Kullanıcı Adı:
Şifre:

İsrail güvenlik güçlerinin açtığı ateşte en az 62 Filistinli hayatını kaybetti
SixSixSix
Konu Sahibi

14 Mayıs 2018; 15:54:58
ABD'nin İsrail Büyükelçiliği'ni Tel Aviv'den Kudüs'e taşıma kararına karşı Gazze'de düzenlen gösterilerde, İsrail güvenlik güçlerinin açtığı ateş sonucu aralarında 14 yaşında bir erkek çocuğun da bulunduğu en az 62 Filistinli hayatını kaybetti.

Filistin sağlık yetkililerinin yaptığı açıklamada, 2700 kişinin yaralandığı belirtildi.

Batı Şeria'daki Filistin yönetimi, İsrail'i 'Gazze'de katliam yapmakla' suçladı.

Filistin yönetimi sözcüsü Yusuf el Mahmud, "Uluslararası toplum Gazze'deki korkunç katliamı durdurmak adına derhal harekete geçmelidir" dedi.

Kaynak: BBC



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SixSixSix -- 17 Mayıs 2018; 13:52:27 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Ölüme, özellikle de sana hiçbir zararı dokunmamış insanların ölümüne sevinmek doğru değilken, sevindiğini ulu orta göstermek ahlaksızlıktır. İnancın ya da siyasi görüşün ne olursa olsun, bunu sırf ...
webbie - 4 ay önce
İsrail'i savunanları anlamıyorum orada ölenler müslüman kardeşlerimiz değil midir?
TITAN - 4 ay önce
İnsan öldürmenin milleti,dini,dili,ırkı olmaz katillik,katilliktir net.!
f-a-t-i-h - 4 ay önce
Müslümanların çoğu İsrail'i destekliyorken biz de dahil sen neyin kafasını yaşıyorsun. Bakma sen kameralar karşısında İsrail'e karşı yapılan şova İsrail madalyalı cumhurbaşkanımız var ve de...
pazarçarı - 4 ay önce
Osmanlıyı sırtından vurmuşlardı,Topraklarını satmışlardı felan diyenler var. Bunları yapanlar bu insanlar değil ataları. Şimdi mücadele etmelerinin nesi kötü? Topraklarını bırakıp kaçsınlarmı.

A...
Deadwood - 4 ay önce
Ümmetin evlatları filistinde Suriye de Irak'ta Yemen'de öldürülüyor.



Paris'te 4 kişi öldürüldüğü gün Musul'da 500 kişi bombardımanda toprak altında kalmıştı.

Ama kimse Musul&...
ülkücüadam - 4 ay önce
Yazık sana...
webbie - 4 ay önce
hmm bakalım bi 14 yaşındaki çocuk 10 aylık 2 yaşındaki bebekler de pkk yı destekliyor sanırım çok garip
Koks34 - 4 ay önce
Ulan biz Pkklilari vurdukca ses sizden cikiyor dewam yeahhh.
3.köprü - 4 ay önce

TITAN
14 Mayıs 2018; 16:07:07
İsrail'i savunanları anlamıyorum orada ölenler müslüman kardeşlerimiz değil midir?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


aslanoto
14 Mayıs 2018; 16:09:34
Müslüman değilki kardeş kabul etsinler, Suriyeli de kardeşimiz Filistinli de, Filistin gibi olmak istemiyorsak cumhurbaşkalığı hükümet sistemi gerekli



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 5 yanıtı gör.


f-a-t-i-h
14 Mayıs 2018; 16:16:51
İnsan öldürmenin milleti,dini,dili,ırkı olmaz katillik,katilliktir net.!

Buna gelen 1 yanıtı gör.


pazarçarı
14 Mayıs 2018; 16:24:33
Müslümanların çoğu İsrail'i destekliyorken biz de dahil sen neyin kafasını yaşıyorsun. Bakma sen kameralar karşısında İsrail'e karşı yapılan şova İsrail madalyalı cumhurbaşkanımız var ve dediğin sistemden medet umuyorsun.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @aslanoto


ülkücüadam
14 Mayıs 2018; 16:30:43
Ümmetin evlatları filistinde Suriye de Irak'ta Yemen'de öldürülüyor.



Paris'te 4 kişi öldürüldüğü gün Musul'da 500 kişi bombardımanda toprak altında kalmıştı.

Ama kimse Musul'u konuşmadı.






< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



spacenet
14 Mayıs 2018; 16:40:21

quote:

Orijinalden alıntı: aslanoto

Müslüman değilki kardeş kabul etsinler, Suriyeli de kardeşimiz Filistinli de, Filistin gibi olmak istemiyorsak cumhurbaşkalığı hükümet sistemi gerekli




< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Mogolo
14 Mayıs 2018; 16:42:36
isid buralarda kurulmuyorsa ümmet doğru yoldadır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Cilduz
14 Mayıs 2018; 16:44:00
Herkes ektiğini biçer öldürsünler zaten ölümlü dünya ama hesabını verecekleri günü de düşünsünler. Ahiretten de bahsetmiyorum zulüm saçan bir milletin hesabı dünyadan ilerisine zor gider. Yahu geçen avrupada kim demişti Kur'an dan Yahudi düşmanlığı var çıkarılsın diyen, bu vahşeti söylüyor mudur.



Arpadan Ölen At
14 Mayıs 2018; 16:53:40
quote:

Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

İnsan öldürmenin milleti,dini,dili,ırkı olmaz katillik,katilliktir net.!
Konusmanin fayda etmedigi yerde iki taraftan biri olacaklari goze almiyorsa ölüm kacinilmazdir

Guclu olan kazanir

Kimsede birsey diyemez



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


MolagBal
14 Mayıs 2018; 16:55:52
Nazilerden öğrendiklerini şimdi başkalarına uyguluyorlar.



9600_G_T
14 Mayıs 2018; 16:59:09
ayrica pkk yi destekleyen suriye ve iran da dahildir.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @gs1905brk


webbie
14 Mayıs 2018; 17:00:12
quote:

Orijinalden alıntı: UchamayanAdamSabri

foşik israyil.



biji arafat



Ölüme, özellikle de sana hiçbir zararı dokunmamış insanların ölümüne sevinmek doğru değilken, sevindiğini ulu orta göstermek ahlaksızlıktır. İnancın ya da siyasi görüşün ne olursa olsun, bunu sırf insan olduğun için bile yapmamalısın.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


spacenet
14 Mayıs 2018; 17:00:41
İngiliz donanması Arapları kurtarmak için İsrail'e doğru harekete geçmiş(!)



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


-Uzumaki Naruto-
14 Mayıs 2018; 17:05:02
quote:

Orijinalden alıntı: spacenet

İngiliz donanması Arapları kurtarmak için İsrail'e doğru harekete geçmiş(!)
Salak mi bu ingilizler kurdugu devlet icin askeri harekete gecsin?

Sondaki isaret farkedildi.




< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



bu mantıkla,



pkklıların ölmesine sevinmek de ahlaksızlıktır çünkü bana hiçbir zararları dokunmadı.



defalardır diyorum:



her kim meşru devlete veya hükümete taş, sopa ve silahlarla karşı geliyorsa, o grup terörist konumdadır.










< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UchamayanAdamSabri -- 14 Mayıs 2018; 17:16:14 >

Buna gelen 6 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @webbie


webbie
14 Mayıs 2018; 17:17:18
quote:

Orijinalden alıntı: UchamayanAdamSabri

bu mantıkla,



pkklıların ölmesine sevinmek de ahlaksızlıktır çünkü bana hiçbir zararları dokunmadı.



defalardır diyorum:



her kim meşru devlete veya hükümete taş, sopa ve silahlarla karşı geliyorsa, o grup terörist konumdadır.







Yazık sana...



Deadwood
14 Mayıs 2018; 17:30:55
Osmanlıyı sırtından vurmuşlardı,Topraklarını satmışlardı felan diyenler var. Bunları yapanlar bu insanlar değil ataları. Şimdi mücadele etmelerinin nesi kötü? Topraklarını bırakıp kaçsınlarmı.

Aynısı bizim başımıza gelmedimi? Vahdettin'in vatanı sattığını dile getiriyoruz (ama yanlış ama doğru) hep, o zaman bu mantıkla Mustafa Kemal Paşam ve Türk milletide mücadele etmeseydi? Siz diyorsunuz ki dedeleri topraklarını sattı , seslerini çıkarmaya hakları yok? Böyle mantık olmaz

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Guest-07C238B73
14 Mayıs 2018; 19:03:07
insan gibi göğüs göğüse savaşıp özgürlüklerini alsalar lafım yok

en kötü zamanımızda adice öldürerek katlederek kazandıkları özgürlüklerinin bedelini ödüyorlar



hem arkadan vur

hem karınlarını deş



osmanlı orda katliam yaparak mı aldı aldıktan sonra onlara eziyet mi etti neyin hıncı bu ?

içlerinin pislikleri kendilerine döndü.




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Deadwood


Guest-07C238B73
14 Mayıs 2018; 19:08:17
Adam gibi yüz yüze savaşmak farklı katliam yaparak vahşice yamyam cingeneler gibi arkadan vurmak farklı



Osmanlıyla zamanında adam gibi savaşarak özgür olsa katlederek değil lafım olmazdı ama her savaşında bir adabı var.

pkk işid öso neden terör örgütü ?

katlettikleri için.

Pkk lı itlerin çarşı izninde silahsız bir askeri arkadan vurduklarını unutmayın kuş beyinli gibi bizi katledenlerede acımayın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @9600_G_T


İsrail güvenlik güçlerinin açtığı ateşte en az 62 Filistinli hayatını kaybetti