Şimdi Ara

Dishonored (2012) PC Ana Başlık (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
790
Cevap
8
Favori
43.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dishonored'den Yeni Detaylar, Yeni Poster
    Dishonored (2012) PC Ana Başlık

    Uzun süren sessizliğinin ardından geçtiğimiz günlerde gelen sinematik videosuyla birlikte bekleyen sayısını katlarca arttıran Dishonored'dan yeni detaylar gelmeye başladı. Oyunun yardımcı direktörleri Raf Colantonio ve Harvey Smith, Game Informer'a konuştu.

    Oyunun ana yapısının Deus Ex tarzı bir gizliliğe dayandığını duyduğumuz röportajda, derin RPG öğelerinin müjdesi de veriliyor. Yapılan açıklamaya göre Dishonored'da seçtiklerimiz ve oyun sırasında yaptıklarımız, gidişata ve en önemlisi oyun sonuna etki edecek.

    Ana amacımızın intikam olduğu Dishonored'da eğer masum insanları öldürürsek farklı sonuçlar, cezalar karşımıza çıkacak. Buna ek olarak, eğer gereksiz yere fazla düşman öldürürsek de dostlarımızın ana karakterimiz hakkında düşünceleri değişebilecek.

    Oldukça farklı bir yapı üstüne kurulan Dishonored, iyi veya kötü bir son bulundurmuyor. Bu konuda Arkane Studios, eğer çok kişi kurtarırsanız iyi sonla bitecek veya çok kişi öldürürseniz kötü sonla bitecek demiyor. Yaptığımız her ince şey, oyunun sonuna etki edecek. Yani oyunun sonu basit seçimlerle hazırlanmayacak.

    Röportajdan çıkanlar iştahımızı daha da kabartırken röportaj haricinde bugün Dishonored adına bir de poster yayınlandı. İşte, ana karakterimizin aranma ilanı;
    Dishonored (2012) PC Ana Başlık

    Kaynak:http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Dishonoredden_Yeni_Detaylar_Yeni_Poster-27085.htm




  • Grafik stili bana Riddick'i anımsattı biraz. Bu oyundan umutluyum, çıksında hatim edelim :)

    Elemanın maskesi güzel gerçekten(bence). CE da verirlerse sırf maske için alabilirim.
  • Şu oyunların grafikleri bi videolardaki gibi olamadı, ne zaman olacak artık sıkıldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can7082

    Şu oyunların grafikleri bi videolardaki gibi olamadı, ne zaman olacak artık sıkıldım

    aslında adamlar stüdyolarında 25 çekirdekli 40gb ramli pc lerinde yaparlarken oyun aynı videodaki gibi güzel oluyor ama bizim evlerde kullandığımız pc ler kaldırsın diye polygon sayısı ciddi derecede azaltılıyor oyun çıkarken.Mesela ben kendim CSS için silah yapıyordum 0 dan ve mesela css de silah yapanların çoğu olabildiğince polygon sayısını azaltır mesela silah sağ eldeyse silahın sol tarafını tasarlarız sadece sağ tarafı boş olarak kalırki az polygon olsun.İlk başlarda bir silah yapıyordum herşeyiyle sağını solunu oyun içinde kasıyordu sonra öğrendim meğer silahın gözükmeyecek her yerindeki polygonları silyormuşuz, diğer yüzü gibi mesela.Anti ailasing de bu zaten ne kadar artırırsan kırılmalar azalır polygon sayısı artar ve kasar ne kadar azaltırsan polygon sayısı azalır ve kırık kırık gözükür.Bu en basit sebebi trailer ların güzel olmasının.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HacıTaşlayanŞeytan

    quote:

    Orijinalden alıntı: can7082

    Şu oyunların grafikleri bi videolardaki gibi olamadı, ne zaman olacak artık sıkıldım

    aslında adamlar stüdyolarında 25 çekirdekli 40gb ramli pc lerinde yaparlarken oyun aynı videodaki gibi güzel oluyor ama bizim evlerde kullandığımız pc ler kaldırsın diye polygon sayısı ciddi derecede azaltılıyor oyun çıkarken.Mesela ben kendim CSS için silah yapıyordum 0 dan ve mesela css de silah yapanların çoğu olabildiğince polygon sayısını azaltır mesela silah sağ eldeyse silahın sol tarafını tasarlarız sadece sağ tarafı boş olarak kalırki az polygon olsun.İlk başlarda bir silah yapıyordum herşeyiyle sağını solunu oyun içinde kasıyordu sonra öğrendim meğer silahın gözükmeyecek her yerindeki polygonları silyormuşuz, diğer yüzü gibi mesela.Anti ailasing de bu zaten ne kadar artırırsan kırılmalar azalır polygon sayısı artar ve kasar ne kadar azaltırsan polygon sayısı azalır ve kırık kırık gözükür.Bu en basit sebebi trailer ların güzel olmasının.

    Haklısın, fakat Max Payne 3'e ne demeli; oyun 35gb istiyor hard diskte, minimum 2gb ram desede, 16gb ram diyorlar. Ekran kartını söylemiyorum bile. Bunları hangi bilgisayar kaldırır ki. Optimizasyon yapmaktan kaçınıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: can7082

    quote:

    Orijinalden alıntı: HacıTaşlayanŞeytan

    quote:

    Orijinalden alıntı: can7082

    Şu oyunların grafikleri bi videolardaki gibi olamadı, ne zaman olacak artık sıkıldım

    aslında adamlar stüdyolarında 25 çekirdekli 40gb ramli pc lerinde yaparlarken oyun aynı videodaki gibi güzel oluyor ama bizim evlerde kullandığımız pc ler kaldırsın diye polygon sayısı ciddi derecede azaltılıyor oyun çıkarken.Mesela ben kendim CSS için silah yapıyordum 0 dan ve mesela css de silah yapanların çoğu olabildiğince polygon sayısını azaltır mesela silah sağ eldeyse silahın sol tarafını tasarlarız sadece sağ tarafı boş olarak kalırki az polygon olsun.İlk başlarda bir silah yapıyordum herşeyiyle sağını solunu oyun içinde kasıyordu sonra öğrendim meğer silahın gözükmeyecek her yerindeki polygonları silyormuşuz, diğer yüzü gibi mesela.Anti ailasing de bu zaten ne kadar artırırsan kırılmalar azalır polygon sayısı artar ve kasar ne kadar azaltırsan polygon sayısı azalır ve kırık kırık gözükür.Bu en basit sebebi trailer ların güzel olmasının.

    Haklısın, fakat Max Payne 3'e ne demeli; oyun 35gb istiyor hard diskte, minimum 2gb ram desede, 16gb ram diyorlar. Ekran kartını söylemiyorum bile. Bunları hangi bilgisayar kaldırır ki. Optimizasyon yapmaktan kaçınıyorlar

    teknoloji bence çok sınırlarını zorlamaya çalıştığı için bunlar oluyor.yılda 10 tane farklı kart çıkacağına 1 yıl içinde sabit olarak tek bir donanım parçası çıkacak ve bütün yılki oyunlar o sistemle oynananacak.Seneyede yenisi çıkarsa çıkar ve böylece arada gereksiz olan üretilen bir sürü ekran kartı çöplüğü yok olmuş oluyor.Ama herşey microsoft oyun firmaları ve donanım firmaları arasında dönüp duruyor devri daim sistem misalı.3 firma anlaşıp microsoft kişileri yeni windows kullanmaya zorluyor (oyun firmalarınıda yanına çekerek diğer platformlara önem vermelerini engelliyor konsol veya Mac linux gibi platformlara yani)Oyun firmları hem donanımcılarla anlaşıyor hem microsoftla.Her özelliği aynı olan kart sırf daha önce çıktığı için eski olarak sayılıyor ve oyunlarda kullanılmasına izin verilmiyor.Burdaki 2. bir olay ise senin dedğin optimizasyon olayı.Adamlar istese benim ati 3650 ye bile bf 3 ü oynatırlar (benim ekran kartıma uygun driver yapabilirler ama hem uğraşmak istemiyorlar hemde yapsalar ati para kaybedicek) ama öyle olsa ati den yeni ekran kartını kim alacak.Donanımcılarda yine her bomba oyun öncesi darbeyi indiriyorlar.Sonuç olarak diyorumki yeni jenerasyon konsollar 4 ever.




  • Oyun güzele benziyor ama fragmanına bakılıp da bekleneni vermeyen o kadar çok oyun var ki. Önemli olan bence grafikten daha öte zeka unsurlarını da kullanarak birşeyler yapabilmek oyunda..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HacıTaşlayanŞeytan

    quote:

    Orijinalden alıntı: can7082

    quote:

    Orijinalden alıntı: HacıTaşlayanŞeytan

    quote:

    Orijinalden alıntı: can7082

    Şu oyunların grafikleri bi videolardaki gibi olamadı, ne zaman olacak artık sıkıldım

    aslında adamlar stüdyolarında 25 çekirdekli 40gb ramli pc lerinde yaparlarken oyun aynı videodaki gibi güzel oluyor ama bizim evlerde kullandığımız pc ler kaldırsın diye polygon sayısı ciddi derecede azaltılıyor oyun çıkarken.Mesela ben kendim CSS için silah yapıyordum 0 dan ve mesela css de silah yapanların çoğu olabildiğince polygon sayısını azaltır mesela silah sağ eldeyse silahın sol tarafını tasarlarız sadece sağ tarafı boş olarak kalırki az polygon olsun.İlk başlarda bir silah yapıyordum herşeyiyle sağını solunu oyun içinde kasıyordu sonra öğrendim meğer silahın gözükmeyecek her yerindeki polygonları silyormuşuz, diğer yüzü gibi mesela.Anti ailasing de bu zaten ne kadar artırırsan kırılmalar azalır polygon sayısı artar ve kasar ne kadar azaltırsan polygon sayısı azalır ve kırık kırık gözükür.Bu en basit sebebi trailer ların güzel olmasının.

    Haklısın, fakat Max Payne 3'e ne demeli; oyun 35gb istiyor hard diskte, minimum 2gb ram desede, 16gb ram diyorlar. Ekran kartını söylemiyorum bile. Bunları hangi bilgisayar kaldırır ki. Optimizasyon yapmaktan kaçınıyorlar

    teknoloji bence çok sınırlarını zorlamaya çalıştığı için bunlar oluyor.yılda 10 tane farklı kart çıkacağına 1 yıl içinde sabit olarak tek bir donanım parçası çıkacak ve bütün yılki oyunlar o sistemle oynananacak.Seneyede yenisi çıkarsa çıkar ve böylece arada gereksiz olan üretilen bir sürü ekran kartı çöplüğü yok olmuş oluyor.Ama herşey microsoft oyun firmaları ve donanım firmaları arasında dönüp duruyor devri daim sistem misalı.3 firma anlaşıp microsoft kişileri yeni windows kullanmaya zorluyor (oyun firmalarınıda yanına çekerek diğer platformlara önem vermelerini engelliyor konsol veya Mac linux gibi platformlara yani)Oyun firmları hem donanımcılarla anlaşıyor hem microsoftla.Her özelliği aynı olan kart sırf daha önce çıktığı için eski olarak sayılıyor ve oyunlarda kullanılmasına izin verilmiyor.Burdaki 2. bir olay ise senin dedğin optimizasyon olayı.Adamlar istese benim ati 3650 ye bile bf 3 ü oynatırlar (benim ekran kartıma uygun driver yapabilirler ama hem uğraşmak istemiyorlar hemde yapsalar ati para kaybedicek) ama öyle olsa ati den yeni ekran kartını kim alacak.Donanımcılarda yine her bomba oyun öncesi darbeyi indiriyorlar.Sonuç olarak diyorumki yeni jenerasyon konsollar 4 ever.

    Haklısın dostum, yapabileceğimiz tek şey çağa ayak uydurmak oluyor sanırım




  • Dishonored (2012) PC Ana BaşlıkDishonored (2012) PC Ana BaşlıkDishonored (2012) PC Ana Başlık
    Dishonored (2012) PC Ana BaşlıkDishonored (2012) PC Ana BaşlıkDishonored (2012) PC Ana Başlık




  • Güzel oyuna benziyor
  • trailer da ki grafikle oyun yapmak acaba çok mu zor yapımcılar için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Just In Time

    trailer da ki grafikle oyun yapmak acaba çok mu zor yapımcılar için

    Trailer'da gerçek kişiler oynuyor sandım.Gerçek miydi yoksa.
  • Oyun Singularity yi hatırlattı bana. İsmi de ne tuhafmış!
  • umut veren yeni oyun serilerini sık görmüyoruz umarım güzel bir tecrübe yaşatır
  • Bu şerefsiz adamı canlandırıcaksak eğer muhtemelen acımasız birisi olacak ve güzel öldürmeler bizi bekliyor
  • Bu oyundan çok umutluyum. Çok şey bekliyorum bu oyundan. Her ne kadar Bethesda oyunun dağıtımcılığını yapacak olsa da, işin içinde Bethesda varsa, her türlü ben de varım... Max Payne 3 ve Assassins Creed 3 ' den sonra en çok beklediğim oyun Dishonored.. Beklemedeyiz...
  • Adamın elindeki zımbırtı Singularity adlı oyunu hatırlattı bana o oyunu pek sevmemiştim. Keşke öyle bir şey olmasaydı oyunda, hevesimi kaçırdı. halbuki iyi bir oyuna benziyor.
  • Bu oyunun yapımcısı daha önceleri "Dark Messiah of Might and Magic" gibi başarılı bir yapımı bizlere sundu. O yüzden Arkane Studios'a güvenebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.