Şimdi Ara

Monk Tartışma Başlığı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.344
Cevap
11
Favori
101.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • barbarmı monkmu hala karar veremedim ama monkun asas gibi hızlı saldırışı çok hoşuma gitti artı her oyundaki favori classım paladinlede benzer yanları var
  • Merhaba beyler, kusura bakmayın ama Monk hakkında bazı eleştiriler yapacağım. Öncelikle şunu belirtmek isterim, Monk sınıfına karşı hiçbir art niyetim yoktur, hatta 3 ay öncesine kadar Monk ile başlarım diyordum oyuna fakat şimdi durum değişti.

    Bana göre Monk sınıfındaki bazı kısırlıklar :

    1- Kombo sistemi , malumunuz Monk' un primary atakları kullanım sırasına göre bazı avantajlar sağlıyor. Mesela 1. atağınız fist of thunder + thunderclap rune ise düşmanın yanına teleport olursunuz (betada görüldüğü üzere) 2. atağınız Way of Hundred Fist ise 8 tane hızlı saldırı yaparsınız, 3. atağınız Deadly Reach + Foresight ise bütün hasar skillerini %18 daha güçlü vurusunuz gibi. Ama ne yazık ki genel olarak primary skillerin buff veya debuff etkisi yapan etkileri 3. vuruşta açığa çıkıyor ve bu mantık kombo sistemi ile çakışıyor. Ayrıca gözlemlediğim üzere herhangi bir buildde en fazla 1 veya 2 spirit generator skill tercih edilecek gibi ( çünkü öncelik taşıyan çok skill var, bu da yeni bir spirit generator için slot feda etme durumunu ortadan kaldırıyor). yani kombo sistemi biraz balon gibi.

    2- Diğer sınıflara kıyasla rune ların skiller üzerinde yenilikçi etkisi zayıf. yani var olan skileri pek fazla değiştirmiyorlar.

    3- Kısır buildler , şuana kadar gördüğüm çoğu build de 3 slot mantra, breath of heaven, seven sided strike bunun yanına 1 de spirit generator eklenince geriye sadece 2 slot kalıyor (he birde lashing tail kick çok gidiyo) . Yani burada şunu kastediyorum. Bence oyunda çok nadir sweeping wind, cyclone strike, inner sanctuary gibi skilleri tercih edilecek. ( Bu durumun nedeni bazı skiller in öteki skillere göre ciddi avantajlarının olması)

    4-Spirit generatorlar çok az ( barbara göre). Spirit doldurmak için devamlı aynı skilleri kullanacağımız için sıkıcı bir durum alabilme durumu söz konusu, yani spirit 0 ise doldurmak için 10 kere aynı skilli kullan ama Barbarda öyle değil.

    5- Malum zaten silah animasyonu yok ( gerçi bu durum benim için çok önemli değil ama önemseyen çok)

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

    NoT: Yazıyı aşağılama maksadı ile yazmadım, sadece kendi düşüncelerim, saygı çerçevesinde eleştirilere açığım, iyi eğlenceler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABomb -- 3 Mayıs 2012; 1:31:31 >




  • Monk seven arkadaslara mujde: Betada en cok elestiri alan konulardan biri olan "monk skillerinde silah gozukmemesi" olayina Blizzard el atmis durumda. Simdiden 3 skill icin yeni animasyonlar yapilmis silah gozukmesi konusunda bunlar :Dashing Strike, Crippling Wave, Deadly Reach... Daha sonraki patch lerda birkac skill icin daha yeni animasyonlar yapilacakmis:

    "When you gave us that feedback we absolutely heard your requests for additional animations, and we added a full animation suite to the three skills where we felt the impact would be the greatest; Dashing Strike, Crippling Wave, and Deadly Reach."

    http://www.diablofans.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trident02 -- 3 Mayıs 2012; 5:20:34 >
  • beyker ilk 4 skillden sonuncusu sanırım yumruklarla 7-8 tane paso sektiriyor her vuruşunda fury geliyormu yoksa onun için yalnızca 1 kerelik fury puanımı veriyor pardon sprit
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canerx1234

    beyker ilk 4 skillden sonuncusu sanırım yumruklarla 7-8 tane paso sektiriyor her vuruşunda fury geliyormu yoksa onun için yalnızca 1 kerelik fury puanımı veriyor pardon sprit

    dediginiz skill way of hundred fists. O 7-8 sektirme olayı sadece 2. vurusta var. Diger skill'ler gibi bu da 3'lu vurus seklinde (ilkinde tek vuruyor, 2.sinde 7 tane vuruyor, 3.sunde AOE olarak onunuzde ne varsa onlara vuruyor). O 7-8 vurusun her birinde spirit dolmuyor ne yazık ki.

    Ben soyle birsey dusunuyorum.

    http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#WZdVYk!ZXU!ZabYcY

    Defansif olarak sağlam."Crippling wave" ve "resolve" baya bir damage reduction getiriyor, artı olarak "sieze the initiative" ile armor artıyor.

    "Mantra of conviction" ile life leech var. Eğer D2'deki gibi undead'lere karsı life leech yapılamıyor olsa bile bu skill ve rune ile o sorun da ortadan kalkıyor. Itemlerdan da biraz gelse, baya bir idare eder gibi. Life leech bence melee karakterler icin olmazsa olmaz.

    "Lashing tail kick" hem grup hem de bosslara etkili.

    "Dashing strike" mobility'yi sağlıyor ve olmazsa olmaz.

    "Blinding flash" defansif anlamda cok etkili hem de rune sayesinde damage artıyor.
    En bombası tabi ki "exploding palm". Su an hicbir karakterde bu kadar yuksek damage veren birsey yok. Zorluk seviyesi arttıkca dusmanların hit pointleri de 300k-500k seviyelerine geldiğini dusunursek 90k-100k damage verecek AOE olarak. Hadi resistance falan olsun bu damage 40k-50k'ya dussun, yine de ortalıgı dağıtır.

    Silah olarak 2'li dagger veya fist olsun ki spirit hızlı dolsun. Duruma göre Shield'da alınabilir. Eğer itemlardan sağlam resistance gelirse "One with everything" yerine, "pacifism" alınabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esasiyun

    Inferno Drop Monk Gear:
     Monk Tartışma Başlığı

    Hell Drop Monk Gear:
     Monk Tartışma Başlığı


    hell neysede infernoyu labilene aşk olsn.

    [Promise,You wil die]




  • Bir Monk' un antreman günlüğü

    w]

    Not : Artık o kadar aşıyor ki Barbarın Leap skill ini bile yapabiliyor




  • Mesajım burada bulunsun. Yazdığınız terimleri şuanlık kavrayamadığımdan oyuna başladıktan sonra göz atmayı planlıyorum
  • http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WegdjQ!ZYc!aZabbZ


    Ben şöyle bir şey düşünüyorum.. Casual olduğumdan tek başıma kasıcam. Zamanım olsa arkadaşlarla kasıp onların healerı (wowda healer oynuyorum) olmak isterdim ama zamanım yok. Sizce tek başına kasmak için yeterli bir build mi? wow da pri oynayıp hep mana sıkıntısı çektiğimden olabildiğince spirit geri dönüşü almaya çalıştım.
  • CE Cinematic (ACT I - IV) - Monk

  • http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#aZYiTQ!WXd!aZYYaZ

    Merhabalar.Sizce bu build nasıl?Arkadaşlarımla beraber oynayacağım için ana amaç en önde esas dayağı benim yemem ve sonrasında mantra of healing ile bizim gruba yardım etmem.
  • Beyler ilk kez Monk oynayacağım için bana agresif bi build lazım ezbere oynayıp batırmıyayım herşeyi.Bilgisi olan arkadaş varsa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufucuk

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#aZYiTQ!WXd!aZYYaZ

    Merhabalar.Sizce bu build nasıl?Arkadaşlarımla beraber oynayacağım için ana amaç en önde esas dayağı benim yemem ve sonrasında mantra of healing ile bizim gruba yardım etmem.

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#abYigQ!WXZ!ZZYbYa

    Bence böyle bir build epey işini görür tanklama konusunda ama build yapısı biraz sıkıcı gelebilir. Build de gereksiz gelen birşey var ise bana sorabilirsin, ben de niçin seçtiğimi izah ederim.




  • @Abomb üstad banada agresif saldırı odaklı bi build yapma imkanın varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Never More

    @Abomb üstad banada agresif saldırı odaklı bi build yapma imkanın varmı ?

    Buyur kardeşim,

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UZXYTk!ZXY!bbbcaa

    Bu buildde daha seri ve daha yüksek bir şekilde hasar verirsin. Pasif skiller ise defansını ve canını doldurmak için. arttırmak için .

    Edit : istersen şu şekilde de yapabilirisn :

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UbZYXk!ZXY!bcbcba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABomb -- 14 Mayıs 2012; 11:07:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABomb

    quote:

    Orijinalden alıntı: Never More

    @Abomb üstad banada agresif saldırı odaklı bi build yapma imkanın varmı ?

    Buyur kardeşim,

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UZXYTk!ZXY!bbbcaa

    Bu buildde daha seri ve daha yüksek bir şekilde hasar verirsin. Pasif skiller ise defansını ve canını doldurmak için. arttırmak için .

    Çok sağol üstad teşekkür ettim.




  • Peki bu seferde biraz fazla tank olmamış mı?Tabii ki tank işini ben göreceğim ama az da olsa aksiyon olsa iyi olmaz mı :D Mesela neden serenity? Zaten ne kadar ön safta olsamda dodge ve armor sayesinde çok fazla dayak yiyeceğimi düşünmüyorum.Yoksa yanılıyor muyum:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufucuk

    Peki bu seferde biraz fazla tank olmamış mı?Tabii ki tank işini ben göreceğim ama az da olsa aksiyon olsa iyi olmaz mı :D Mesela neden serenity? Zaten ne kadar ön safta olsamda dodge ve armor sayesinde çok fazla dayak yiyeceğimi düşünmüyorum.Yoksa yanılıyor muyum:D

    Tabii ki buildde değişiklik yapabilirisin, buildin gerçekten atak yönü düşük ama bence serenity yi değişitirme nedenini soracak olursan, oyunda öyle değişik özellikli moblar var ki hiç beklemediğin anda beklenmedik bir hasar alırsan diye Serenity yi seçtim, yani serenity en kötü senaryolar için bir nevi. Build de aksiyon istiyorsan mesela sweeping wind yerine lashing tail kick veya başka bir skill seçebilirisin.
  • Bu sekil build paylasımı icin erken degilmi biraz levelimiz artsın skiller acılsın baslarda herkezin kullanıcagı skiller belli hem bu oyunda diablo 2 gibi yanlıs skill veya stat dsgıtma sansınız da yok rahat olun item dusurun yeter simdilik ozellikle monk icin vampirlik veren itemler ise yarar heale destek
  • http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#aegVjh!ZXW!ZZYZba

    Dediğin gibi serenity i değiştirmeden biraz daha aksiyon katmaya çalıştım.Arkadaşlarıma sadece evasion veriyorum bu seferde.Bir de bu evasion stack oluyor mu?Yani karakter ekranına bakınca chance to dodge diye bir şey yazıp benim toplam dodge miktarını söylüyor mu?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.