Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: Mikrotikçiler buraya Mikrotik Türkçe Forum? Sorularım var..  (6. sayfa)
24haziran
31 Temmuz 2016; 3:14:30
mikrotik kullan



24haziran
31 Temmuz 2016; 3:15:40
stabil internet için mikrotik kullanman lazım



megaefe
29 Ağustos 2016; 11:21:15
Merhaba;

Benim sorunum şu tüm şirketteki internet erişimini sadece belirlediğim 3-4 url dışında girilmesini engellemek.. yani 192.168.0.0 dan - 192.168.256.256 ya kadar tüm havuz sadece belirlediğim 4 siteye girsin..

Mikroik te topluca url leri bir havuzda ismi verip İZİNLİ URL gibi bu kuralı işletebilirmiyim? sadece havuza ek le çıkar yapıp tek hamlede tüm kuralı ilgili ip aralığına rule olarak nasıl koyarım..

kolay gelsin..



ilkeriscan
27 Eylül 2016; 22:14:54
Arkadaslar 40 kisilik kiz yurdumuz var. Mikrotiki 1 hafta boyunca giris yapani tanisin diye ayarladik ama surekli isim sifre soruyor. Nasil kapatabiliriz veya bir kere isim sifre girdikten sonra bir daha girmesini istemiyoruz. Nasil duzeltebiliriz? Internetci arkadasimizin saglik sorunlari var gelemiyor ben de care ariyorum. Tesekkurler simdiden...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Diamondx
28 Eylül 2016; 17:36:39
hotspot server profilinde mac cookie ve cookie açıkmı?



bedirhanüren
9 Aralık 2016; 14:11:10
selamülaleyküm ben bedirhan şırnak uludereden yazıyorum mikrotik ccr 1016 kullanıyorum mikrotikle ilgili hiç bir bilgiye sahip değilim paramda olmadığın dan dolayı kimse yanaşmıyor bana kimseyide tanımadığım dan dolayı zorluk yaşıyorum bu yazıyı ilk önce allaha ssonra sizlere gönderiyorum temennim bu dünya için değil cennete hazırlık için allahın kabul ettiği şekilde yardım elinizi uzatırsınız ver yerinizi allah katın da yapmış olursunuz saygıyla selamlıyorum sizleri geri gönüşünüzü dört gözle bekliyorum 5445513615 şahsi numaramdır

Buna gelen 1 yanıtı gör.


boyleykenboyle
18 Aralık 2016; 9:20:59
Merhaba konu mikrotik, benim ana Router da mikrotik olunca bir sorayım dedim belki alakalı vardır diye

https://forum.donanimha...20421//tm.htm#122620421



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boyleykenboyle -- 18 Aralık 2016; 9:21:27 >



dgo_cr7
18 Aralık 2016; 12:13:28

quote:

Orijinalden alıntı: bedirhanüren

selamülaleyküm ben bedirhan şırnak uludereden yazıyorum mikrotik ccr 1016 kullanıyorum mikrotikle ilgili hiç bir bilgiye sahip değilim paramda olmadığın dan dolayı kimse yanaşmıyor bana kimseyide tanımadığım dan dolayı zorluk yaşıyorum bu yazıyı ilk önce allaha ssonra sizlere gönderiyorum temennim bu dünya için değil cennete hazırlık için allahın kabul ettiği şekilde yardım elinizi uzatırsınız ver yerinizi allah katın da yapmış olursunuz saygıyla selamlıyorum sizleri geri gönüşünüzü dört gözle bekliyorum 5445513615 şahsi numaramdır

sorununuzu yazarsanız buradan yardımcı olunur.



Plaktontr
18 Aralık 2016; 19:37:47
Arkadaşlar...Kolay gelsin....Bence ciddi, belki sizce kolay bir sorunum var...Ne duydum ne gördüm....



Elimde mikrotik sxt lite5 acces point var.Bu cihazla yerel wifi sağlayan bir şirketten paralı olarak internet e bağlanıyorum.Mikrotik cihazından sonra tenda modem router var.

Geçen günlerde bağlantı sorunundan dolayı mikrotik arayüzüne girip kontrol etmek istedim.Amaaaaaaa mikrotik arayüzünde everest marka acces point arayüzü çıktı.Kime sorsam bu olamaz diyor?



Sonra everest in yedeğini aldım ve reset attım.Tekrar bağlandığında mikrotik orjinal arayüzü çıktı.Everest kayıp.Tabiiki everest yedeği mikrotiğe olmuyor.Hemde mikrotiğin bağlantı gücünü gösteren ışıklar yanmıyor.



3 gündür sabahlıyorum.Yaedımcı olabilecek Babayiğit arıyorum.



tynet
10 Şubat 2017; 0:20:18
merhaba konu biraz horladı galiba ama aklıma takılan birşeyi sormak istiyorum, bulunduğum aparmanda mikrotek 6.36 versiyonlu sistem kullanılıyor, bu cihazı internetten araştırdım ve "Url Logalama ve şifreli olarak arşivleme" diye birşey yazıyodu özelliklerinde, benim sorum bu ağ ile ilgilenen insanlar yönetici,internet ile ilgilenenler vs. benim girdiğim sitelerin dökümünü görebiliyolar mı acaba ? hani vpn kullanarak adult sitelere falan girdiğimde bu insanlar görebiliyorsa çok utanç verici birşey olucak o yüzden soruyorum cevabınızı esirgemeyin lütfen :)


Bu mesajda bahsedilenler: @bluecolor


mavivan
26 Şubat 2017; 21:27:34
Arkadaşlar cihazın içine girdiğimde IP menüsünün altında hotspotu bulamıyorum. Hangi ayarı yaparsam hotspot görünür?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


mehmet_alp
Konu Sahibi

28 Şubat 2017; 0:07:32
Tam emin olmamakla beraber, System menüsünden packege list de hostpot olması lazım. PAsif ise aktif edin.


Bu mesajda bahsedilenler: @mavivan


mavivan
28 Şubat 2017; 23:20:54
Teşekkür ederim. mehmet_alp bey dediğiniz gibi yaptım geldi menüye



bayhekim81
20 Mart 2017; 21:09:20
Mobil internetimi iş yeri interneti ile birleştirebilir miyim? İş yerinde Youtube Facebook gibi girilemeyen sitelere girebilirmiyim. Not: Cep telefonu internetini fazla kulanmayacak çünkü sadece 1 GB interneti var.



mehmet_alp
Konu Sahibi

24 Mart 2017; 13:32:55
Bence bu oldukça immün.. Fakat vpn işe yaramıyor mu? Vpn ile YouTube vs..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



bayhekim81
28 Mart 2017; 14:54:37
İş yeri sistem yöneticisi pek çok siteye internet yasağı koymuş. Bir sürü VPN denedim hatta ücretli olan bir tane satın aldım ama işe yaramıyor. Mobil internetimi iş yeri interneti ile birleştirebilir miyim? İş yerinde Youtube Facebook gibi girilemeyen sitelere girebilirmiyim. Not: Cep telefonu internetini fazla kulanmayacak çünkü sadece 1 GB interneti var.



uzmanmax
17 Nisan 2017; 13:15:20
@bayhekim81
Mobil internetiniz ile işyeri internetinizi bir mikrotik cihazında buluşturarak çalıştırmanız mümkün. fakat mobil internetinizden youtube vs kullanımı yapmayı planlıyorsanız ve bu trafiği mobil telefonunu internetine yönlendirmek istiyorsanız 1Gb hızlıca bitebileceğini unutmayın :)

Buna gelen 1 yanıtı gör.


yasin1954
2 Mayıs 2017; 1:29:17
Merhaba,
Ben bir adet mikrotik CAP AP aldım, çalışıyor fakat IPHONE cihazlar bağlanmıyor,sebebi ne olabilir,özel bir ayarmı gerekiyor.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @uzmanmax


wise09
2 Mayıs 2017; 23:21:10
Merhaba ustalar

eve ozel bi sirketten internet baglatmistim lojmana gecince bu elimde kaldi bunu ne sekilde kullanabilirim kablosuz usb wifi gibi alici olarak kullanamazmiyim komsudan sagdan soldan bi cok wifi var onlari cekmezmi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


wise09
2 Mayıs 2017; 23:23:19
Ayni sorun bende de vardi android baglanmiyordu el ile ip atip duzeltmistim yanlis hatirlamiyorsam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @yasin1954


Cevap: Mikrotikçiler buraya Mikrotik Türkçe Forum? Sorularım var..  (6. sayfa)