Kullanıcı Adı:
Şifre:

PFDK Cezaları Açıklandı
mechatengu
Konu Sahibi

8 Kasım 2018; 18:19:24
Fatih Terim: 7 maç
Hasan Şaş: 8 maç
Garry Rodrigues: 3 maç
Ryan Donk: 6 maç
Ndiaye: 5 maç
Soldado: 6 maç
Jailson: 8 maç


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

hepimize geçmiş olsun... adam öldürsek daha az ceza alırdık sanırım... biz maçtan sonra tff hakkında konuştukça adamlar her gün için 1 eklemiş cezaya!



bu saatten sonra takımdan çok bişey bekl...
cemcem0 - 7 gün önce
Hakeme küfür etmisse verilen cezayi anlarim. Ama mac sonu aciklamalarinda küfür/hakaret/tehdit yok. Ne dedi? "Bütün olaylarin sebebi Firat Aydinus'tur" dedi. "Hakkimi helal etmiy...
neverlate - 7 gün önce

Furiosa
8 Kasım 2018; 18:22:48
Soldado ile belhanda kapıştı soldado ceza aldı belhanda almadı yine kollamaya devam ediyorlar bir yerden şaka gibi

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Soldado ve Donk'un cezası fazla olmuş.Belhanda'nın sevk bile edilmemesi zaten saçmalıktı.

Soldado 6 maç,Belhanda cezasız kaldı




cemcem0
8 Kasım 2018; 18:24:56
hepimize geçmiş olsun... adam öldürsek daha az ceza alırdık sanırım... biz maçtan sonra tff hakkında konuştukça adamlar her gün için 1 eklemiş cezaya!



bu saatten sonra takımdan çok bişey beklememek lazım, bu psikoloji ile önceki seneler olduğu gibi böyle kararlardan sonra güçlenipte çıkacağımızı hiç zannetmiyorum...



Bu seneyi komple unutalım gitsin...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Sembroni
8 Kasım 2018; 18:28:23
bizim konumuzdaki arkadaşın dediği gibi soldado kendi kendine kavga etti belhanda aslında yok . fight club hesabı



AkifKarabulut
8 Kasım 2018; 18:35:58
donk 6 maç jailson 8 maç nedir lan şu dururken belhanda olayını mı söylüyorunuz utanmadan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



bcan402
8 Kasım 2018; 18:38:21
itiraz sonucu 3 maça düşürürler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



neverlate
8 Kasım 2018; 18:45:31
Jailson mac bittikten sonra yumruk atarak baslattigi kavgadan 8 mac, Galatasaray ise toplam 29 mac ceza aliyor.

Demek ki TFF'nin istedigi sey futbol terörü. Bundan sonra her derbiden sonra kulübeden birini yollayalim. Birinin agzini burnunu dagitsin. Müdahale eden olursa sampiyonluk yarisindan kopar. Böylece bir bir eleriz rakipleri. BJK macindan baslamak lazim.


Buna gelen 1 yanıtı gör.


So Good.
8 Kasım 2018; 18:45:59
Cezalar oldukça az hele belhandanin şu listede olmaması ayrı komedi



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



quote:

Orijinalden alıntı: Vaas Montenegro

Saldırı yapan Hasan Şaş 8 maç

Sadece açıklama yapan Fatih Terime 7 maç

Tokat atan jailson 8

sadece iten Ndiaye, Donk 5 ve 6 maç cezalar tam komedi.

Kuşlar belhanda niye almadı diyorlar hala. Kurtarıcınız Fırat raporuna yazmamış sevk edilmeyen adam ceza alamaz. Kural mı öğretelim size
niye görüntüden caner'e, emre'ye ceza veriliyordu aslanım ben mi sana kural öğreteyim yoksa işine mi gelmiyor?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kendi0
8 Kasım 2018; 18:50:41
Hasan’ın 20 Maçtan aşağı almaması lazımdı ama diğerlerinin hepsi aşırı ağır cezalar.



Belhanda, Muğdat ve Serdar’ın ceza almamaları da saçma.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kendi0 -- 8 Kasım 2018; 18:51:5 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Quaker
8 Kasım 2018; 18:56:43
Galatasarayı bitirme operasyonu



amacsızpanda
8 Kasım 2018; 18:59:27
Bakin defansın göbeğini

Ortasahanın dinamosunu

Ileri ucun adam akıllı bir şey yapabilecek yegane adamını



Bir de td yi en 6 7 hafta yok ediyorsun



Bari ligden atsalarmış.




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


neverlate
8 Kasım 2018; 19:00:00
Hangi görüntülermis bunlar cidden merak ettim. 80 milyonun izledigi görüntülerde bütün FB takimi kavganin icinde. Kaleciniz Harun'a kadar hepsi az ya da cok GS'li oyunculara müdahale ediyor. Acin izleyin görüntüleri. Hangi oyuncunuz mac sonunda kavga etmeyip soyunma odasina gitmis. Hicbiri.

Kavgada "kim daha sert vurdu" diye ceza mi verilir arkadas? Tam bir orta dogu ülkesine yakisan adalet anlayisi. Tahrik edene, kavgayi baslatana bildigin ödül vermisler. Yarin biri sokakta senin cocuguna yumruk atsin. Sonra adami kovaladiniz diye ailecek hapis cezasi alin. Böyle bir sey...


Bu mesajda bahsedilenler: @We Will Dominate


amacsızpanda
8 Kasım 2018; 19:00:38
quote:

Orijinalden alıntı: kendi0

Hasan’ın 20 Maçtan aşağı almaması lazımdı ama diğerlerinin hepsi aşırı ağır cezalar.



Belhanda, Muğdat ve Serdar’ın ceza almamaları da saçma.
Tüm Gs li futbolculara verselermis tuh



Sövesim geldi şimdi tff ye.










< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Raz Muay
8 Kasım 2018; 19:01:16

quote:

Orijinalden alıntı: Vaas Montenegro

Saldırı yapan Hasan Şaş 8 maç

Sadece açıklama yapan Fatih Terime 7 maç

Tokat atan jailson 8

sadece iten Ndiaye, Donk 5 ve 6 maç cezalar tam komedi.

Kuşlar belhanda niye almadı diyorlar hala. Kurtarıcınız Fırat raporuna yazmamış sevk edilmeyen adam ceza alamaz. Kural mı öğretelim size

Fatih terim 2 maddeden ceza yemişte ondan. Tv.de galatasaraylı yorumcularda buna değiniyor o 8 bu 7
Fatih terim bir saha içinde hakeme karşı konuşmasından+iki maç sonu açıklamasından ceza yedi yani birinden 3 birinden 4 almış olsa 7 yapıyor. Daha buna salı gecesi açıklamalarından gelecek ceza eklenecek.
Saha içinde soldadoya saldırısına ise ceza gelmemiş daha ne istiyorsunuz acaba.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: hasan-1907
Buna gelen 1 yanıtı gör.


Raz Muay
8 Kasım 2018; 19:10:48

quote:

Orijinalden alıntı: amacsızpanda

Tüm Gs li futbolculara verselermis tuh



Sövesim geldi şimdi tff ye.









Mariano belhanda ve serdar azizin.de ceza yemesi lazım idi



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: hasan-1907


Faux Carnival
8 Kasım 2018; 19:27:42
Bunlarda hic utanma kalmamis...



PFDK Cezaları Açıklandı