. Askerlik psikolojimi daha da çok bozabilecek bir ortam, resmen cehennem ama katlanacağım artık. Durum böyle.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



KARABOĞAA
8 Kasım 2018; 20:12:33
Kayra fit olsan yeter be

_____________________________

Eski kullanıcı adı: BirkanKEY


haqueim
8 Kasım 2018; 20:15:26
adam çok güçlüyüm powerlifting yapıyorum filan diye zırlıyor, bençte 80 kg basabiliyor sen babanneni iyi dövmüşsün kayra, bu vaziyete göre baya zorlanmışsındır ananeni döverken

Buna gelen 1 yanıtı gör.


thundercry
8 Kasım 2018; 20:22:51
babaannen seni yere yatırdı mı hiç? kalkması zor olmuştur



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Indoril Nerevar

Bu mesajda bahsedilenler: @Denizci Samuel


KARABOĞAA
8 Kasım 2018; 20:33:42
quote:

Orijinalden alıntı: Denizci Samuel

Anan yatırdı dostum, onda da ikimiz de pek zevk aldık.
Alıntıları Göster

HARDCORE BU BU İŞTE BU KAYRQAYI ÖZLEDİK.KAYRA GELMİŞKEN KURANLA OLAN MACERALARINI DA ANLAT

_____________________________

Eski kullanıcı adı: BirkanKEY


Korsan
8 Kasım 2018; 20:34:52
Niye adamın ailesiyle dalga geçiyorsunuz?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @haqueim


haqueim
8 Kasım 2018; 20:37:13
quote:

Orijinalden alıntı: Korsan

Niye adamın ailesiyle dalga geçiyorsunuz?
dalga değil bu morbid obez düzenli olarak babannesini ananesini filan döven bir tip

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Korsan
8 Kasım 2018; 20:41:06
Hadi o bi hata yaptı diyelim. Ona bunun yanlış olduğunu söyleyeceğiniz yerde olayı daha da büyütüyorsunuz. Ayrıca aynı hatayı hâlâ yapıyorsun. Başkasının fiziksel özellikleriyle alay etmek de etik değildir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Korsan -- 8 Kasım 2018; 20:41:39 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @haqueim


Denizci Samuel
Konu Sahibi

8 Kasım 2018; 20:43:55
quote:

Orijinalden alıntı: Korsan

Hadi o bi hata yaptı diyelim. Ona bunun yanlış olduğunu söyleyeceğiniz yerde olayı daha da büyütüyorsunuz. Ayrıca aynı hatayı hâlâ yapıyorsun. Başkasının fiziksel özellikleriyle alay etmek de etik değildir.
O adam ciddiye alınacak bir tip değil. Muhtemelen şizofreni hastası ve kendini bu tarz ortamlarda iyi hissetmeye çalışıyor. Şizofren olmasa bu kadar küfüre rağmen aynı şeyleri papağan gibi senelerdir tekrarlamaz.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


thundercry
8 Kasım 2018; 20:44:40
Muhtemelen şizofreni hastası ve kendini bu tarz ortamlarda iyi hissetmeye çalışıyor.



tanıdık geldi

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Indoril Nerevar
Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Denizci Samuel


haqueim
8 Kasım 2018; 20:44:55
quote:

Orijinalden alıntı: Korsan

Hadi o bi hata yaptı diyelim. Ona bunun yanlış olduğunu söyleyeceğiniz yerde olayı daha da büyütüyorsunuz. Ayrıca aynı hatayı hâlâ yapıyorsun. Başkasının fiziksel özellikleriyle alay etmek de etik değildir.
kes lan traşı, laflara bak

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Korsan
8 Kasım 2018; 20:48:53
Yazık.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @haqueim


k3k
8 Kasım 2018; 20:52:17
ne kadar sinav cekebiliyorsun? tork hesabi yapsak 100kg bir adam 10 sinav cekiyorsa, 10 kere 50kg bench press basar mi?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Denizci Samuel
Konu Sahibi

8 Kasım 2018; 20:55:23
quote:

Orijinalden alıntı: k3k

ne kadar sinav cekebiliyorsun? tork hesabi yapsak 100kg bir adam 10 sinav cekiyorsa, 10 kere 50kg bench press basar mi?
15 şınav, 130 kg. Şınavda çok daha iyiyim ve nizami.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


KARABOĞAA
8 Kasım 2018; 20:56:42
quote:

Orijinalden alıntı: Denizci Samuel

15 şınav, 130 kg. Şınavda çok daha iyiyim ve nizami.
Alıntıları Göster

180 boy 90 kg 30 şınav iyi mi ?

_____________________________

Eski kullanıcı adı: BirkanKEY
Buna gelen 1 yanıtı gör.


haqueim
8 Kasım 2018; 21:03:20
quote:

Orijinalden alıntı: Denizci Samuel

O adam ciddiye alınacak bir tip değil. Muhtemelen şizofreni hastası ve kendini bu tarz ortamlarda iyi hissetmeye çalışıyor. Şizofren olmasa bu kadar küfüre rağmen aynı şeyleri papağan gibi senelerdir tekrarlamaz.
Alıntıları Göster

senelerce tımarhanede yatan adamın dediği lafa bak

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Denizci Samuel
Konu Sahibi

8 Kasım 2018; 21:06:30
quote:

Orijinalden alıntı: haqueim

senelerce tımarhanede yatan adamın dediği lafa bak
Alıntıları Göster

Sende biraz şiddet dürtüsü olsa bir gün bile gün yüzü göremezsin. Senelerceymiş, şizofren olduğun durumu muazzamlaştırmandan belli. Şizofrensin işte.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Göğüs bölgem diğer bölgelerime göre çok güçsüz.