Şimdi Ara

Hellblade: Senua's Sacrifice (2017) [PC ANA KONU] (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
217
Cevap
7
Favori
10.991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zero Limit

    mekan filan değiştirdiğimiz vakit hdr gibi ya da bazı oyunlarda ortam kapatma diye geçen bir ayar ışığı kısıp açıyor. mesela güneş varken bir anda sanki akşam oluyor ben bu ayara kıl oluyorum abi. grafik menüsünde de öyle bir ayar yok. o özelliği kapatmanın yolu yok mu acaba?

    Aynı ayarı bende hiç sevmem, yalnız bu oyunda hiç gözüme çarpmadı o olay.
  • Oyunun başında yapılan(Çok fazla ölürseniz kolumuzdan yayılmaya başlayan darkness kafamıza kadar gelicek ve Senua kalıcı olarak ölücek) uyarısı gerçek değilmiş yani dün hard modda 1 kere daha bitirdim. Sonra merak ettim arakadşla bidaha açtık biraz ilerledik. Farklı yerlerde 10 ar 15 er kez öldük ama bişey olmuyor.Sanırsam Senua nın hissettiklerini ,çaresizliğini , darknesstan korkusunu bize daha iyi yansıtmak için yazılmış. Aslında olsaydı daha iyi olurdu çünkü oyununki savaş sahneleri çok kolay yani hardda bitirdim , ölmeyi bırakın toplasanız 3-5 kere anca darbe almışımdır.Oyunun en zayıf yönü kesinlikle kolay olması olmuş , geri kalan herşey kusursuz bence...
  • Oyun bana çok sıkıcı geldi.Savaş sistemi kötü.Grafikleri iyi. Hikayesi ilginç gibi ama pek merak uyandırmadı.Ekranın başında aşırı huzursuzluk yarattı bende oyun.Bulmacaları çok fazla yapmışlar ve bir süre sonra sıkıyor bu.Oyunun akıcılığını engelliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-05471E679 -- 13 Ağustos 2017; 15:58:32 >
  • ana menü gelmiyor böyle bir sorun yaşayan var mı ?
  • altyazıları takip etmek gerek galiba, oyunu sevmek için.


    https://www.youtube.com/watch?v=6AykeYQHTBI




  • Oyunu dün bitirdim.

    Hikaye'ye odaklanmak istiyorsun fakat oyun içinde Senua'nın hikayesi dışında bir hikaye anlatılıyor kayalıklara focus olup farklı hikayeler dinliyorsun. (odin'nin geçtiği farklı mitolojik karakterlerinde de hikayeleri anlatılıyor burada)

    Zaten kısıtlı oynanış alanı ve kısıtlı bir sürede geçen ana hikaye böyle alt bir hikaye gitmemiş.

    Bazen öyle bir durum oluyor ki kayalıktan dinlediğin hikaye ile oyunun ana hikayesi iç içe girebiliyor.

    Keşke hikayeyi parçalayacak alt bir hikaye akışı koymak yerine ana hikayeyi daha iyi anlatmaya çalışsalarmış.

    Bu kayalardan dinlediğimiz hikayeleri dinlemek tabi ki bize bağlı. Şahsen ben bir noktadan sonra kayalıklardan hikaye dinlemeyi bıraktım. belki sırf burada geçen hikayeye focus olmak için bir daha bakabilirim.

    Oynanış,ses,grafik bence fiyatının hakkını kesinlikle veriyor. Tam sıkmaya başladı dediğim gibi oyun bitti zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HIGHER

    altyazıları takip etmek gerek galiba, oyunu sevmek için.


    https://www.youtube.com/watch?v=6AykeYQHTBI

    Ya şu soldaki eleman nasıl bir yitiklik örneğidir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acaluka


    quote:

    Orijinalden alıntı: HIGHER

    altyazıları takip etmek gerek galiba, oyunu sevmek için.


    https://www.youtube.com/watch?v=6AykeYQHTBI

    Ya şu soldaki eleman nasıl bir yitiklik örneğidir...

    oyun delirtti onu




  • Ölünce ve ya arada başka bir videoya geçecekken birde siyah ekranda kalıyor, sizde de oluyor mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gwynbleidd. -- 14 Ağustos 2017; 19:6:12 >
  • HIGHER kullanıcısına yanıt
    Dost Kayaoğlu iyice zıvanadan çıktı. Eskiden farklı üslubu ve sevdiği oyun tarzı nedeni ile kendisini ilgiyle takip ederdim ama artık etrafına negatiflik saçan, saçma sapan bir insan haline dönmüş. Şu oyuna kustuğu nefret cidden anlaşılabilir bir nefret değil. Beğenmezsin anlarım, zevkine uygun değildir, mevcut eksiklikleri senin için önemlidir ama nedir abicim o tepkiler, azıcık kendine gel...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gwynbleidd.

    Ölünce ve ya arada başka bir videoya geçecekken birde siyah ekranda kalıyor, sizde de oluyor mu ?

    Oyunun birçok hatasından bir tanesi siyah ekran hatası,siyah ekran hatasını alan biri Toplulukta tartışma başlatmış,aşağıya bağlantısını bıraktım oradan takip edin isterseniz,belki bir çözüm bulabilirsiniz.

    http://steamcommunity.com/app/414340/discussions/0/1471967615866534294
  • mouse sensitivity ayarı yok mu çok yavaş.
  • bune arkadaş kulaklıkta seside açtık fısır fısır piskolojim bozuldu
  • GoG sürümü oynuyorum şu ana kadar bug olmadı ama oyunda neyi nasıl yapacağımızı (ipucu) göstermemesi çok gereksiz ve saçma olmuş..
    İlk boss da sağolsun en ufak ipucu olmadığından ikinci ölüşümde tılsımı kullanmayı (kullanmam gerektiğini) öğrendim. O iki ölümümde de tekrar sorunsuz canlandı siyah ekran yemedim.
    De sevemedim ben oyunu. Aşırı yavaş ve sıkıcı geliyor. (ki bu tür hikaye odaklı sağlam atmosferli oyunlara bayılırım) İlk boss hariç diğer düşmanları 3-5 gelse de hallediyorum da ne bileyim sarmadı beni. Kendini feci tekrarlayacak gibi geliyor şimdiden.

    Kaldığım yer şurası:
    https://www.youtube.com/watch?v=eV1nb1E6fdg&feature=youtu.be&t=1509

    Oynayıp bitirenlerden 'Sonrası daha iyi' diyen olursa devam ederim. Onun dışında pek niyetim yok (Walkthrough'lara bakıp yapmam gerekeni öğrenmek hiç bana göre değil + ölme limiti nedir bilmediğimden oyunu da heba etmek istemem saçma ve olmayan ipuçları için)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ustanak

    GoG sürümü oynuyorum şu ana kadar bug olmadı ama oyunda neyi nasıl yapacağımızı (ipucu) göstermemesi çok gereksiz ve saçma olmuş..
    İlk boss da sağolsun en ufak ipucu olmadığından ikinci ölüşümde tılsımı kullanmayı (kullanmam gerektiğini) öğrendim. O iki ölümümde de tekrar sorunsuz canlandı siyah ekran yemedim.
    De sevemedim ben oyunu. Aşırı yavaş ve sıkıcı geliyor. (ki bu tür hikaye odaklı sağlam atmosferli oyunlara bayılırım) İlk boss hariç diğer düşmanları 3-5 gelse de hallediyorum da ne bileyim sarmadı beni. Kendini feci tekrarlayacak gibi geliyor şimdiden.

    Kaldığım yer şurası:
    https://www.youtube.com/watch?v=eV1nb1E6fdg&feature=youtu.be&t=1509

    Oynayıp bitirenlerden 'Sonrası daha iyi' diyen olursa devam ederim. Onun dışında pek niyetim yok (Walkthrough'lara bakıp yapmam gerekeni öğrenmek hiç bana göre değil + ölme limiti nedir bilmediğimden oyunu da heba etmek istemem saçma ve olmayan ipuçları için)


    Sağlanan mitolojik atmosfer ve çevre çok hoş ama dediğiniz gibi oynanışı çok zayıf,aşırı hantal,kısıtlı ve bir yerden sonra çok sıkmaya başlıyor bunların yanı sıra inanılmaz hataları var oyunun.Yapımcı atmosfere gereken önemi verirken sunum ve oynanışa gereken önemi vermemiş.




  • CheKD kullanıcısına yanıt
    Oynamaya değer mi ne dersiniz

    Edit: Arkadaş önerisi ile şu an silmiş bulunuyorum Kaldığım yeri ve oyun hakkındaki düşüncelerimi dedim. Cevabı 'sil hocam' oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ustanak -- 15 Ağustos 2017; 22:48:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ustanak

    Oynamaya değer mi ne dersiniz

    Edit: Arkadaş önerisi ile şu an silmiş bulunuyorum Kaldığım yeri ve oyun hakkındaki düşüncelerimi dedim. Cevabı 'sil hocam' oldu

    Ben ilerleyişi bozan bir hata ile karşılaştığımdan dolayı oyunu iade ettim,oynadığım vakitte de çok ileri gitmemiştim.Oyun güzel mi değil mi karar veremedim açıkçası ve oyunun çok fazla yüceltildiğini düşünüyorum.Oyun Unreal'ın hakkını vermiş,sesler de güzel fakat bir oyunda oynanış zayıfsa ve kendini tekrar ediyorsa,oyunu oynamak eziyet oluyor,hikayesi istediği kadar iyi olsun,sonuçta bu ürün "oyun" olarak satılıyor ve oynanışının da en azından oyuncuyu sıkmayacak kadar iyi olması lazım.

    Bu tip sinematik oyunları eğer oynanışları çok zayıf ve can sıkıcı değilse oynuyorum,farklı bir deneyim yaşatıyorlar.Yakın geçmişte bu tip The Order 1886'yı oynamıştım,oynanış çok iyi değildi ama çok akıcıydı araya sürekli sahneler girse bile oyundan kopmuyordum.Hellblade'de ise araya zırt pırt kendini tekrar eden bulmacalar giriyor bunun üstüne birde karakter çok yavaş hareket ettiğinden ve hareket alanı çok kısıtlı olduğundan sürekli oyundan kopuyorsun.

    Yapımcı aslında farklı bir şeyler deneyerek oyun dünyasına ve bizlere katkıda bulunmuş ama oynanışa gereken önemi vermemiş,şu oyunun dövüş mekanikleri Ninja Theory'nin önceki oyunlarında olduğu kadar olsa,bulmacalar da daha çeşitli olsa gerçekten 9 puanı hak ederdi o zaman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 16 Ağustos 2017; 4:47:57 >




  • Arkadaş oyun beni deli etti. Cidden amacına ulaşıyor



    Kılıç parçalarına baktığımız sahilde fps 15 lere düşüyor minimum da bile aynı şekilde. Dağın içinde de öyle. Normalde 40 50 fps de oynuyorum. Silmek üzereyim oyunu.....
    hele o ejderha ile dövüşmek 15 fps de işkence oldu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gwynbleidd. -- 16 Ağustos 2017; 10:47:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 278 mb boyutunda güncelleme geldi.
    http://steamcommunity.com/games/414340/announcements/detail/2311890222387714575

    Full patch notes:

    Patch 1.01 Release Notes

    Summary: A bug fixing patch that addresses a range of bugs identified since launch. The patch fixes issues across general gameplay, combat, photo mode, localisation and audio. Notable issues resolved by the patch include:

    Fixed a potential progression stopping bug in the Fenrir Cave by the ‘M’ rune door puzzle.
    Fixed a potential progression stopping bug in Fenrir Cave due to check pointing after skipping a lit region.
    Fixed potential progression stopping bug in Fenrir Cave if player fails to collect floor rune after combat and subsequently dies.
    Fixed collision issues that could allow players to unintentionally exit the game world.
    Various subtitle localisation fixes across a number of languages.
    Fixed an issue where key bindings and run toggle were not being saved between game sessions on PC.
    Fixed an issue where the menu would not load on start up on PC.

    In addition to bug fixes, combat gameplay has been tweaked and Russian subtitles added to the Hellblade feature.

    Full Patch Notes:

    Fixed a crash that could happen if two Keep Guard enemies are standing close to each other and one dies.
    Russian subtitles for the Hellblade feature have been added.
    Fixed an issue where the audio would be out of sync with the Hellblade feature if it has been paused for an extended period of time.
    Fixed an issue where the Baldr Masks in the Tower Shard level are white on the inside.
    Fixed scenarios resulting in unlit geometry after reloading from checkpoint.
    Fixed a potential progression stopping bug in the Fenrir Cave by the ‘M’ rune door puzzle.
    Fixed potential progression stopping bug in Fenrir Cave due to check pointing after skipping a lit region.
    Fixed potential progression stopping bug in Fenrir Cave if player fails to collect floor rune after combat and subsequently dies.
    Fixed collision issues that could allow players to unintentionally exit the game world.
    Fixed audio cut-out issues.
    Added audio cues for hidden faces.
    Fixed audio hard cut at the end of various cut scenes.
    Fixes for audio lip sync issues.
    Audio balancing fixes.
    Various subtitle localisation fixes across a number of languages.

    Combat tweaks:

    Global
    - Adjusted automatic difficulty enemy health scaling and Senua’s damage taken/given modifiers.

    Senua
    - Increased damage value of certain combo finisher attacks.
    - Adjusted rate of combat focus resource build-up in Hard difficulty mode or higher.
    - Fixed issue with stinger animated cameras popping if the same attack was repeated.

    Warrior Enemy
    - Warriors now have an increased chance of evading certain heavy attacks.
    - Fixed missing sound effects on certain reactions.

    Protector Enemy
    - Health values have been lowered.
    - Will now remain vulnerable for longer after his shield guard has been broken.

    Keep Guard Enemy
    - Fixed a potential crash bug if Keep Guard enemies are standing close together and one of them dies.
    - Tweaked rotation rate during certain attack windups.
    - Fixed missing sound effects on certain attacks.

    Surtr
    - Fixed an issue where Surtr was able to throw Senua outside of the arena.

    Valravn
    - Fixed an issue where Valravn could not be damaged while in Focus for certain combos.
    - Parried projectiles will now remove shadow state on hit.

    Fenrir
    - Health values have been adjusted.
    - Fixed issue where certain attack were not dealing damage correctly to Fenrir.

    Revenant Enemy
    - Adjusted slide properties for certain attacks.
    - Adjusted cooldown for parry and evade defensive actions.
    - Parried projectiles will now remove shadow state on hit.

    Photo Mode
    - Fixed an issue where motion blur is applied to object incorrectly during Photo Mode.
    - Removed the second slider that did nothing when cycling through the Effects tab.

    PC Only fixes

    Fixed an issue where altering master volume would cause no audio to be played during the intro.
    Fixed the lack of vibration with the Steam Controller for the Blindness level
    Fixed an issue where key bindings and run toggle were not being saved between game sessions
    Fixed an issue where looking around with the mouse during the boat intro was not working.
    Fixed an issue where Focus was not able to be assigned to another key.
    Fixed an issue where tabbing out during cut scenes would cause audio to go out of sync.
    Fixed an issue where the menu would not load on start up.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 17 Ağustos 2017; 18:11:2 >




  • Gwynbleidd. kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun benimde başıma bela oldu. Grafik ayarını yüksek veya düşük ayarlıyorum 15 fps değeri değişmiyor anlamadım. Bu sahil kısmı ve dağın içinde ilerlemek zulüm oldu bana, hele o boss kapışmasında yoktan yere bir kaç kez öldüm. Oyun'un sonunu nasıl getiricem bilemiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.