Şimdi Ara

GRAW2 de texture high yapamayanlar yolunu buldum...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
559
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar graw2 de texture high yapmayı deniyoz geri mediuma çekiyo optimal performanstan dolayı. Bunu high a nasıl çekeceğimizi adım adım anlatacam.

    1. save dosyamızın kayıtlı olduğu yere giriyoruz. vista için
    c:/users/(kullanıcı kimse)/appdata/local/GRAW2/data/settings içerisnden rendering_settings dosyaını notepad olarak açıyoruz


    <render_config>
    <d3d_device
    adapter = "NVIDIA GeForce 8800 GTS"
    adapter_num = "0"
    driver = "nvd3dum.dll"
    resolution = "1280 1024"
    windowed = "false"
    refresh_rate = "60"
    />
    <render_settings>
    <variable name="adapter_num" value="0"/>
    <variable name="anti_aliasing" value="edge_smooth"/>
    <variable name="aspect_ratio" value="1.3333334"/>
    <variable name="brightness" value="1"/>
    <variable name="dynamic_lights" value="true"/>
    <variable name="effect_quality" value="high"/>
    <variable name="environment_detail" value="1"/>
    <variable name="max_anisotropy" value="16"/>
    <variable name="post_effect_quality" value="high"/>
    <variable name="shadow_map_size" value="2048"/>
    <variable name="shadow_quality" value="high"/>
    <variable name="show_all_res" value="true"/>
    <variable name="texture_quality" value="high"/>
    <variable name="texture_quality_backdrop" value="high"/>
    <variable name="texture_quality_buildings" value="medium"/>
    <variable name="texture_quality_buildings_bump" value="medium"/>
    <variable name="texture_quality_buildings_low" value="high"/>
    <variable name="texture_quality_characters" value="medium"/>
    <variable name="texture_quality_default" value="medium"/>
    <variable name="texture_quality_effects" value="high"/>
    <variable name="texture_quality_ground" value="medium"/>
    <variable name="texture_quality_ground_bump" value="medium"/>
    <variable name="texture_quality_gui" value=""/>
    <variable name="texture_quality_lightmaps" value="high"/>
    <variable name="texture_quality_no_lod" value="high"/>
    <variable name="texture_quality_plants" value="high"/>
    <variable name="texture_quality_player_vehicles" value="high"/>
    <variable name="texture_quality_props" value="medium"/>
    <variable name="texture_quality_props_bump" value="medium"/>
    <variable name="texture_quality_props_high" value="high"/>
    <variable name="texture_quality_silhouettes" value="medium"/>
    <variable name="texture_quality_sky" value="high"/>
    <variable name="texture_quality_vehicles" value="medium"/>
    <variable name="texture_quality_weapons" value="high"/>
    <variable name="texture_quality_weapons_third" value="medium"/>
    </render_settings>
    </render_config>


    böyle bişe çıkar burdan texture_quality value ve texture_quality backdrop da medium yazan yerleri high la değiştirin. sonra kaydedin ve çıkın. oyuna girdiğinizde video ayarlarından high olduğunu göreceksiniz...

    NOT: Bütün ayarları high yapmayın en yüksek alacağınız fps 30 olur :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi insolence -- 5 Eylül 2007; 5:00:29 >







  • tşk @insolence
  • önemli değil kardeş.
  • aynısını bende GRAW 1 de yapmıştım

    GRAW2 İLE İLGİLİ TOPİĞİ BULAMADIM NASIL BİRİNCİSİ GİBİ ZOR İSE GICIK OLURUM TAM SAVE POİN TE GELECEĞİM ÖLÜYORUM 10 KERE LEVELİ TEKRARLADIĞIMI BİLİRİM
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.