Şimdi Ara

Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU] (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
786
Cevap
13
Favori
37.979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shaddar

    Baldur's gate ve İcewind Dale gibi tablo resimler kullanılarak mı yapacaklar acaba mekanları?

    Evet arka plan full 2d olacak örnek ekran görüntüsü;

     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]

    beyle olacak mekanlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shaddar

    Baldur's gate ve İcewind Dale gibi tablo resimler kullanılarak mı yapacaklar acaba mekanları?

    Evet arka plan full 2d olacak örnek ekran görüntüsü;

     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]

    beyle olacak mekanlar.



    Harika her yerin böyle olduğunu düşünemiyorum.




  • perspektif hatalı görünüyor, gözünüzü rahatsız etmedi mi köprü ve şelalenin döküldüğü sol tarafı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT

    perspektif hatalı görünüyor, gözünüzü rahatsız etmedi mi köprü ve şelalenin döküldüğü sol tarafı ?

    Evet biraz garip orada, tam o açıda olmayacak zaten üzerinde uygulama yapıp bu açıya uyarlayacaklar;


     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 26 Ocak 2013; 14:31:09 >
  • Hop diye update gelir, genel olarak oyun dünyasındaki tanrılardan bahsediyor vakit bulursam çeviririm;

    http://forums.obsidian.net/topic/63273-update-40-orlan-first-look-and-ziets-on-pantheon-design/


    Ayrıca Orlan ırkına ait ilk çizim, büyük olasılıkla bir olay çözmeye çalışan Cipher bu arkadaş :) Ortaçağ dedektiflik hikayeleri olacak gibi oyunda.
     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 30 Ocak 2013; 10:20:49 >




  • Valla siberarmi kardeş, Obsidian'dan ziyade seni takip ediyoruz. Yakın zamanda çevirilerini bekliyoruz. Çeviriler için şimdiden emeğine sağlık. Sağol
  • Ben teşekkür ederim :)

    Bugün de bir update geldi ama çok kısa. Cüce ırkını nasıl yaptıklarını ve oyuna kapı eklediklerini anlatıyor. Kapıları kitleme özelliğimiz olacakmış, bazı görevlerde gerekebilir diyorlar.

     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]
  • Bu geldi, ilk tanrısal resmi. Hepsi bu şekilde olmayacakmış, farlı tanrıların dokundukları, farklı özellikler sergileyecekmiş. Kimi bu resimdeki gibi barizken kimisi çok sade, zor farkedilen olacakmış.

     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]
  • Bi tanrıya göre fazla sade.
  • Tanrı değiller zaten, sadece ruhlarına tanrı değmiş veya Herkül gibi baba tanrı anne insan/veya diğer ırklardan olacak.
  • Bu arkadaşların oyundaki işlevleri ney ?Yol mu gösterecekler ?El mi vereceklerTanrısal güçler mi verecekler.
  • Oynanabilir ırklardan :) Direkt ana ırklardan mı olacaklar yoksa her ırkta bir yan seçim olarak mı bilinmez. Toplumda tam olarak nasıl yer ettikleri hakında bilgi yok henüz. Bence bazı bölgeler bu arkadaşlara taparken, bazıları yüzlerine bakmayacaktır.
  • Gene update ve gene ben

    http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/415136?ref=activity


    Dövüş ile ilgili bu seferki, yakın dövüşte saldırı fırsatı ve düşmanı kitlemeyle ilgili.
    Saldırı fırsatları D&D 3-3,5-4 ve pathfinderdaki gibi olacak hafiften. Yakın dövüşe girdiğiniz bir kişi "hadi bana müsade!" diyip kaçamayak rahatça. Yakın dövüşte girdiğimizde rakibi(ve kendimizide) kitlemiş yani "Engaged" olacağız. Bu kilidin bir sınırı olacak ve tarflardan birisi kaçmaya çalışırsa saldırı fırsatı (Disengagement Attack) doğacak ve hem rahat vurup, yüksek hasar verecek hem de kaçan rakibi durduracak. Birisi bize direkt vurduğu sürece elimizi, kolumuzu sallayarak dolaşamayacağız savaşa alanında.
    Saldıran tarafda kesebiliyor yapacağı hareketlerle. Menzilli bir silaha geçmesi, başka bir hedef seçmesi veya büyü tarzı yakın dövüşten uzak bir yetenek kullanması kilidi kaldıracak. Aynı şekilde karakter kontrolünü kayberse de kalkacak.

    Bununla ilgili yeteneklerin basit versiyonları şöyle,

    Savaşçılar savunma moduna geçip hem kilide alma mesafelerini arttıracaklar hem de 2 fazladan hedefi de kilitleyebilecekler. Savaş meydanında büyük kontrol sağlayacak bu özellik savaşçılara.
    Hırkızlar kaçış manevrasıyla, saldırı fırsatı doğurmadan uzaklaşabilecekler. Tabi belli sınırı olacak bununda, dövüşte belli bir sayı ile sınırlayabilirler.
    Barbarlar vahşi saldırılarını (Wild Rush) kullanırken bu olaydan etkilenmeyecekler ama normal yollardan hala vurulabilir olacaklar.
    Büyücüler, ağır büyü kitaplarını kullanıp, sersemleten büyülü bir şok dalgası gönderebilecekler. Eğer saldırı vurursa bizi kitleyeni geri iktirecek ve kilidi kaldıracak(büyük olasılıkla)
    Yaratıklarında farklı kilitleri ve saldırı fırsatları olacakmış.


    Eklenti: Sadece kitapla saldıran deli bir yakın dövüş büyücüsü yaratabileceğiz gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 27 Şubat 2013; 11:28:18 >




  • Eline sağlık siberarmi. Sende olmasan yenilikleri takip edemeyeceğiz :)
  • Eline sağlık Siberarmi. Yine kilitledin bizleri.
  •  Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]

    Arkaplanda çok güzel durdu.
  • bu aralar pek güncelleme yok galiba.
  • Yoktur, biraz kapanıp oyun üzerinde çalışacağız dediler en son 2-3 hafta en ufak update yok dediler. Yaza doğru alfa öncesi oyun içi video gelecek büyük olasılıkla, biraz da onun hazırlığı olabilir.
  • Bu aralar oyun içi video gelecek ama Wasteland 2 ya da Shadowrun Returns kadar ileri bir safhada değiliz diyor Sawyer. Gene de karakterleri ve arka planları görmek yeter şu an için. Ağır ve emin adımlar ile gitsinler.
  • Adamlar ne para desteği almışlar be...
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.