Kullanıcı Adı:
Şifre:

iData üzerinden Almanya vizesi alanlar
merthum
Konu Sahibi

25 Ocak 2013; 18:51:00
Merhaba arkadaşlar,
Almanya'ya turistik vize almak üzere bir süredir elçiliğe değil aracı iData firmasına başvuruluyor. Başvurumun üzerinden 2 hafta geçmesine ve uçuşa 5 gün kalmasına rağmen henüz bir cevap gelmedi ve internetteki takip sisteminde hala konsoloslukta olduğu yazıyor.
Bu yeni sistemde vize alan oldu mu bu süre normal mi yoksa ters giden bir şeyler olabileceğine dair endişelenmeli miyim



freebrawon
27 Ocak 2013; 2:21:40
merhaba,
Bence idata yi araman lazim. Daha once schengen vizen varsa, pek sıkıntı olmaması lazım diye dusunuyorum. Ben de subat ayinda idata dan ayni sekilde Almanya turistik vize basvurusu yapacaktim. Basvuru sureci nasil geciyor ? tum gerekli dokumanlari verip, cikiyor musun ? biraz anlatabilir misin ?



merthum
Konu Sahibi

31 Ocak 2013; 23:47:05
Selam freebrawon,

Aynen dediğin gibi sitede yazan belgelerle beraber randevu almadan iData şubesine gidip işlemi gerçekleştiriyorsun. Takip numarası veriyorlar ve internettten durumunu da daha sonra görebiliyorsun. Herhangi bir şekilde elçilikle işin olmuyor. En sonunda da gelip alabilirsiniz diye sms geliyor ve gidip teslim alıyorsun (dilersen kargoyla da gönderiyorlar)

Öte yandan süreç eski sisteme göre uzamış görünüyor. Ben başvurudan 17 gün sonra, uçuşa 2 gün kala alabildim vizeyi. Başvururken bunu göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Outlaw-E
1 Şubat 2013; 20:34:30

quote:

Orijinalden alıntı: cihandogan82

ya bu ip....nler 1 ay oldu halen gondermediler pasaportu. daha onceden 3 gunde yollamislardi tabi ozaman direk kendim halletmistim evraklari toplayim gidip konsolosluktan almistim. e 10 yillik amerika vizeside var 5-6 ulke vizesi daha var uzerinde. vermezlermi acaba simdi durduk yere killandim yada simdi diyecegim sey yuzunden bi yanlislik falanmi oldu.
bana barkod numarasi verdiler kagitta benim bilgilerim ve 6 haneli bi rakam var ilk gunler giriyorum internetten hatali diyor ulan dedik neyi yanlis yapiyoz aradik bu idata malini dediler basinda 2 adette harf olmali yok diyom vardir diyolar derken beklettiler ve varolan 6 haneli rakamin basina o eksik olan 2 harfi eklediler boyle deneyin dediler vereli 1 ay 1 hafta oldu halen konsoloslukta yaziyo aq. yaww diyorum bu harf muhabbetindden kaynakli bi sikinti olabilirmi eyy bilirkisiler... idatayi ara gibi mantikli seyler yazacak zeki arkadaslar yazmasin basina boyle sacma bisey gelen varsa yazsin bide naptigini yazsin bi zahmet.
haa bide ben direk konsolosluga gitsem verinlan pasaportumu desem vermezlermi pasaport lazim o yuzden...

Bahsettiğin gibi bir problem varsa eğer vize durumun ilerlemiyorsa pasaportluk bir işleri kalmamış demektir. Randevu alıp git pasaportunu iste eşşek gibi verecekler. Telefondan olacak işlem değil bu biran önce gidip yüzyüze görüş.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Creativeflo
19 Nisan 2013; 21:59:16
arkadaşlar ben austosun 16 sında gidicem ne zaman vizeye bas vurabilirim



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


tanselh
23 Nisan 2013; 10:41:04
Merhaba Arkadaşlar,

İlgili arkadaşlardan çok acil yardım rica ediyorum.

6 Mayıs tarihinde Almanya'ya gidebilmek için Almanya'ya turistik vize için başvurdum fakat 3 gün önce red aldım. Daha önce 2002'de Almanyaya turist vizes giriş çıkış yapmış olmama, çok uluslu bir şirkette çalışıyor olmama ve herhangi bir kanuni sıkıntım olmamasına rağmen birlikte başvurduğum kuzenlerime istedikleri süreden fazla vize verilmesine rağmen bana red verilmesine şaşırdım ve üzüldüm.

Vize red nedeni olarak verdikleri evrakta, aşağıdaki red nedeni işaretlenmiş.

-Öngörülen seyahat süresinin tamamı için, veya ikamet veya çıkış ülkesine geri dönebilmek için,
veya kabul edileceği garanti olan üçüncü bir ülkeye transit geçebilmek için yeterli maddi imkana
sahip olunduğuna ilişkin kanıtlayıcı belgeler ibraz edilmemiştir veya bu maddi imkanlara yasal
yoldan kavuşmanız mümkün değildir.

Başvuru sırasında tüm evraklarım tamdı, fakat üzerimde herhangi bir tapu vs. olmadığı için koymadım. Banka hesabı dökümümde de orta seviye maaşlı çalışan bir kişinin ay ortasında hesabında ortalama ne kadar bir var ise öyle bir tutar vardı. Sanıyorum bu nedenle baş vurumu red ettiler.

Şimdi ise red kararına itiraz dilekçesi ile itiraz etmek istiyorum. Hesabıma yaklaşık 10 - 12 bin lira para yatırdım. Sizce konsolosluğa hesabımdaki parayı göstererek itiraz dilekçesi ile müracat etsem sizce sonuç alabilir miyim? Yoksa yeniden vize alıyormuş gibi iData'ya mı başvurmayı mı denemeliyim?

En ufak vereceğini fikirler dahi çok yardımcı olacaktır, şimdiden çok teşekkür ederim.



JaCKiE_BrOwN
30 Nisan 2013; 11:17:51
quote:

Orijinalden alıntı: N3xT-Xp

arkadaşlar ben austosun 16 sında gidicem ne zaman vizeye bas vurabilirim

1 ay önceden başvursanız yeterli

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Creativeflo
30 Nisan 2013; 11:51:23

quote:

Orijinalden alıntı: JaCKiE_BrOwN

Alıntıyı Göster
1 ay önceden başvursanız yeterli

2 ay oncede baavurabilirim degil mi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



beyazseo
1 Temmuz 2013; 0:08:12
hocam şu site ile başvurabilirsin sanırım bayağı tanıdık bu firmayla gitti almanyaya,
site : http://almanyavizesial.com/



blueuye
15 Temmuz 2013; 9:39:37
Merhaba arkadaşlar bildiğiniz gibi İdata firması başvuru merkezi olarak atandı. Vize başvurunuzu yaşadığınız şehirden çıkmadan sadece gerekli evrakları kargo ile göndererekte yapabilirsiniz bunun için tek yapmanız gereken altta ki sayfayı ziyaret etmeniz.

idata



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueuye -- 19 Temmuz 2013; 10:42:40 >



brkozcn
17 Temmuz 2013; 20:44:19
bu işin en ideali en eski aracı firmaya vermek ben şahsen oyle yaptım... www.vizesi.com sitesindeki adamlar bu işi yapan ilk firma türkiyedeki. başlarındaki adamın zaten sitede biton tv gazete radyo programları felan var. ben almanyaya ticari giderken onlara verdik internetten bulup 5 gunde vizemi geri getirdiler. sonrasında bir cok seyahatimdede aldırdım. kendınız ugrasmayın verin 50 100 herneyse alın vizenizi.stress yok sıkıntı yok.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ForHeaven34
17 Ağustos 2013; 1:15:25
benım anlmadıgım sımdı ıdatan yapmak zorundamıyız yanı kendımız yapamıyormuyuz bu ısı ?



JaCKiE_BrOwN
18 Eylül 2013; 11:46:57
schengen vizesi başvuru süresi, uçağınızın kalkacağı tarihe max. 3 ay önceden başvuru yapabilirsiniz. (120 gün)



mrumud
18 Kasım 2013; 19:23:18
Arkadaş lar benimde amca kızım evleniyor. Almanya ya ailemle gitme yolu gözüktü. Idata sitesini okudum hemen hemen tum evrakları hazırladım. 2 evrak ta takıldım. Birincisi başvuru formu idata da almanca dolacak yazıyor bu evrak ben nu Evragi almanca nasıl doldurcam. 2 . olarak ucak bileti. Uçak Bileti malum ekonomik seçiyoruz. Değiştirilemez ve iade edilmez yazıyor ne yapmalıyım bu konuda. Tecrübeli arkadaş lar bilgi vermenizi rica ederim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Derin1907
19 Kasım 2013; 18:14:18
Arkadaşlar öncelikle 24 yaşındayım asker e daha gitmedim.
Bir bilgisayar firmasında calısıyorum...
Şimdi gelelim fasulyenin faydalarına.

Ocak ayının ilk haftası gibi italyaya gitmeyi düşünüyorum.
Schengen vizesi basvurusu yapıcam.
İlk vizem olucak daha önce hiç yurt dışına çıkmadım 10 yıllık passaportum 9 kasımda geldi :) tarihide 6 kasım 2013 bitiş tarihide 6 kasım 2023 :)
Şimdi öncelikle ilk basvurum olacağı için biraz tedirginim
ilk aşama ve önemli olan iki şartları
1 Sigortamı dayımın şirketinde başlattım 1 ekimde ocakta basvuru yapacagım için o zaman son 3 aylık SSK olmuş olacak.
Suan hesabımda 6000 TL gibi bir miktar dönüyor Aktif olarak kullanılıyor gösterilmesi lazım çünkü.
Hesabımı Ocak ayına kadar aktif olarak yükselticem bi 15 bin yada 20 bin yapmayı düşünüyorum göstermelik için..
İş yeri evrakları tam olucak sicil gaztesi işte esnaf odasına kayıtları vs vs

Benim için Önemli olan Son 3 Aylık SSK
İşe giriş Bildirgesi
Son 3 aylık Aktif hesap dökumanı
Son 3 Aylık maaş bordrosu
Maaş yazısı falan

Sigortam ocakta 3 aylık olucak ve hesabım 15 20 bin arası olucak..

İtalyadan calısan bir ablamdan Davetiye gelecek..

Vize alamama gibi Bir durum olabilirmi RED yemekten korkuyorum...
Daha önce Schengen vizesi almış olan arkadaşlardan tavsiyeler ve bilgi rica ediyorum.

Şimdiden Teşekkür ederim.



Avente
3 Mart 2014; 1:35:02
güncel..



Avente
3 Mart 2014; 22:12:32
almanya için 15 günlük turist vizesine başvurdum 2 yıldır ssk lıyım asgari ücretle çalışmaktayım üzerimde araç ruhsatı ve 4 bin tl para gösterdim hesebımda ama red yedim.. ne almanya mış arkadaş ya..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferhat 3 -- 3 Mart 2014; 22:13:30 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kkk77
4 Mart 2014; 6:45:39
quote:

Orijinalden alıntı: ferhat 3

almanya için 15 günlük turist vizesine başvurdum 2 yıldır ssk lıyım asgari ücretle çalışmaktayım üzerimde araç ruhsatı ve 4 bin tl para gösterdim hesebımda ama red yedim.. ne almanya mış arkadaş ya..

Geçmiş olsun, ne yazık ki Almanya böyle şeyleri çok sık yapıyor, yazın benim de iki arkadaşım birden az çok aynı koşullarda red yedi. Yeni başvuru için 4-6 ay kadar bekleyip başka bir Schengen ülkesinden vize almanızı öneririm.

Buna gelen 4 yanıtı gör.


Avente
5 Mart 2014; 20:15:25
adamlar vize değil millet vekili yapcaklar gibi o derece belge istiyorlar bide..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferhat 3 -- 5 Mart 2014; 20:19:38 >


Bu mesajda bahsedilenler: @kkk77


Avente
5 Mart 2014; 20:17:01
quote:

Orijinalden alıntı: kkk77

Alıntıyı Göster
Geçmiş olsun, ne yazık ki Almanya böyle şeyleri çok sık yapıyor, yazın benim de iki arkadaşım birden az çok aynı koşullarda red yedi. Yeni başvuru için 4-6 ay kadar bekleyip başka bir Schengen ülkesinden vize almanızı öneririm.

tşkler almanya türkiyeye vize vermemek için elinden geleni yapıyor sebebi nedir bilmiyom başka bir ülkeye vize alındığı zaman geçiş sırasında soru çıkabiliyormuş bu yüzden başka ülkeye başvuruda bulunmadım



iData üzerinden Almanya vizesi alanlar