Şimdi Ara

Hadi Biraz Warcraft Dota Konuşalım....Dota Bildiklerimizi Ögrenmek İstediklerimizi Paylaşalım... (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
354
Cevap
0
Favori
41.647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Kendini bilmek iyidir. Fazla gevşek olmamak gerek, hayatın her (hangi bir) anında. Yazmış olmak için yazmayalım.


    Acizane özürlerimi kabul buyrun efendim. Bundan sonra mütemadiyen konuşmalarıma çok dikkat edeceğim

    saygılar
  • çok eğlencelidir, bir de slardar geldi mi gel keyfim gel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeain*

    68b changelogs.68cde ufak tefek buglar düzeltildi.Bu changelogslar değişmedi.Alıntıdır!
    Alchemist

    * Unstable Concoction manacost'u 90'dan 120'ye yükseltildi.
    * Unstable Concoction damage'ı 150 / 200 / 250 / 300'den 120 / 180 / 240 / 300'e düşürüldü.

    Anti-Mage

    * Spell Shield %10 / %20 / %30 / %40'tan %15 / %25 / %35 / %45'e yükseltildi.

    Axe

    * Battle Hunger artık süresi bitene kadar ya da hedef bir unit'i öldürene kadar %8 yavaşlatacak.

    Atropos

    * Brain Sap cooldown'u 20 saniyeden 16 saniyeye düşürüldü.
    * Aghanim's Scepter'lı Fiend's Grip artık saniyede %5 yerine saniyede %10 mana çekecek.

    Bloodseeker

    * Level başına aldığı agility 2.6'dan 3'e yükseltildi.

    Bounty Hunter

    * Jinada cooldown'u 21 / 16 / 11 / 6 saniyeden 15 / 12 / 9 / 6 saniyeye düşürüldü.
    * Track artık, track aurasından etkilenen herkese 50 bonus gold verecek.
    * Track bonus gold'u Reliable Gold sayılacak.

    Broodmother

    * Armor'u 2 düşürüldü.

    Chaos Knight

    * Reality Rift manacost'u 50'den 70'e yükseltildi.
    * Başlangıç strength'i 4 düşürüldü ve damage'ı sabit tutmak için base damage'ı 4 arttırıldı.

    Clockwerk Goblin

    * Armor'u 1 arttırıldı.
    * Battery Assault damage'ı 10 / 30 / 50 / 70'ten 15 / 35 / 55 / 75'e yükseltildi.
    * Hookshot cooldown'u 80 / 60 / 40 saniyeden 70 / 55 / 40 saniyeye düşürüldü.

    Dirge

    * Tombstone cast range'i 250'den 600'e yükseltildi.

    Doom Bringer

    * LVL? Death manacost'u 85 / 105 / 125 / 145'ten sabit 110 olarak değiştirildi.
    * Scorched Earth manacost'u 60'tan 60 / 65 / 70 / 75'e yükseltildi.
    * Scorched Earth MS bonusu %20'den %16'ya düşürüldü.
    * Başlangıç intelligence'ı 16'dan 13'e düşürüldü.

    Drow Ranger

    * Artık gece görüşü yok. Diğer herolar gibi 800.

    Invoker

    * Level başına aldığı strength 1.4'ten 1.7'ye yükseltildi.

    Jakiro

    * Macropyre range'i 600 / 750 / 900'den sabit 900'e yükseltildi.

    Juggernaut

    * Healing Ward manacost'u sabit 140'tan 80 / 100 / 120 / 140'a düşürüldü.
    * Healing Ward regeni %1 / %2 / %3 / %4'ten %1 / %2 / %4 / %5'e yükseltildi.

    Kaldr

    * Armor'u 1 düşürüldü.
    * Ice Blast cooldown'u 44 / 32 / 20 saniyeden sabit 45 saniyeye yükseltildi.

    Krobelus

    * Carrion Swarm cooldown'u 9 saniyeden 8 saniyeye düşürüldü. (Tamamen upgrade olduğunda 5 saniyeden 4 saniyeye düşmüş olacak.)

    Lanaya

    * Psi Blades spill range'i 320'den 320 / 340 / 360 / 380'e yükseltildi.

    Leoric

    * Vampiric aura lifesteal'ı %10 / %16 / %22 / %26'dan %15 / % 20 / %25 / %30'a yükseltildi.
    * Reincarnation manacost'u 100'den 140'a yükseltildi.
    * Hellfire Blast değiştirildi.
    Yeni Hellfire Blast

    Eski Hellfire Blast:

    Stun Süresi: 2 saniye
    Damage: 100 / 150 / 200 / 250
    Cooldown: 8 saniye
    Manacost: 140

    Yeni Hellfire Blast:

    Hedefi alevler içinde bırakarak, zamanla damage vurur. Hedefe önce stun'lar sonra yavaşlatır.

    Stun Süresi: 2 saniye
    Slow Süresi: 2 saniye
    Slow: %15
    Saniyede aldığı damage: 30 / 45 / 60 / 75
    Cooldown: 8 saniye
    Manacost: 140

    Not: Damage 4 saniye boyunca verilir. (Yani toplam damage: 120 / 180 / 240 / 300)

    Leshrac

    * Split Earth stun süresi 1.25 / 1.5 / 1.75 / 2 saniyeden sabit 2 saniyeye yükseltildi.

    Lich

    * MS'i 10 yükseltildi.
    * Başlangıç damage'ı 37-56'dan 42-51 olarak değiştirildi. (ortalaması aynı, sadece daha dengeli)

    Lina Inverse

    * Laguna Blade level 1 cooldown'u 150 saniyeden 120 saniyeye düşürüldü.
    * Light Strike Array cooldown'u 8 saniyeden 7 saniyeye düşürüldü.

    Luna

    * Eclipse kullanıldığında artık 10 saniye boyunca gündüz geceye dönecek.
    * Lunar Blessing bonus damage'ı 6 / 12 / 18 / 24'ten 8 / 16 / 24 / 32'ye yükseltildi.
    * Lunar Blessing artık her zaman gece görüşü verecek.

    Medusa

    * MS'si 300'den 290'a düşürüldü.
    * Level başına aldığı strength 1.85'ten 1.65'e düşürüldü.

    Furion

    * Teleport kullandığınızda dostlarınız için artık TP Scroll görseli gösterilecek.
    * Agility'si 15 + 1.5'ten 18 + 1.9'a yükseltildi.

    Meepo

    * MS'si 300'den 305'e yükseltildi.
    * Poof manacost'u 140 / 120 / 100 / 80'den sabit 80'e düşürüldü.

    N'aix

    * Base damage'ı 5 arttırıldı.
    * Open Wounds kullandıktan sonra saldırdığı kişiye saldırmaya devam edecek.

    Nerubian Weaver

    * Shukuchi'nin artık 0.25 saniyelik bir fade time'ı var.
    * The Swarm manacost'u 75'ten 100'e yükseltildi.
    * The Swarm görüş mesafesi 500'den 250'ye düşürüldü.

    Night Stalker

    * Base damage'ı 10 yükseltildi.
    * Crippling Fear'ın miss şansı %10 / %20 / %30 / %40'tan sabit %40'a yükseltildi.

    Ogre Magi

    * Level başına aldığı intelligence 1.9'dan 2.4'e yükseltildi.
    * Fireblast damage'ı 75 / 125 / 175 / 275'ten 80 / 145 / 210 / 275'e yükseltildi.
    * Fireblast'ın multicast bonus manacost'u 30 / 80 / 110'den 30 / 70 / 110 olarak ayarlandı.

    Obsidian Destroyer

    * Astral Imprisonment artık hedefin görüşünü kaldırmayacak.
    * Aghanim's Scepter eklendi.
    Upgraded Ultimate

    Damage katsayısı 8 / 9 / 10'dan 9 / 10 / 11'e yükselecek ve cast range'i 600 / 650 / 700'den 700 / 750 / 800'e artacak.

    Omni Knight

    * MS'i 5 yükseltildi.

    Pandaren Brewmaster

    * Drunken Haze slow'u %10 / %14 / %18 / %22 den %14 / %18 / %22 / %26'ye yüksetildi.

    Priestess of the Moon

    * Moonlight Shadow'un cooldown'u sabit 160 saniyeden 180 / 160 / 140 saniye olarak ayarlandı.
    * Moonlight Shadow süresi 7 / 9 / 11 saniyeden sabit 11 saniyeye yükseltildi.

    Puck

    * Illusory Orb cooldown'u 15 saniyeden 13 saniyeye düşürüldü.

    Pudge

    * Flesh Heap artır önceki kill'leri de kapsayacak. (Yani Flesh Heap levelını arttırdığınızda önceki kill'leri hesap ederek bonus strength verecek.)
    * Flesh Heap AoE'si 525^ten 450'ye düşürüldü.
    * Meat Hook damage tipi Pure olarak değiştirildi.
    * Meat Hook damage'ı 100 / 200 / 300 / 400'den 90 / 180 / 270 / 360'a düşürüldü.

    Queen of Pain

    * Scream of Pain manacost'u sabit 140'tan 110 / 120 / 130 / 140'a düşürüldü.

    Razor

    * Static Link cooldown'u 45 / 40 / 35 / 30 saniyeden 35 / 30 / 25 / 20 saniyeye düşürüldü.
    * Aghanim's Scepter eklendi.
    Upgraded Ultimate

    Vuruş süresini 0.85 / 0.75 / 0.6 saniyeden 0.7 / 0.6 / 0.5 saniyeye düşürür ve bianalrı hedef alabilir. Binaların armor'unu düşürmez.

    Sand King

    * Armor'u 1 arttırıldı.

    Sniper

    * Assassinate artık exp range'i dışında öldürse bile Sniper'a exp verecek.
    * Gece görüşü 800'den 1000'e yükseltildi.

    Spectre

    * Desolate damage'ı 15 / 25 / 35 / 45'ten 20 / 30 / 40 / 50'ye yükseltildi.
    * Dispersion yansıtması %5 / %10 / %15 / % 20'den %10 / % 14 / % 18 / %22'ye yükseltildi.

    Spirit Breaker

    * Empowering Haste bonus MS'i %4 / %6 / %8 / %10'dan %6 / %8 / %10 / %12'ye yükseltildi.
    * Artık Aghanim's Scepter'lı Nether Strike'ın cast range'i de artacak. (400 / 550 / 700'den 550 / 700 / 850'ye)
    * Charge of Darkness hız yükselişi 0.5 saniyelik aralıklarla olacak ve Barathrum'un kafasının üzerinde gösterilecek.
    * Charge'ı daha erken başlatmayı saplayacak bir tuş konuldu. (Hala eski yöntemi kullanarak daha erken başlatabilirsiniz.)

    Stealth Assassin

    * Başlangıç agility'si 10 yükseltildi ve bunu dengelemek için başlangıç damage'ı ver armor'u ayarlandı.

    Tauren Chieftain

    * Natural Order AoE'si 250'den 275'e yüksetildi.

    Goblin Techies

    * Remote Mine'lar yokedildiğinde otomatik olarak patlayacaklar.

    Terrorblade

    * Soul Steal'ın sub ability'si artık asıl tuş ile aynı hizada olacak ve aynı hotkey'i paylaşacaklar.

    Tinker

    * Armor'u 1 arttırıldı.

    Tiny

    * Avalanche cooldown'u 20 saniyeden 17 saniyeye düşürüldü.
    * Toss cast range'i 500 / 700 / 900 / 1100'den 700 / 900 / 1100 / 1300'e yükseltildi.
    * Aghanim's Scepter eklendi.
    Upgraded Ultimate

    Ağaçları hedefleyerek ağaçları alabilirsiniz (ladder'daki Stone Giant gibi). 3 atak boyunca atak range'inizi arttırır, binalara karşı bonus damage verir ve 300 AoE'de %50 splash verir. Normalde ultimate'ınızın yaptığı gibi Toss damage'ını arttırır.

    Vengeful Spirit

    * Magic Missile manacost'u 95 / 110 / 125 / 140'ten 110 / 120 / 130 / 140'a yükseltildi.

    Venomancer

    * Poison Sting slow'u sabit %10'dan %11 / %12 / %13 / %14'e yüksetildi.

    Viper

    * Aghanim's Scepter eklendi.
    Upgraded Ultimate

    Cast range'i 500'den 800'e çıkacak ve cooldown'u 80 / 50 / 30 saniyeden sabit 12 saniyeye düşecek.

    Visage

    * Gravekeeper's Cloak armor bonusu 2 / 3 / 4 / 5'ten 1 / 2 / 4 / 5'e düşürüldü.
    * Gravekeeper's Cloak magic resistance bonusu %4 / %8 / %12 / %16'dan %3 / %6 / %12 / %16'ya düşürüldü.
    * Familiar'ların maksimum damage'ı 84 / 105 / 126'dan 56 / 98 / 154 olarak ayarlandı.
    * Familiar cooldown'u sabit 160'tan 180 / 160 / 140 olarak ayarlandı.
    * Soul Assumption manacost'u 100'den 150'e yükseltildi.

    Warlock

    * Fatal Bonds cooldown'u 30 saniyeden 25 saniyeye düşürüldü.
    * Aghanim's Scepter eklendi.
    Upgraded Ultimate

    Warlock 2 Golem çağıracak. Bu Golemlerin HP'leri damage'ları ve verdikleri gold'lar yarıya bölünecek. İki kat yere düşme damage'ı vuracak ve Golemler birbirinden 0.3 saniye aralıklarla düşecekler.

    Zeus

    * Arc Lightning cooldown'u 2.5 saniyeden 2.25 saniyeye düşürüldü.


    Item'lar

    * Yeni bir item eklendi. (Arcane Boots)
    Arcane Boots

    Bu item Arcane Ring'in yerine gelmiştir.

    500 - Boots of Speed
    1000 - Energy Booster

    +65 MS
    +250 Mana
    Replenish Mana (600 AoE'ki tüm dostların 135 manasını yeniler, 45 saniye cooldown, 25 manacost)
    Disassemble edilebilir.


    * Yeni bir item eklendi. (Orb of Venom)
    Orb of Venom

    Secret shoplarda ve yan shoplarda satılacak.

    - Fiyatı 600 gold.
    - Ataklarınıza bir zehir etkisi ekler. Saniyede 3 damage vurur ve 3 saniye sürer. Ranged herolar için %4 slow, melee herolar için %12 verir.


    Assault Cuirass

    * Verdiği attack speed +40'tan +35'e düşürüldü.
    * Verdiği attack speed aura +15'ten +20'e yükseltildi.

    Animal Courier

    * Fiyatı 200 gold'dan 170 gold'a düşürüldü.

    Blademail

    * Süresi 3.5 saniyeden 4 saniyeye yükseltildi.

    Bloodstone

    * Bloodstone taşıyan biri öldüğünde verdiği heal (25 x counter)'dan (30 x counter)'a yükseltildi.
    * Bloodstone taşıyan biri öldüğünde counter'ların yarısı değil üçte biri gidecek.

    Buriza Do Kyanon

    * Damage'ı 6 arttırıldı. (Crystalis ve Demon Edge'in toplam damage'ına eşitlendi.)

    Cranium Basher

    * %25 şansla 25 bonus damage'ı kaldırıldı.
    * Verdiği damage 30'dan 40'a yükseltildi.

    Dust of Appearance

    * AoE'si 1250'den 1050'ye düşürüldü.

    Ethereal Blade

    * Wraith Band recipe'den çıkarıldı.
    * Artık kendinizi hedef alabilirsiniz.

    Eul's Scepter

    * Cast Range'i 600'den 700'e yükseltildi.
    * Eul'a çfit tıklayınca artık kendinize atacaksınız.

    Eye of Skadi

    * Orb of Venom recipeye eklendi.
    * Recipe parası 750'den 300'e düşürüldü.

    Heart of Tarrasque

    * Disable zamanı 8 saniyeden 6 saniyeye düşürüldü.

    Maelstrom

    * Recipe parası 900'den 800'e düşürüldü.

    Mekanism

    * Restrore AoE'si 450'den 750'ye çıkarıldı.
    * HP aura regeni 3'ten 4'e çıkarıldı.

    Quelling Blade

    * Tree Chop cooldown'u 15 saniyeden 10 saniyeye düşürüldü.

    Sentry Ward

    * Truesight AoE'si 800'den 950'ye çıkarıldı.
    * Kendi görüş alanı daraltıldı.

    Urn of Shadows

    * Urn of Shadows healing'i artık NC'ler tarafından bozulmayacak.
    * Takımda biri Urn of Shadows recipesini aldığında ekranda bir uyarı mesajı belirecek.

    Vanguard

    * HP bonusu 300'den 275'e düşürüldü.

    Gameplay & Cosmetics

    Oyuna yeni bir gold mekaniği getirildi.

    Yeni Gold Mekaniği

    Devamı gelecek.


    * Asist ile kazanılan gold artık heronun kafasının üzerinde gösterilecek.
    * Bonus AoE exp'nin AoE'si 50 arttırıldı.
    * Lane Creeplerinin gündüz ve gece görüşü 1400 / 800'den 1100 / 800'e düşürüldü.
    * Gündüz - Gece döngüsü artık 25% daha hızlı olacak. (eskiden gündüz ve gece yedişer dakikaydı.)
    * -zm modundaki otomatik zoom out süresi geçici olarak zoom in yapma zamanına fazladan süre eklemek için uzatıldı.
    * Artık dostlarınız buyback yaptığında da bir uyarı mesajı gösterilecek.
    * -cm modundaki yasak heroları kullanabilmeniz için -ub (-unban) modu eklendi. Bunu cm modu ile birlikte -ubcm şeklinde kullanabilirsiniz.
    * -cm modundaki ban ve pick süreci değiştirildi.
    Yeni -cm Ban ve Pick'leri

    Devamı gelecek.

    * Frozen Throne için bir ölüm animasyonu eklendi.
    * 4 yeni Animal Courier modeli eklendi.
    * Flying Courier için de Morph ability'si eklendi.
    * Flying Courier için mini-goblin zeppelin modeli eklendi.
    * Courier'e size ait olmayan bütün item'ları sahiplerinin Circle of Power'larına koyan ve sizin item'larınızı Courier'e toplayan bir tuş konuldu.
    * Bu yeni ability ile hotkey çakışması olmaması için Courier Morph hotkey'i G olarak ayarlandı.
    * Dostlarınız Dust, Observer Ward, Sentry Ward veya Gem aldığında bir uyarı mesajı gösterilecek.
    * -invokelist komutuna bir kısayol olarak -il komutu eklendi.
    * Anti-Backdoor regeni daha da arttırıldı.
    * Bazı Scourge binalarının yer dokusu ile ilgili bazı görsel sorunları giderildi.
    * Bazı Buff icon'larının uyuşmazlığı giderildi.
    * Replay verisine Meat Hook ve Elune's Arrow isabet oranları eklendi.
    Replay Data

    "AA_Total"+PlayerID,değeri (Toplam kaç Elune's Arrow kullandığı)
    "AA_Hits"+PlayerID,değeri (Elune's Arrow isabet sayısı)
    "HA_Total"+PlayerID,değeri (Toplam kaç Meat Hook kullandığı)
    "HA_Hits"+PlayerID,değeri (Meat Hook isabet sayısı)

    * Vengeful Spirit için yeni bir Aghanim's Scepter görsel efekti eklendi.
    * Witch Doctor için yeni bir Aghanim's Scepter görsel efekti eklendi.
    * Puck için yeni bir Aghanim's Scepter görsel efekti eklendi.
    * Axe için yeni bir Aghanim's Scepter görsel efekti eklendi.
    * Pudge için yeni bir Aghanim's Scepter görsel efekti eklendi.
    * Spiritbreaker için yeni bir Aghanim's Scepter görsel efekti eklendi.
    * Sand King için yeni bir Aghanim's Scepter görsel efekti eklendi.
    * Jakiro için yeni bir Aghanim's Scepter görsel efekti eklendi.
    * Night Stalker için yeni bir Aghanim's Scepter görsel efekti eklendi.
    * Earthshaker için yeni bir Aghanim's Scepter görsel efekti eklendi.
    * Tidehunter için yeni bir hero hikayesi yazıldı.
    * Phase Boots için yeni bir flavor text eklendi.
    * Berseker's Blood görsel efektinin gösterildiği değer değiştirildi. (Artık Huskar'ın HP'si %51'deyken değil %40'tayken gösterilecek.)
    * Chaos Bolt animasyonu geliştirildi.
    * Yeni bir Earthbind görsel efekti eklendi.
    * Nether Swap için ekstra bir görsel efekt eklendi.
    * Ethereal Blade için bir damage göstergesi eklendi. (Agi x 2.5 için)



    Alıntıdır




    Oyunlar artık daha kısa ve ganga yönelik olacak.. :)




  • eurobattle yüklerken hata raporu alıyorum ya sp2'den sp3e bile yükselttim yine aynı devam ediyor. Yabancı forumlarda başka oyunlar yüklenirken bu hatayı verdiğini gördüm. Yaşayan ya da çözümü bilen var mı acaba?

    AppName: irsetup.exe AppVer: 8.1.1004.0 ModName: irsetup.exe
    ModVer: 8.1.1004.0 Offset: 00003239
  • Konu acayip cansız
  • MH indirdim ben sadece haritada yerimi göruyor sanıyordum

    karşıtarafın verdiği sinyalleri,

    karşıtakımdan bir heronun üstüne tıkladınmı skillerinin dolup dolmadıgını da görüyomussun üstelikbununlada bitmiyor

    gorunmez olanları haritada kırmızı renkte gosteriyor istersen seceneklerden gorunmeze saldırmayı isaretliyosun yanlıslıkla saldırıp mh oldugunu acıga cıkarma derdinden kurtuluyorsun

    ve son olarak rune cıktımı haritada uyarı veriyor

    mh nin sadece karsıtarafın yerini gormek olmadıgını anladım

    not: mh ile cok anlamsız ve sıkıcı oldu oyun kullanmıyorum oyundanda soğuttu beni

    dip not: eurobattlede çalışmadı garenada çalıstırabildim eurobattle korumalı mı?
  • Herkes Mh kullandığından ötürü en azından mh'lilerin ne kadar rezilce ve yüzsüzce şeyler yaptığını görüp ona göre hamle yapmak için mh kullananlara kötü gözle bakamıyorum artık. Ben de denedim, hem saçma geldi hem de gereksiz. Ben zaten her zaman Scroll bulundurup kule dibinden açılmamaya, gerekirse base gitmeye dikkat ediyorum. Ama yeri geliyor adamlar direkt base'de olduğum yere gelip beni kesmeye çalışıyor, işte o zaman keşke mh kullansaydım diyorum. Onun dışında Rune alırken kazandırdığı zaman haricinde bana düşmanın yerini tam olarak bilme şansı verse de mh olmasa edeceğim tahminlerin çok da üzerinde bir bilgi vermiyor. Keşke tüm bnette mh'ye bir çözüm bulunabilse. Herkes paranoyak oldu, sende mh var deyip duruyorlar. Veriyorlar foruma, mh çıkmayınca küçük düşüyorlar.
  • MH kullanmak kime ne zevk veriyor anlamış değilim. Yaw Mh ile oynayacaksan aç ai oyun. Görünür yap oyunu. Kes botları mutlu ol :D

    Yani oyunun bütün zevklerinin içine ediyor MH... Bu güne kadar bir oyunda dahi kullanmamış ve PC me sokmamışım. Mh ile oynamak sadece kişilik problemi olanların işidir.. (kendini tatmin etme açısından) Çünkü oyunda ki diğer 9 adama karşı haksızlık ve oyunun amacına ters olan bir işlem...
  • Sanırım Garena ve Wepla'da oynamadın hiç. 10 kişilik bir oyunda en az 7 kişide mh oluyor. Bir görsen, ne katakulliler dönüyor. 6.68b'de olan birkaç bug'ı yapalım dedik. Çok ciddi avantaj sağlayan buglar bunlar. Daha oyunun başında adamlar whisper atmaya, oyunu durdurmaya başladı. Ortada ikâmet eden arkadaş üstteki rune yerine bakıyor oyun başı, rune çıkmıyor. Ben de takip ettiğimden hemen alt taraftaki rune'e gidiyorum. Rune alınca mh'ci host helal olsun:) gibi acaip whisperlar atıyorlar.

    Mh kullansan ayrı bir dert, kullanmasan ayrı. Mh kullandığınızda kullanmadan önce ne kadar biliyorsanız ondan birazını daha kaybediyorsunuz. Ahlâk problemi olarak görmüyorsanız ve ban yemekten korkmayıp (Ben valla üşenmeyip foruma veriyorum işin suyunu çıkartanları) abarta abarta kullanıp frag yapınca sevinebilen yaratıklardansanız iyi oynadığınızı sanabilirsiniz. Ama bir mh kullanmadığınızda eskiden çok daha kötü oynadığınızı anlayacaksınız. İnsanın oyununu ve oyunda sergilediği karakterini geliştirmesi için hile, hurda, bakır, eski gibi şeyler kullanmaması gerektiğini düşünüyorum. Ama yüzde çoğunun mh kullandığı bir ortamda "Acaba bunlar mh ile ne yabıyor?" şeklinde bir merak içerisindeyseniz, kullanın ve rakibin türlü maymunluklarına şahit olun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nicholai Hel

    Sanırım Garena ve Wepla'da oynamadın hiç. 10 kişilik bir oyunda en az 7 kişide mh oluyor. Bir görsen, ne katakulliler dönüyor. 6.68b'de olan birkaç bug'ı yapalım dedik. Çok ciddi avantaj sağlayan buglar bunlar. Daha oyunun başında adamlar whisper atmaya, oyunu durdurmaya başladı. Ortada ikâmet eden arkadaş üstteki rune yerine bakıyor oyun başı, rune çıkmıyor. Ben de takip ettiğimden hemen alt taraftaki rune'e gidiyorum. Rune alınca mh'ci host helal olsun:) gibi acaip whisperlar atıyorlar.

    Mh kullansan ayrı bir dert, kullanmasan ayrı. Mh kullandığınızda kullanmadan önce ne kadar biliyorsanız ondan birazını daha kaybediyorsunuz. Ahlâk problemi olarak görmüyorsanız ve ban yemekten korkmayıp (Ben valla üşenmeyip foruma veriyorum işin suyunu çıkartanları) abarta abarta kullanıp frag yapınca sevinebilen yaratıklardansanız iyi oynadığınızı sanabilirsiniz. Ama bir mh kullanmadığınızda eskiden çok daha kötü oynadığınızı anlayacaksınız. İnsanın oyununu ve oyunda sergilediği karakterini geliştirmesi için hile, hurda, bakır, eski gibi şeyler kullanmaması gerektiğini düşünüyorum. Ama yüzde çoğunun mh kullandığı bir ortamda "Acaba bunlar mh ile ne yabıyor?" şeklinde bir merak içerisindeyseniz, kullanın ve rakibin türlü maymunluklarına şahit olun.


    Üstad haklısın. Eskiden Wepla takılırdım. (oyunu sadece arkadaş grubu ile oynardım. Sorun yoktu yani) simdi eurobattle da takılıyorum arada. Bu konuda kesinlikle haklısın açık map gibi oynuyo adamlar.. 10 kişinin 7 sinde demişsin ama sanırım bir oyunda sadece bende yoktu :))) hatta takım oyuncuları bile sende aç diye bana kızdılar niye mh açmıyomuşum :D sinir küpü olarak oyunu bıraktım :))

    Aslında MH ile nasıl oynuyolar sorusunu kendime defalarca sordum denesem mi acaba dedim. Zaten oyunu alt haritadan takip eden biri için Mh fazla dert olmasa gerek. (en azından adamların hangi yöne gittiğini ganga dogru hamle farsa aradaki mesafeyi nasıl alacaklarını(zaman acısından) kestirebiliyorsun. Bu da oyunda mh ile oynayanla benim aramda pek fark bırakmıyor. Ancak Rune gibi yada ansızın karşına çıkmaları gibi (nadiren haritada kaçıyorum) durumlarda - olarak dönüyor. Ama bir şekilde MH olayını çözmek lazım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piskopatzencefil



    gorunmez olanları haritada kırmızı renkte gosteriyor istersen seceneklerden gorunmeze saldırmayı isaretliyosun yanlıslıkla saldırıp mh oldugunu acıga cıkarma derdinden kurtuluyorsun




    MH oyunun içeriğine karışamaz sadece haritayı gösterir. Diğerleri oyunun programlanmasıyla ilgili. Yani invisleri görürsün, tüm fogu görürsün ama tıklayamazsın. Blink atarken rune alırken falan sorun çıkartır bunlar. İlk başladığım zamanlar MH açıp mirana ve pudge oynadığım olmuştu ama o zamanlar daha favori aytımım Boots of speed ve Tangoydu. W3 1.20 den önce falan. Daha sonra "pro olamıycam lan ben böyle!!!bir11!" deyip toplam 5 gün kullanıp sildim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meshhead -- 9 Ağustos 2010; 20:02:57 >
  • AHZ, iyimser bir mizaçla 7/10 oranını verdim. Benim oyunlarımda ben ve iki arkadaşım dışında ekseriyetle herkeste mh oluyor. Bir adamı kaçırıp öldüremediysen, yerini tam olarak bilemeyip kaçmasını engelleyemediysen bu oyunun içinde gelişen bir durumdur. Bir tercih yapıp iki taraftan birini seçtiğinde adam diğer taraftan kaçmış oluyorsa o adam kaçmayı hak etmiştir arkadaş. Bırak kaçsın. Oyunun içindeki random gelişen olayların, şans faktörünün içine etmeye gerek yok. Replay aldığım bir oyunda hiç nc basıp gang yapamamamız beni kanser etmişti. Hayır öyle birden haritadan da yok olmuyorduk. Creepleri öldürüp yeni creepler gelmeden, görüş açısına girmeden hemen ormana dalıyorduk ama kimseyi bulamıyorduk. Bazen benim böyle abuk, her zaman yapamayacağım skorlar oluyor. Aslında skor yapmayı da hiç sevmeyen, dps herolarından pek hazzetmeyen birisiyim ama oyunu öyle ya da böyle kazan(dır)mayı sevdiğim için dps yoksa ve/ya güvenemiyorsam dps alıyorum (Genelde Dusa, bazen Razor). Yine Razor ile "Abi adam inba olmüş gachayım." dedirten bir skor yapınca mastürbasyon amaçlı replay almıştım ve arkadaşlarla izliyorduk (Bizim oyunlarda, özellikle bizim takımda geyik yapma potansiyeli sonsuza ıraksadığından izlemek de eğlenceli oluyor). O oyunda, yani nc basamadığımız bu oyunda, her gang girişimimizde adamın ebesinin nikâhındaki ağaçların arasına girip bizim dağılmamızı beklediğini görmek, işin doğrusu, beni biraz sinirlendirdi. Halbuki onu orada yakalasak, sonra takım arkadaşları yardıma gelse (Sonra İsmail Türüt bizi bir şarkısında ayrılıkçılıkla suçlasa) rakibimiz belki o oyunda muazzam bir mağlubiyet yaşamayacaktı. Buna kelebek etkisi deniyor.



    Günler sonra çok uzaklardan gelen cast meriyıd editi: Herhangi bir harekette annesinden yeni ayrılmış kedi misali ürkek, sevgiye ve ilgiye muhtaç, gang yemekten korkup yazarın betimlemesiyle ebesinin nikâhındaki ağaçların arasına giren adam ile birkaç oyunda denk geldim. Aramızda inanılması zor bir bağ oldu, aslında sanıldığı kadar kötü birisi olmadığını keşfettim. Oyunda gang yapamadık ama Starbucks'taki ilk buluşmamızda bilfiil gangbang yapma lüksüne eriştim. Bana yaşattıklarından dolayı sabah ilk işim hanımı boşayıp gözü karartıp Mahmut'a nikahı basmak oldu. Evi arabayı üzerine yaptım. Artık tüm yaşam enerjimi onun içindeki iyiliği keşfetmeye adadım.


    Mutsuz geçen ilk evliliğimin daha ilk dakikalarında ruh halimi yansıtan fotoğraflar:



    Not: Bu fotoğrafta beni öpeni ben gelin tarafından sanıyordum. Benim hanım da bizim taraftan sanıyormuş. İkimizin tarafından da olmadığını evliliğimizin üzerinden 3 ay geçtikten sonra yatak odamızı süsleyen bu fotoğrafa bakarken hanıma sorduğum "Ya bırak şimdi patlıcan soymayı da, beni emercesine öpen adam senin neyin oluyördu?" soru üzerine teati yaptığımızda öğrendik.

    Mahmut Kaksakır (Şeker) ile düğün arabamızın içindeyken "Abi zarf var mı?" diyen abecilerin yakaladığı bir poz (Araba da Bangbus minibüsü gibi namk):



    Dost var düşman var, ağzımızı maksimum ne kadar açabiliriz gösterelim fotosu:



    ..end dey livd hepili ivır aftır hamişi: Amsterdam'da derdimizi anlatacak kadar Felemenkçe bilgimiz ile hayatımızı idame ettiriyoruz. Dertlerimiz büyüyüp dil ihtiyacımız abarmazsa bir de evlatlık edinmeyi düşünüyoruz. Oh mis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nicholai Hel -- 16 Ağustos 2010; 1:00:45 >




  • Garenada Room 4te Mh derdine düşen az kişi var.Onlarda 10-.Açsalarda fayda etmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeain*

    Garenada Room 4te Mh derdine düşen az kişi var.Onlarda 10-.Açsalarda fayda etmiyor


    Garena'da onlarca Room 4 var ama, hangi Room bu?

    @Nicholai Hel, Maphackerlara alıştım ben, leaverlar gibi normal karşılıyorum artık. "Gerginlik yok, sakin" ile geçiştiriyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meshhead -- 9 Ağustos 2010; 21:35:29 >
  • Dün arkadaşın evinde idim. Hazır beraberken dotalım dedik... Ulan 5 oyunun 5 ded de MH li adamlar :S lotharken öyle bir kovalıyor ki adam :D inanılmaz bir 6. his hadi kovalamayı bir kenara bıraktım.. (tahmin etmesi imkansızz çünkü ben düz gitmedim her zaman adamın gittiğinin aksi yöne gittim) Üstüne bir de ters tarafa giderken aniden bana dogru skill atmaz mı ? Dedim pes. yani.. Serefsiz host ta önce beni attı oyundan biraz acı sözler sarf ettim diye benden sonrada onu attı oyundan :))) ( var dedi mh bende de var ama ben lotharlı falan karısmıyom bırakıyom bu cok belli etti dedi) Yüzsüzlüğün böylesi Çıldıracam :S
  • S.a beyler . 5 Yıllık dotacıyım. Belli zamanlarda ara verdim ama oynuyorum gene. MH nin Açılamayacağı bir server söylermsiniz bana ? Bu Warcraft 3 un kendi orjinal serverı yokmudur ? ücretli fln farketmez. Zaten çok alcaklarını sanmıyorum . Weplaes de oynuyorum bu arada. RAT sistemi geldi geleli MH tavan yaptı. Neyse dediğim gibi araştırma yapıyorum ama bulamadım öyle bir sever. Yardımcı olursanız sevinirim
  • @ahmed: HoN oyna. DotA gibi fakat hile vs. yok, kendi içinde VoiP var vs.
  • Yabancılarla oynamak istiyorum artık . playdota.com sitesindeki videolardaki proları görmek istiyorum :) hakketen eglenmek istiyorum ya
  • Dota da küfürlerden,hilelerden,türklerden bıkanlara honu tavsiye ederim.Üyelik alırken 30 dolar ödüyosun.Daha hiçbirşey için para vermiyosun.mantık sistem herşey aynı.sıfır hile,mh yok,bug lar çok nadir düzenli fixleniyo.yabancılarla konusa konusa yabancı dilini geliştirebilirsin.oyundan düştükten sora 5dk içinde tkerar oyuna girip devam edebilirsin.ama yabancılardada angut çoluk çocuk velet çok.ordada türklerle oynadıgın gibi çıldırabilirsin.dünyanın küfürünü yiyebilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeain*

    Garenada Room 4te Mh derdine düşen az kişi var.Onlarda 10-.Açsalarda fayda etmiyor


    Garena'da onlarca Room 4 var ama, hangi Room bu?

    @Nicholai Hel, Maphackerlara alıştım ben, leaverlar gibi normal karşılıyorum artık. "Gerginlik yok, sakin" ile geçiştiriyorum.

    Afganistan dota room 4




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.