Şimdi Ara

Heroes of Might and Magic 6 duyuruldu... (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
475
Cevap
1
Favori
25.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Betayı oynadım. 4 ü oyundan saymıyorum zatende 5 ten güzel olmuş. sanki 3 ü oynuyorum gibi bir his uyandı bende.(Neden öyle oldu bende anlamadım )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xanty

    Betayı oynadım. 4 ü oyundan saymıyorum zatende 5 ten güzel olmuş. sanki 3 ü oynuyorum gibi bir his uyandı bende.(Neden öyle oldu bende anlamadım )


    iyi o zaman inşallah bizede öyle anımsatır ama ırk sayısı az geldi bana, keşke ağustos gelmeden çıksaydı oyun...
  • 5 te en sevmediğim olay hartitada yaratıklar kaleler yer şekilleri vs çok büyük dizayn edildiğinden çok küçük bir alana bakabiliyordum.mouse u sağa sola gezdirmek sıkıcı geliyordu. 6 da 3 teki kadar geniş bir açı ile hakim olabiliyorsun haritaya. Grafikler çok daha güzelleşmiş,savaş animasyonları elden geçmiş.Kaynaklar azalmış odun taş ve kristal var sadece. Bence seriyi sevenler betaya bir göz atsın.
  • 3le karşılaştırmak yersiz bence. aynı seri olsalarda ayrı dünyaların oyunları. 3te kendimizi parçalardık sülfürüydü düşmanıydı... mtu sözlük hep açık dururdu oynarken. yeni oyunlar daha çok atraksiyona yönelik. boşverin karşılaştırmayı tadını çıkarmaya bakın
  • 4 hakikaten iğrençti.3'ün eline hiçbir şey su dökemez ama bundan umutluyum.İşte iğrendiğim durumlardan biri, oyunları herkes oynasın diye tamamen ticari olarak oyunun mantığını basitleştiriyorlar ve bu iyice çocuk oyununa dönüyor.
  • King's Bounty der, ortamdan kacarim
  • 4ü beğenmeyenler beceremeyenler arkadaşlar. Oynamayanlar kesinlikle oynasın.
  • 4'te herolar savaşta çok daha aktif durumdaydı. Haritada hero ile gezme zorunluluğu yoktu, normal yaratıklarla da gezebiliyorduk.
    Ayrıca yeni yaratık almak için 1 hafta geçmesi gerekmiyordu. Her gün azar azar alabiliyorduk.
    Grafikleri 3'teki ruhu taşımıyordu doğru. Ama oyunu tam anlamıyla çözerseniz, hiç rahatsız etmiyor bunu rahatlıkla söyleyebilirim.
    Hem de benim gibi harita tasarlamaya meraklılar için de muhteşem bir editör vardı. Belki oynadığım süreden daha fazla editor ile uğraşmışımdır.

    Eksileri;
    Yaratıklar upgrade olmuyordu.
    Her seviyede iki çeşit yaratık vardı ama sadece birini seçebiliyorduk.
    Şehirlerdeki yerleşim çok kötüydü. Şehir gibi bütünlük içerisinde değil de rastgele kurulmuş binalar gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethrezen

    King's Bounty der, ortamdan kacarim


    kings bounty de quick battle bile yok adamı hasta ediyor bir süre sonra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeFurkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bethrezen

    King's Bounty der, ortamdan kacarim


    kings bounty de quick battle bile yok adamı hasta ediyor bir süre sonra


    Quick Battle yok diye bu efsane oyun silinir mi?

    Sadece Leadership ve aktif enemy olayi yuzunden bile ovguyu hak ediyor bence.

    Bu oyunu denememis arkadaslar var ise mutlaka goz atsinlar.
  • King's Bounty de türün çok güzel oyunlarından ama harita modu stratejiden yoksun. Yani yenebileceğin düşmanlar leadership'e göre aşağı yukarı belli zaten. Her savaş sonrası, geri gidip kaybettiğin adamları tekrar alabiliyorsun yani...

    Ama RPG olarak bakarsak üstte söylediğimin bir önemi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethrezen


    quote:

    Orijinalden alıntı: CeFurkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bethrezen

    King's Bounty der, ortamdan kacarim


    kings bounty de quick battle bile yok adamı hasta ediyor bir süre sonra


    Quick Battle yok diye bu efsane oyun silinir mi?

    Sadece Leadership ve aktif enemy olayi yuzunden bile ovguyu hak ediyor bence.

    Bu oyunu denememis arkadaslar var ise mutlaka goz atsinlar.


    oyun kotu degil. guzel oynadımda. fakat quick battle olmaması bir müddet sonra çok sıkıcı hale getiriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeFurkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bethrezen

    King's Bounty der, ortamdan kacarim


    kings bounty de quick battle bile yok adamı hasta ediyor bir süre sonra




    Quik battle kullanan biri neden bu oyunları oynar,nasıl bu oyunlardan zevk alır hayret yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisdragon

    4ü beğenmeyenler beceremeyenler arkadaşlar. Oynamayanlar kesinlikle oynasın.


    Ayrıca 4 ü biz beceremedik ama firma çok iyi becermiş bırakmıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riqimaru

    4'te herolar savaşta çok daha aktif durumdaydı. Haritada hero ile gezme zorunluluğu yoktu, normal yaratıklarla da gezebiliyorduk.
    Ayrıca yeni yaratık almak için 1 hafta geçmesi gerekmiyordu. Her gün azar azar alabiliyorduk.
    Grafikleri 3'teki ruhu taşımıyordu doğru. Ama oyunu tam anlamıyla çözerseniz, hiç rahatsız etmiyor bunu rahatlıkla söyleyebilirim.
    Hem de benim gibi harita tasarlamaya meraklılar için de muhteşem bir editör vardı. Belki oynadığım süreden daha fazla editor ile uğraşmışımdır.

    Eksileri;
    Yaratıklar upgrade olmuyordu.
    Her seviyede iki çeşit yaratık vardı ama sadece birini seçebiliyorduk.
    Şehirlerdeki yerleşim çok kötüydü. Şehir gibi bütünlük içerisinde değil de rastgele kurulmuş binalar gibi.



    Heroes 4ün değişik yapısını görünce baya bir burun kıvırmıştım. Ama biraz şans verip hikayeleri okuduktan sonra hoşuma gitmişti. Sırf hikayeleri merak ettiğimden oynayıp bitirmiştim.

    Yoksa combat özelliklerinin çoğu hoşuma gitmemişti. Yaratıkların aynı anda birbirine saldırması ve heroların combata direkt dalmasıydı. Hero olayı aslında güzel bir fikirdi ama biraz dengesiz işlenmişt.

    Ana heroyu korumak gerçekten taktiksel bir olay katıyordu ama 350 danecik Black Dragon gelip üfleyince en sağlam herodan bile geriye bir şey kalmıyordu. İmmortal iksirleri bile bir yere kadar :)

    İşin öteki tarafıysa sağlam heromun (ki warrior veya rogue herolar birebir dövüşte gayet sağlamdı.) 40-50 Black Dragonu telef ettiğini hatırlarım...

    Heroes 4'ü bambaşka bir oyunmuş gibi düşünerek oynadım ve öyle zevk aldım. 5. oyunda özlerine dönmelerine de çok zevinmiştim. 5. oyun taktiksel açıdan 3 ten çok daha ilerde olmasına rağmen "harika" konusu ve ana görevleri yüzünden fazla tutulmadı galiba .

    Şahsen 5. oyun bana 3ü ve ek paketlerini unutturmuştur. Geceler boyu multi oynadığımız bilirim. İlk ek paketi vasat kalsada 2.ek paketle gelen yenilikler oyunu daha da güzel yapmıştır. Şu aralar bile hafta sonu birleşip 2vs2 3vs3 yaparız.


    6. oyun içinde köklü değişikliklere gitmişler ve oyunun genel yapısı değişmiş gibi görünüyor. Forumlarda hayal kırıklığı yaşayan çok tester var. Bu yüzden 2 defa oyunun çıkış tarihi ertelendi. Umarım bize aradığımız tadı verir.

    Eklenti: Bu arada konuyla alakası yok ama büyük umutlarla beklediğim Disciples 3 beni hayal kırıklığına uğrattı...Çılgın gibi beklediğim bir oyundu ama gerek yüzeyselliği gerekse basitliği Empire görevlerini bitirdikten sonra direkt silmeme yol açmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 13 Temmuz 2011; 17:45:33 >




  • betayı kurdum fakat oynayamıyorum? single playerda continue çalışmıyor. aktif değil yani. neyi eksik yaptık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -BoZ-

    betayı kurdum fakat oynayamıyorum? single playerda continue çalışmıyor. aktif değil yani. neyi eksik yaptık



    2 adet update i var kurman gereken.
  • bunlar işi bilmiyor. bakınız starcraft. adamlar aldı 1. oyunu grafikleri yeniledi 2. oyunu yaptı. süperde oldu. bunlarda alacak 3. oyunu grafikleri yenileyecek 6. yı yapacaktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeFurkan

    bunlar işi bilmiyor. bakınız starcraft. adamlar aldı 1. oyunu grafikleri yeniledi 2. oyunu yaptı. süperde oldu. bunlarda alacak 3. oyunu grafikleri yenileyecek 6. yı yapacaktı


    Olay bu kadar basit ama firmalar yenilik yapacaz diye mahvediyor güzelim serileri... (Bknz Command&conquer 4)
  • Heroes 3 de en büyük özellik haritada saklıydı harita o akdar zengindiki nereye gideceğini şaşırıyordun her tarafa item dolu yaratık dolu ganimet doluydu ve aşırı büyüktü her ay geçtiğinde yaratıklar spawn olurdu oyunun gücüne göre

    şimdi Heroes 5e bakıyorum harita bu kadarmı rezil olur bu kadarmı fakir bi harita olur ne ganimet var ne yaratık ne item 3-5 tane yaratık koymuşlar onlarıda öldürdünmü boş boş dolanıyon can sıkıyor kapatıyosun

    Heroes 3 de en sevdiğim özelliklerden bir taneside kendi bölüm yapıyordu sürekli aynı haritayı oynamıyordun yapay zeka çok akıllıydı

    madem 3 boyut yapacaklar Heroes 3 ün birebir aynısını herşeyiyle 3boyuta çevirsinler daha ne isterim


    Disciples seriside öldü zaten napacağız bilmiyorum




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.