Şimdi Ara

Pure Acoustics hop. + yamaha karsilastirma.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
265
Cevap
1
Favori
22.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Amfi olarak yamaha 359 alacagim.

    yanina da hesapli bir kolon seti bakiyorum.

    Oncelikle komple bu seti almayi dusunuyordum ama uydularin ve sub in gucu cok dusuk gibi duruyor.

    http://www.estore.com.tr/EStore/Products.aspx?catalog=Elektronik&productid=EK06091%2843000000%29

    Onun yerine Pure Acoustics Junior set alsam nasil olur. Bas olmamasi cok farkedermi ?

    http://www.weblebi.com/Default.aspx?Pt=14&Pid=EGbKwHk54d_L3P05W3jOBg

    sizce yamaha set mi , yoksa Pure Acoustics mi daha iyi ses verir.

    sinema agirlikli kullanilacak ama arasira muzik de dinlerim tabi.(boyle bi set olunca:))

    ozellikle bu kolonlari deneme firsati bulan arkadaslardan yorum alabilirsem super olur.

    bunlarin disinda 300-400 YTL lik set tavsiyeniz varsa oyle de yapabilirim.

    tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cevran -- 6 Mayıs 2007; 13:53:31 >







  • walla bende aynı dertteyim
    işte açtığım konu

    YAMAHA YHT-175 Ev Sinema Paketi nasıl sizce?

    yalnız senin 1.linkte verdiğin yht-175 paket.
    sen sadece "NS-P270 5.1 Hoparlör Sistemi" setini mi almayı düşünüyorsun
    nerde buldun?
    kaça?
    verebilirmisin?

    quote:

    bu kolonlari deneme firsati bulan arkadaslardan yorum alabilirsem super olur.

    demişsin ama hangisini kastettin anlayamadığım için soruyorum
    sen hiç "NS-P270 5.1 Hoparlör Sistemi" ni veya yht-175 paketini dinledinmi ???
  • yok kardes ben de beraber almayi dusunuyordum paket olarak.

    hicbir paketi dinlemedim ama 100 watlik cikisi olan amfiye 30 watlik kucuk uydulardan baglamak pek guzel sonuc vermez gibime geliyor.

    Pure Acoustics Junior da

    frontlar 175 er watt. bass lari da iyi verir gibime geliyor ama , markayi ilk kez duyuyorum. Birisi referans vermeden cesaret etmek zor.
  • cevran
    afedersin mesajı yeni gördüm
    naptın bir karar verebildinmi bu arada
  • Dostum piyasada Yamaha 359 bulamadım. Kimsenin stogunda yok.
    adı sanı duyulmadık bir sitede vardı o da 500 küsür fiyat çekmiş.

    Bu küçük uydulu ve düşük güçteki hop. setlerinden almayacağım , son kararım bu yönde. Eğer 359 bulabilirsem , yanına yukarıda yazdığım Pure Acoustics Junior seti alıcam.

    Acelem yok , zaten daha Plazma da alıcam hele fiyatlar biraz daha düşsün de:)

    Sen ne yaptın?
  • Bu arada Onkyo HT-R340 ta component girisleri yok diye biliyordum ama varmış.

    http://www.eu.onkyo.com/products/product_en_4209420.html

    Seceneklerim arasına bu receiver da girdi.
  • Panasonic / Technics AVR ile Yamaha NSP-100 hoperlör takımı kullanıyorum.
    30W / 110W Max kübik hoperlörler bu kategorideki hoperlörler içerisinde oldukça başarılı.
    Özellikle center hoperlör oldukça tatminkar. Setin en başarılı parçasıda 100 W lık aktif sub wooferı.
    Ancak tabiki ahşap kabinli bass - mid ve tweeter'lı kule tipi hoperlörler kadar başarılı değiller.
    Müzik dinlenebiliyor ancak tabiki Hifi sistemlerin performansını beklememek gerek.
    Yalnız şunu kesin olarak söyleyebilirim ki tüm kompakt sistemlerden daha iyi sonuç verecektir.
    Benim gibi bir süre sonra subwoofer ve AVR yi elinde tutup floor tipi full range hifi hoperlörlere geçmeyi düşünebilirsiniz.
    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi audio master -- 25 Nisan 2007; 21:12:19 >
  • Audio Master , yorumların için teşekkürler.
    Sese yuklendiginde kolonlarda veya sub da cazırdama yapıyormu?
  • İşin şartıcı tarafıda bu zaten. Ne kadar zorlarsam zorlayayım sesde bir bozulma yada çızırdama olmuyor.
    Yamaha kalitesini bu giriş seviyesi hoperlör takımında bile gösteriyor. AVR - Hoperlör uyumu önemli bu işte.
    Benim kullandığım AVR de NSP-100 takımda 6 ohm.
    Yamaha'nın linkini koyduğunuz takım bence bu fiyata alınabilecek başarılı sistemlerden biri. İleride tatmin etmezse büyük front ve center takviyesi yapılabilir. Dinleyip bir kendiniz görün derim. Bu işlerde beklenti çok önemli. Burdan ne kadar tarif edilse de yine en doğru kararı dinleyerek verebilirsiniz.
  • @cevran
    böyle olacağı belliydi millet habire Yamaha 359 alıp duruyor

    ben htr-175 alma konusunda kararımı verdim
    verdim de... ben alıncaya kadar o da piyasada kalmayacak diye korkuyorum
    kartın limiti dolu, yükseltmek için bankaya müracaat ettim hala cevap gelmedi

    açıkcası bu sistemden daha iyisi 1500-2000 ytl ile başlayan toplama sistemler
    arası yok şimdilik

    yalnız linkini verdiğin onkyo pasif sub. kullanıyor
    hop. toplamak veya set almak istediğinde uygun bir şeyler bulabilecekmisin
    uyduları uydursan bile sub. sorun yaratabilir
    hatta ilerde bu artık kesmiyor biraz daha kaliteli bir sub. alayım dediğinde pek fazla bir alternatifin olmayacak gibi geliyor
  • @audio master
    walla yüreğime su serptin
    benimde en çok tereddüt ettiğim noktalardan biride uyduların hem watt olarak hemde boyut olarak küçüklüğü idi
    baba neredeydin şimdiye kadar yaw

    hatta alırsam heralde yarıdan fazla açamam diyordum
    (enplus'da 2 tane onkyo s590 seti katlettim de )

    sahi, senin avr max. çıkış kaç watt?
    kullandığın sistemden biraz bahsedebilirmisin
    hiç bir yerde bu konuda incelemen falan varmı?

    birde yakalamışken sana birşey daha danışayım;
    cdbank ile görüştüğümde "ilerde önlere 2 tane kulelerden alayım dersen şimdiki frontları arkadaki hop.lar ile paralel bağlarsın çok daha mükemmel ses elde edersin, çoğuna yaptık böyle" diyorlardı.
    varmı böyle birşey, olabilirmi sence




  • Ben Panasonic ve Technics'in 3 yıl önce son kez birlikte ürettikleri SA-HE70 AVR sini kullanıyorum.
    Ekteki liknten bakabilirsiniz. Amfi 5 x 100 W çıkış veriyor.

    http://www.amazon.com/Panasonic-SA-HE70-Theater-Receiver-Silver/dp/B00006I5M2/ref=dp_return_2/002-6631395-0511211?ie=UTF8&n=172282&s=electronics

    Bu AVR yi alınca kule tipi hoperlörlere bütçem kalmıştı. Aşağıdaki NSP-100 hoperlör takımıda piyasaya yeni tanıtım fiyatıyla çıkmıştı. Dinleyip almaya karar vermiştim.

    http://www.yamaha-uk.com/speakers_subwoofers/index.cfm?product_id=96&Subcategory_ID=25

    Dediğim gibi sinema için tatminkar bir sistem. Özellikle aktif sub giriş seviyesi bir sistem için çok başarılı.
    AVR de max ses -60 iken -10'a kadar açabildim bu güne kadar. Seste herhangi bir bozulma yaşanmıyor.
    Aktif subıda 50 w nominal - 100 W da dinamik güce sahip ve küçük bir salonda oldukça başarılı işler çıkartıyor. En azından şimdilik daha büyük bir suba ihtiyaç duymuyorum.

    Ancak iş stereo hifi müzik dinlemeye gelince Mini Hifi Sony RX-90 setimden daha çok keyif aldığımı söyleyebilirim. Sony hifi hoperlörleri AVR ye bağladığımda sesin ciddi şekilde değiştiğini gördüm.
    Bu nedenle şu anki hedefim sub ve rear hoperlörleri elimde tutup iyi bir çift front ve center höperlör almak. Wharfadale 9.6 ve 9 gibi.
    Ancak 5.1 Sinema kayıtlarında arka sesler zayıf olduğu için çok güçlü hoperlörlere ihtiyaç duymuyorsun.
    5.1 arka efektleride sürekli olmadığından sinema seyrederken yeterli oluyor bana sorarsan.
    Çok iyi bilmiyorum ama arkaları paralel bağlamak bana sorarsan toplam direnci arttıracağı için ohm değerinin değişmesine denen olacaktır. Yukarıda bahsettiğim gibi gerekte yok zaten. Daha yüksek ses için uygun fiyatlı Tannoy mX serisinden bookshelf hoperlör seçimi yeterli olacaktır.
    Yine hatırlatmak isterimki kübik hiçbir hoperlör (Bose'ler dahil) kule tipi full range hoperlörlerin işini göremez unutmamak gerekir.
    Saygılar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: machiner.

    @cevran
    böyle olacağı belliydi millet habire Yamaha 359 alıp duruyor

    ben htr-175 alma konusunda kararımı verdim
    verdim de... ben alıncaya kadar o da piyasada kalmayacak diye korkuyorum
    kartın limiti dolu, yükseltmek için bankaya müracaat ettim hala cevap gelmedi

    açıkcası bu sistemden daha iyisi 1500-2000 ytl ile başlayan toplama sistemler
    arası yok şimdilik

    yalnız linkini verdiğin onkyo pasif sub. kullanıyor
    hop. toplamak veya set almak istediğinde uygun bir şeyler bulabilecekmisin
    uyduları uydursan bile sub. sorun yaratabilir
    hatta ilerde bu artık kesmiyor biraz daha kaliteli bir sub. alayım dediğinde pek fazla bir alternatifin olmayacak gibi geliyor



    dostum pasif sub kullanması sorun degil , zaten piyasadaki aktif subların çogunda hem line level hem de speaker level girisler var. İstersen aktif bir sub da
    bağlayabilirsin. Kaldıki apartman dairesinde daha yuksek guclu bir sub ihtiyacı duyacağımı sanmıyorum.

    Onkyo nun bu hop. seti , hem hoparlorlerin gucu , hem de diyaframların buyuklugu bakımından Yamaha ya gore daha iyi duruyor.
    Sub olarak da 20 cm lik ve 125 Wattlık(rms) bir kolon kullanılmış. Eger Yamahanın ki 50 w RMS ve yinede sinema için yeterliyse , bu sub bizi hoplatır diye dusunuyorum.

    Bir de benim DVD istememem dolayısıyla Onkyo Set in daha hesaplı olacağı sebebiyle git gide Onkyo set e yaklaşıyorum. Hadi hayırlısı:)

    http://www.enplus.com.tr/emarket/ProductDetails.aspx?ProductId=206536&CatID=6757

    Ama aklım da diğer bir taraftan bu kule tipi hop. lere kayıyor. Bakalım belki dinlemiş olan bir arkadaş yorum yazar.




  • @audio master
    paylaşımların için teşekkürler
    NS-P110 ile NS-P270 arasındaki tek fark görebildiğim kadarıyla uyduların max.giriş güçleri
    100/30 ve 80/30 watt
    o yüzden izlenimlerin çok önemliydi

    dediğin gibi en azından önlere kule tipi hop.lar kaçınılmaz, ama ileride.
    kimbilir belki diğerlerinide zamanla değiştiriverirmişiz
    gördüğüm; bu zehir girdimi her yanını sarıyor insanın

    benimde derinlemesine elektronik bilgim yok malesef
    arkaları paralel bağlamakdaki amaçta zaten gücü paylaştırıp direnci artırarak önlere yapılan takviye kolonları dengelemek olsa gerek
    zira kule tipi full range kolonların hop.ları da paralel bağlı diye biliyorum (filtre konusu ayrı tabiki)
    tekrar teşekkürler




  • @cevran
    ikimizde yükses sesten ziyade kaliteli ses arayanlardanız
    anladığım kadarıyla her iki set de sinema yönünden bizleri fazlasıyla doyuracak seviyede
    müzik için ise deneyimli arkadaşlar sinema sistemlerinin en iyisine bile sıcak bakmıyor zaten
    ilerde yapmayı düşündüğüm ön kolon takviyesi müzikte de beni idare edecektir diye düşünüyorum

    sen de tercihini yapmışa benziyorsun
    kafanı karıştırmak istemiyorum. ancak:
    iki sistem arasındaki donanımsal olarak tek fark sub.ları;
    -biri 16 cm diğeri 20 cm (özellikle sub.da sürücü çapı önemli diye biliyorum onkyo için +)
    -biri aktif diğeri pasif (benim yinede pasif sub. konusunda endişelerim var baslar vurduğunda sistemden önemli bir güç çeker, örneğin arabalarda akünün amperini büyütmek zorunlu)
    -ancak watt konusunda farklı firmaların ürünlerini kıyaslamak oldukça zor
    onkyo max. giriş değerini verirken yamaha nominal giriş değerini veriyor
    yamahanın kataloğunda audio master arkadaşında belirttiği gibi dinamik güç:100watt olarak geçiyor
    hatta diğer hopların max. güçleri 80-100 watt
    onkyonun verdiği max. watt değerlerinin nominal değerinin ne olduğu bulamadım ama
    dediğim gibi iki sistemde aslında at başı gider.

    aslında tek kıyaslama yöntemi yan yana kurup, aynı parçaları ve efektleri peşpeşe dinlemek
    ahhhh işte benim karnıma ağrılar girmesinin sebebide zaten bunu yapamamak

    yalnız fiyat yönünden kıyaslayınca seni yanıltmasın
    yamahanın setini normalde tek tek toplasan 1200-1250 ytl civarı tutar
    hatta sadece dvd nin fiyatı 250-300 ytl
    ama sen "dvd.im var zaten ben toplamda cebimden çıkana bakıyorum" diye düşünüyorsan sende haklısın
    dvd.ye o kadar para vermek banada hesaplı gelmiyor ama onkyonun üstüne 100ytl.ye birde dvd alsam
    yamaha ile aynı fiyatı buluyor
    o açıdan bakarsak dvd bedavaya geliyor diye düşünüyorum




  • uydularin surucu capi da daha buyuk onkyoda. Ama nominal - max olayinda haklisin , rms degerleri yazmiyor

    Bakalim, alinca izlenimlerimizi anlatiriz birbirimize:)
  • uydularin surucu capi da aynı
    8cm woofer
    2cm tweeter

    ama benim bu bahtsızlığım devam ettiği sürece ben bişey alamıyacağım herhalde
    bu garanti bankası k.kartının limitini artırana kadar memlekette darbe bile yapacaklar nerdeyse
    şimdi p.tesi kesin döviz fırlar
    biz yine bir halt edemeyiz
  • Selamlar,

    PURE ACOUSTICS DREAM 77 set aldım. Geçtiğimiz hafta teslim aldım. Yıllar öncesinden duymuştum methini ama hiç dinlememiştim. (1980 li yıllarda) Gelelim teste;

    DUAL 1260 CL 2 x 80W lık 1983 model amfime bağladım. Sadece front lar tabii ki. Sonuçta stereo. Almış olduğum ses çok net ve temiz. Bass ları Dual CL630 lar kadar olmasa da tatminkar. Ancak zaten ses sisteminde bir SUBWOOFER konulacağı düşnülürse bunu sorun bile etmeyin. Zaten yeterince tatmin edecektir sizleri. Diğer seslere gelince, babetin zile vurduğunda çıkardığı tınıyı duymak istiyorsanız, seslerin orjinaline yakın olmasını, birbirine karışmamasını ve de bunları sağlarken fiyatın da bütçenizi sarsmamasını istiyorsanız, kesinlikle tavsiye edeceğim bir üründür. Yakın zamanda SUB ve RECEIVER kararımı da verebilirsem, o zaman 5.1 şeklini de sizlere anlatabilirim..
  • tesekkurler zafer , bu yorum benim icin onemliydi. En azından bu markanın dandik bir marka olmadığını öğrenmiş oldum. Sanırım junior set benim için tatmin edici olacaktır.
  • http://stores.ebay.de/RADIO-WOLF

    Bu sayfada, ürünlerin dandik olmadığını daha iyi anlayacaksın.

    http://cgi.ebay.de/PURE-ACOUSTICS-Surround-SET-DREAM-77-schwarz-NEU_W0QQitemZ270115999932QQihZ017QQcategoryZ96283QQcmdZViewItem

    Benim set bu. Yurtdışı fiyatı 649 €. Yani 1207 YTL gibi. Burada 700 - 800 civarı bulabilirsin. Ancak sana önerimwww.teketek.com adresinden Hülya Hanıma ulaş. Beni söylersen de tanıyacaktır. Çünkü birçok ürünümü oradan aldım. Fiyatları daha uygun. Mesela benim aldığım Dream Set 77, orada 593 YTL gibi birşeydi. Zaten alt model düşünürken, fiyat uygun olunca üst modeli aldım. Taksit imkanı da mevcut.


    Sevgiler
    Zafer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaferyangin -- 3 Mayıs 2007; 0:00:19 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.