Şimdi Ara

Necromancer yeaaaaaaahh (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
2.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam Musa, Runeword sistemi'ni söyleme nedenim, dedikoduların runeword üstüne olmasından dolayı ve yeni yönetmen oyunculara kulak asıyor. Bu yüzden ruewords geleceğini düşünüyorum.. Charm'ı söyleme nedenim ise, Blizconda soru cevap kısmında charm sorusu soruldu ve verilen cevab söyle idi. ''Şuan için değil ama ilerki zamanlarda düşündüğümüz bir şey'' olmuştu...

    Yeni karakter olmadan yeni bir ek paket getirilmesi bence söz konusu olamaz. köklü değişikliğin omurgası yeni karakter ve mevcut karakterlere yeni eklenicek skiller.. (yeni level seviyesi)

    Eğer sadece kube'ye yeni kombinasyonlar getirilip bir yeni harita ile yapıcaklarsa hiç uğraşmasınlar.. Bu oyuna köklü değişikler lazım. Bence olmazsa olmazları:

    Yeni karakter
    1:pvp
    2:Trade
    3:Genişletilmiş haritalar ve ek yeni haritalar.

    runeword,charm,yada kube gibi özellikler oyuna adam cekmez.. Bana göre yukarda yazdığım 3 özellik getirilmeli. Getirilirse bir 30m daha satar.. Tabiki bana göre..




  • neuro kullanıcısına yanıt
    Oyun çok zordu orasında biraz ağlamalar doğru idi ama Bliz'de çok abarttı çok kolay yaptı bu sefer. Bunun yanında ah ve rmah sistemi çok kötü idi.. Çok fazla haksızlığa sebeb oluyordu.. d2'deki gibi serbest bıraksalardı trade'yi daha iyi olurdu bazen eski sistemler modern sistemlerden daha doğru olabiliyor..

    Bu oyuna trade kesinlikle lazım ama Rmah kesinlikle olmamalı.. Lakin bu kadar az item kombinasyonları ile trade sistemi oturtulamaz.. Bunun için runewords gibi bir sistem bana göre şart.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufoz31

    Oyun çok zordu orasında biraz ağlamalar doğru idi ama Bliz'de çok abarttı çok kolay yaptı bu sefer. Bunun yanında ah ve rmah sistemi çok kötü idi.. Çok fazla haksızlığa sebeb oluyordu.. d2'deki gibi serbest bıraksalardı trade'yi daha iyi olurdu bazen eski sistemler modern sistemlerden daha doğru olabiliyor..

    Bu oyuna trade kesinlikle lazım ama Rmah kesinlikle olmamalı.. Lakin bu kadar az item kombinasyonları ile trade sistemi oturtulamaz.. Bunun için runewords gibi bir sistem bana göre şart.

    Oyun o kadar da zor değildi. Oyunda sadece bir baraj vardı şöyle anlatayım :

    İyi item düşürebileceğin yerde farm yapabilmek için iyi itemlere sahip olman gerekiyordu. Bu aslında kısır döngü gibi gözüksede Blizzard oyuna bir iki olumlu ayar çekerek bu barajın aşılabileceğini herkese gösterdi. Yeni nesil legendary itemler ve monster power sistemi.

    Başkalarıyla değil sadece kendinle mücadele ettiğin bir oyunda RMAH'ın ne zararı olabilir ki? LoL'de DotA da para vererek karakteri güçlendirme olsa kıyamet kopar. Çünkü bunlar PvP oyunları. Başkalarıyla kapışıyorsun çünkü. Ama Diablo öyle değil. Diablo'da kendinle mücadele ediyorsun ve amaç belli bir seviyeye gelmek. Bunu istersen oyuna zaman harcayarak yaparsın istersen para ile harcayarak. Bu tamamen sana kalmış. Bunun kime ne zararı olabilir.

    AH sistemi stopaj çok yüksek olmadığı sürece doğası gereği kötü olamaz. Çünkü tamamen serbest piyasa vardır. Herkes istediği itemi istediği fiyattan satabilir. Bu sistemlerde yeterli stopaj oranıyla (ki oyundaki stopaj gayet iyiydi) asla bir dengesizlik olamaz çünkü işlem hacminin bu kadar büyük olduğu piyasada sistem kısa zaman içinde dengesini bulur.

    AH de sorun olacak tek ley enflasyon veya devaluasyon olurdu ki bunu Blizzard çaktıradan çıkaracağı hotfixlerde item/gold drop ratelerini ayarlayarak çok rahat çözebilirdi.

    Oyunda D2 gibi bir trade sistemi olsa para ile item satılmayacağını mı sanıyorsun? Anında siteye para yatırıp istediğin itemi alabildiğin third party siteler türer.

    Diğer yandan kim "offer 5 ist need eni /w me" ya da "offer mal um n ist" gibi özürlü mesajlar atarak trade yapmayı özlesin ki?

    Runeword dediğin şey oyuna extradan 20-30 leg eklenmesinden başka bir şey değildir. Al bak runeword listesi :

    http://diablo2.diablowiki.net/Runewords Oyuna fazladan 20-30 item eklenmiş başka ne farkı var?

    Diablo 2'deki runeword sistemi kadar boktan bir sistem yoktur. Runeword sistemi sağ kulağını sol kolunla tutmaktır. Tamamen kandırmacadır.

     Necromancer yeaaaaaaahh


    Bu resme baktığında ne görüyorsun? Ben sıradan bir leg item görüyorum. Bunu ha 5 tane runu birleştirerek yapmışsın ha yerden düşmüş ne farkı var? Ne getirecek ki runeword sistemi? Sonuçta ideal build olacak o buildde herkes aynı rw'yi kullanacak.

    Cube getirdiler herkes aynı kombinasyonları kullanıyor. Leg gem getirdiler herkes aynı gemleri kullanıyor. Niye çünkü gemleri itemleri bulmak çok kolay. Chantandosu olmayanlar farklı build arayışlarına girmiyor çünkü bu arayış max 1-2 gün sürüyor.

    AH geri gelip droplar düşmediği sürece bu oyun adam olmaz. İstediğin kadar yenilik koy max 1 ay oynanır sonra oyun kapatılır ta ki yeni patch gelene kadar...

    Ancak bir patch ile 50-60 tane leg item bir karakter 10-15 çeşit set koyacaksın ki milletin kafası karışacak ideal build bulma zamanı artacak. Ama onu da Blizzard yapamaz. Çünkü yeteri kadar kaynak ayıramıyor oyuna.

    Neden çünkü oyun PARA KAZANDIRMIYOR. Neden para kazandırmıyor? çünkü RMAH'ı kandırdılar? H&S mantığından haberi olmayan oyuncular Bnet forumlarında sabahlara kadar ağladığı için kendi bindiği dalı kesti Blizzard.




  • neuro kullanıcısına yanıt
    Bazı düşüncelerine katılıyorum, katılmadığım noktaları yazayım. Diablo 2'yi ve sisteminide çok iyi biliyorum.. Sen rmah'a övüyorsun ama rmahda d2'deki trade sistemi gibi çok açığı var. Hatta daha fazla.


    Rmah'ın ne zararı var.. Rmah tek kişi için değil bütün oyuncuları etkileyen bir sistem..(ahda öyle) Siz rmah'ı yapar birde serbes fiyat uygulaması yaparsanız Zengin adam itemleri toplar oynamak istediği yerde oynar ve daha çok ve daha iyi item düşürür.. Böylelikle zenginler ekonomiyi yürütür.. Zenginler ekonomiyi yürütünce Gördüğün gibi afrikadaki insanlar ölür.. (hadi ülke dışını geçelim) kendi ülkendeki bazı insanlar aç kalır ve zenginlerin artıklarına yalvarcak konuma düşer. işte rmah'da böyle bir şey. olayı ne kadar büyüttün diyebilirsin ama aslında ben bir örnek verdim..

    Rmah getiriyorsan kısıtlamalar yapıcaksın.. üstüne giydiğin itemi tekrar satamıcaksın.. Rmahdan aldığını tekrar rmahta satamıcaksın.. Yada en kolay yolu itemlerin değerini (özelliklerine göre) oyun otamatik belirliyecek..Yani oyunun ekonomisini zenginler değil. oyunun sistemi adilleştircek.. Ayrıca botların dube'lerin kol gezdiğini bir oyunda asla rmah olmaz ve olmamalı..

    Runeword sistemine gelince dediğin doğru enigma leg itemi olsa ne değişir bir şey değişmez ama şunu bile. Bu oyunda identfy ve portal acma kağıtları kalktığı için tepki verenler oldu.. Butür oyunlarda identf düşer biriktirirsin.. pot düşer birilktirirsin, portal kağıdı düşer biriktirirsin.. Bunlara bile tepki verdi oyuncular.. Runewords'da önemli olan insanların parcaları toplamak icin verdiği uğraş.. Adam jah için günlerce urasıcak. ber içinde uğraşıcak.. shako satıcak. arach satıcak.. pul runeleri, ist runeleri toplayıp tradeyi kullanıp jah alıcak.. ber içinde uğrasıcak.. Böylelikle o uğraşma onu oyalıcak ve trade'yide kullanması gerekicek haliyle zevk artıcak.. oysa simdi küt düşüyor item ne için uğrasıcak bu adam ? 1 grift fazla yapmak içinmi ?

    Runeword gereksiz gibi gözüksede tradeyi canlandırması için ve insanları oyuna süre ayırmalarını sağlamak için büyük bir sistemdir.. Bunu tabiki baska sistemlede yapabilirsin..set itemlerini küt diye düşürmezsin.. belli mataryeller ister o matyellerin belli levelleri olur..yada özellikleri olur herneyse trade ile takaslayarak yada kube'de level'ni artırarak set icin gerekli mataryelleri olusturabilirsin... Kısaca tradenin rmah'ta dahil oturması icin runeword gibi sistemler gerekiyor.. Herkesin düşürdüğü item yada 100 kişiden sansa 1 kişinin düşürdüğü sistemlerle olmaz bu iş.. Herkes yapabilmeli.. Runeword böyle bir sistemdi.. Herkes jah,ber düşüremiyordu ama pul düşürüyordu. pulları biriktirip enigma yapabiliyordu..

    Rmah bu yüzden tutmadı.. Oyundaki belli bir kısımın sansı döndü. zengin oldu. zengin olanlar rmah ekonomisini belirledi. sansız olanlar ise armut gibi baka kaldı... Çünkü rmah şuanki sistemle çalısması mümkün değil... Çünkü drop rateyi düşürmek zorundalar. Çünkü dandik setler para etmiyor. para eden setlerse düşmüyor.. Düsürende pahalıya cakıyor.. Garibanda trene bakar gibi bakıyor afadersin..

    Eğer değerli mataryaller yada değerli taşlar (runeler) gibi yada benzeri şeyler olmazsa bu oyunda trade filan işlemez..Direk hazır düşen itemlerle trade canlanmaz..oyunda canlanmaz..

    Ben set itemi icin neden mücadele edeyim ? zaten düşüyor..yada zaten direk alırım rmahtan... Ne anlamı kalıyor ? düşüreceksin 2 düşük mataryeli.1 yüksek mataryeli almak icin tradeyi kullanıcam. Bir amacım olmalı yani..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusufoz31 -- 6 Ekim 2015; 15:34:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufoz31

    Bazı düşüncelerine katılıyorum, katılmadığım noktaları yazayım. Diablo 2'yi ve sisteminide çok iyi biliyorum.. Sen rmah'a övüyorsun ama rmahda d2'deki trade sistemi gibi çok açığı var. Hatta daha fazla.


    Rmah'ın ne zararı var.. Rmah tek kişi için değil bütün oyuncuları etkileyen bir sistem..(ahda öyle) Siz rmah'ı yapar birde serbes fiyat uygulaması yaparsanız Zengin adam itemleri toplar oynamak istediği yerde oynar ve daha çok ve daha iyi item düşürür.. Böylelikle zenginler ekonomiyi yürütür.. Zenginler ekonomiyi yürütünce Gördüğün gibi afrikadaki insanlar ölür.. (hadi ülke dışını geçelim) kendi ülkendeki bazı insanlar aç kalır ve zenginlerin artıklarına yalvarcak konuma düşer. işte rmah'da böyle bir şey. olayı ne kadar büyüttün diyebilirsin ama aslında ben bir örnek verdim..

    Rmah getiriyorsan kısıtlamalar yapıcaksın.. üstüne giydiğin itemi tekrar satamıcaksın.. Rmahdan aldığını tekrar rmahta satamıcaksın.. Yada en kolay yolu itemlerin değerini (özelliklerine göre) oyun otamatik belirliyecek..Yani oyunun ekonomisini zenginler değil. oyunun sistemi adilleştircek.. Ayrıca botların dube'lerin kol gezdiğini bir oyunda asla rmah olmaz ve olmamalı..

    Runeword sistemine gelince dediğin doğru enigma leg itemi olsa ne değişir bir şey değişmez ama şunu bile. Bu oyunda identfy ve portal acma kağıtları kalktığı için tepki verenler oldu.. Butür oyunlarda identf düşer biriktirirsin.. pot düşer birilktirirsin, portal kağıdı düşer biriktirirsin.. Bunlara bile tepki verdi oyuncular.. Runewords'da önemli olan insanların parcaları toplamak icin verdiği uğraş.. Adam jah için günlerce urasıcak. ber içinde uğraşıcak.. shako satıcak. arach satıcak.. pul runeleri, ist runeleri toplayıp tradeyi kullanıp jah alıcak.. ber içinde uğrasıcak.. Böylelikle o uğraşma onu oyalıcak ve trade'yide kullanması gerekicek haliyle zevk artıcak.. oysa simdi küt düşüyor item ne için uğrasıcak bu adam ? 1 grift fazla yapmak içinmi ?

    Runeword gereksiz gibi gözüksede tradeyi canlandırması için ve insanları oyuna süre ayırmalarını sağlamak için büyük bir sistemdir.. Bunu tabiki baska sistemlede yapabilirsin..set itemlerini küt diye düşürmezsin.. belli mataryeller ister o matyellerin belli levelleri olur..yada özellikleri olur herneyse trade ile takaslayarak yada kube'de level'ni artırarak set icin gerekli mataryelleri olusturabilirsin... Kısaca tradenin rmah'ta dahil oturması icin runeword gibi sistemler gerekiyor.. Herkesin düşürdüğü item yada 100 kişiden sansa 1 kişinin düşürdüğü sistemlerle olmaz bu iş.. Herkes yapabilmeli.. Runeword böyle bir sistemdi.. Herkes jah,ber düşüremiyordu ama pul düşürüyordu. pulları biriktirip enigma yapabiliyordu..

    Rmah bu yüzden tutmadı.. Oyundaki belli bir kısımın sansı döndü. zengin oldu. zengin olanlar rmah ekonomisini belirledi. sansız olanlar ise armut gibi baka kaldı... Çünkü rmah şuanki sistemle çalısması mümkün değil... Çünkü drop rateyi düşürmek zorundalar. Çünkü dandik setler para etmiyor. para eden setlerse düşmüyor.. Düsürende pahalıya cakıyor.. Garibanda trene bakar gibi bakıyor afadersin..

    Eğer değerli mataryaller yada değerli taşlar (runeler) gibi yada benzeri şeyler olmazsa bu oyunda trade filan işlemez..Direk hazır düşen itemlerle trade canlanmaz..oyunda canlanmaz..

    Ben set itemi icin neden mücadele edeyim ? zaten düşüyor..yada zaten direk alırım rmahtan... Ne anlamı kalıyor ? düşüreceksin 2 düşük mataryeli.1 yüksek mataryeli almak icin tradeyi kullanıcam. Bir amacım olmalı yani..





    RMAH'ın hiç bir zararı olmaz. Parası olan iyi itemleri toplar evet. Parası olan adam itemleri topladığında daha iyi farm yapacak karaktere sahip olur. Yani bu zengin adamın piyasaya iyi item servis edebilme yeteneği artar. Bu da AH ye ya da RMAH'a daha fazla item sürülmesi demektir. RMAH varken tam da olan buydu aslında. RMAH çok güzel de tutmuştu aslında. Blizzard bindiği dalı kesti.

    AH lerin tek kötü yanı AH manipulasyonu yapan insanlardır. Yani adam çok zengindir. Spesifik bir item seçer. AH de o itemden ne kadar varsa alır. O item piyasada kalmayınca haliyle fiyatı artar. Sonra o itemi tekrar piyasaya sürer falan. Ama dibaloda bunu leg item için yapmak zordur. 1000 tane Mempo alacak paran olsa bile o kadar Mempoyu nereye koyacaksın? Stacklenmiyor ki itemler. Ayrıca bunu yapmak suçtur. Yani piyasayı etkileyecek kadar aynı itemden alıp satmak illegaldir. Blizzard'ın bunu yapan adamları banlamışlığı vardır. Bunun dışında farm yapmak için iteme para basan kişi piyasayı olumsuz yönde değil olumlu yönde etkiler.

    RMAH'ın diğer bir avantajı da : Zenginler ne kadar çok gerçek para ile item alırsa Blizzard o kadar fazla komisyon toplar. Oyundan kazandığı para da o kadar artar. Daha fazla para kazandığı için oyuna daha fazla kaynak harcar. Bu da oyundaki yeniliklerin patchlerin daha fazla olması demektir. RMAH varken 2-3 haftada patch çıkarken RMAH kalktığında 3-4 ayda bir patch çıkar oldu.

    Gerçek hayattan örnek vereyim : Aldığın 0 km arabayı kontağı çevirdikten sonra tekrar satamazsan 2. el piyasası diye bir şey kalmaz. Koskoca bir piyasayı kendi elinle öldürmüş olursun. O kadar parası olmayanlar arabaya binemez ya da 2.el Passat'a binmek yerine Renaul Symbol'e binmek zorunda kalır. Yani bu işten en fazla fakirler etkilenir. Diablo'da da aynı şey olur. Fakirler item bulamaz. Ya da çok dandik item kullanmak zorunda kalır. Sadece RMAH'ta satamazsan millet salak mı neden gidip para ile alsın? Gerçek parayı golda çevirir gidip gold ile alır tekrar satabilmek için.

    Her itemin arzı vardır. (Drop rate) Bir de talepi vardır. Arz ve talepin kesiştiği yerde fiyat oluşur. Hiç bir sistem bir ürünün fiyatını bundan daha güzel belirleyemez. Ama arz talep dengesi de mükemmel işlemez. Açıkları vardır. İşin güzel tarafı da budur. Gerçek hayatta bir çok köşeyi dönme hikayesi okursunuz. Legal olarak kısa zamanda zengin olan insanlar bu arz talep dengesindeki açıkları görerek zengin olur. Gerçek hayatta bunu herkes göremediği için herkes zengin olamaz. Zaten herkes görseydi arz talep açığı diye bir şey olmazdı. Bu Diablo'da da vardır ve bunun hiç bir sakıncası yoktur.

    Trade ve rw olduktan sonra niye parçaları tek tek toplamakla uğraşıyım ki? A B C runewordu olsun mesela 3'ünün de değeri eşit olsun. Trade varken neden tek tek uğraşayım ki? 3 tane A buldum diyelim. 2 tane A Dan verip B ve C alırım. Bitiririm olayı. Ya da 3'ünü de alacak kaynağım varsa alır geçerim uğraşmam yani.

    Diablo 2 deki gibi trade sistemi gelse yani ben sana oyun içinden istediğim itemi verebildiğim anda işin içine yine para girer. Bir sürü site açılır X itemi 10 lira gel vatandaş yine. Ya da forumlar açılır. Gerçek paraya forum gold satın alıp orada konu açıp trade yaparsın. Bunların hepsi Diablo 2 zamanında yaşandı. Niye bu gerçek para ile satma işini Blizzard'ın kendisi değil de başka siteler yapsın?

    Yani diablo 2'de "offer Mal + um need Ist /w me" diye oyun açıp ya da chat'e yazıp birinin cevap vermesini beklemek çok mu zevkli? Runewordun oyuna extra para birimi getirmekten başka hiç bir katkısı olmaz.

    Herkes Jah düşüremiyordu istleri toplayıp Jah yapacak yazmışsın da mesela Enigma yapmak isteyen biri zaten tek tek Jah Ber falan uğraşmıyordu.

    1 HR(jah Ber gibi) 5 istdir. Enigma'da 2 hr vardır. Ith beleştir zaten. Normalde 10 ist olması gerekir. Ama Enigma'da yaptığın şeyin geri dönüşü olmadığı için fiyat biraz düşer 8-9 ist olur. (O yüzden 1 ist 2 mal'a eşit değildir mal+um dur yani 1.5 maldır) Enigma isteyen adam öyle tek tek Jah Ber falan uğraşmaz direk 8-9 ist biriktirir. Gider Enigmasını satın alır.

    Jah Ber tek tek uğraşan adam zaten perfect Enigmaya kasan adamdır. O adam zaten zengindir. Gider 50 tane Jah alır 50 tane Ber alır. Tek tek yapar perfect çıkana kadar. Çıkmayanları fakire 8-9 iste satar. Fakirler Jah Ber le enigma yapmaz yani. 8-9 ist ile almak daha ucuzdur çünkü. Bak bu fiyatları da Blizzard belirlememiştir. Oyuncular belirlemiştir ve de çok mantıklı fiyatlardır.

    D2 zamanında Jah düşüremeyen adam nasıl ist biriktirirse AH zamanında da 100m lik item düşüremeyen adam da gold ve 5/10 m lik düşürür bunları satar biriktirip 100 mlik itemi alır.

    Aynı mantık ne değişiyor? Bir yerde para birimi Ist diğerinde para birimi Gold. Tek farkı bir yerde third party siteler işin içine girerken trade için mesaj atıp iki saat biri cevap versin diye beklerken D3'te bunu AH'den hallediyordun.

    Sonuç olarak AH veya RMAH candır.




  • neuro kullanıcısına yanıt
    Rmah otursa idi blizzard kaldırmazdı.. Çünkü zaten sistem bozuktu.. Şimdi söyle düşün.. Ben illaha paralımı oynamak zorundayım ? Rmah'da yerden düşen itemlerle gelişemezsin.. Çünkü onca oynamaya anca 1 set parcası düşüyor.. (kendi karakterine düşmeyede biliyor)... Rmah kullanan biri parasıda varsa bu iyi tabiki. ama bu işe para yatırmayanların oynayararak bir yerlere gelmesi imkansıza yakın...

    Ben Rune word sisteminden bahsederken. İllaha rune word olsun diye değil.. Rmah kullanmayan insanlarında oynayarak oyunda gelişmeleri gerekir..

    Biraz düşünülenim arkadaşım.. Bak şimdi eğer rmah olursa (eskisi gibi) bu oyun sadece paraya yönelik oynanan bir oyun haline gelir. Adam sadece para kazanmak için oynayacaktır..Rmahtdan dizdiği itemlerle istediği yerde oynıyacak. Çünkü zaten oyunu oynucak baska nedeni kalmıcak.. Zaten istediği zorlukta oynuyor.. Oyun anlamında bir amacı kalmıyor. o adam için sadece Trade amaçlı bir oyun haline gelicektir.. Düşünsenize. Blizzard söyle bir karar alsa. artık drop yok.. sadece Rmahtan item alıp giyebileceksiniz dese ne olur.. ? olmaz değilmi.. işte rmah zamanındaki drop sistemi aşağı yukarı böyle bir şeydi..

    Ben şunu diyorum.. Rmah olmasın demiyorum.. (eski rmah olmasın diyorum) insanlar oynayarak bir yerlere gelemeyeceğini inandıklarında oyunu bırakıyorlar. ( Rmah yani para amaclı oynamıyorsa) Herşey para değil.. bu bir oyun, bu oyunun amacı düşen itemlerle güclenmek, karakterini geliştirmektir.. zengin olanın parayı basıp karakterini güçlendirmesi değil..

    bu işin dengesi oturtulmalı.. Ne şimdiki gibi drop sistemi nede eskisindeki gibi rmahlı drop sistemi.. ikiside malesef uçlarda.. Bunun tam ortası ayarlanmalı.. Bununda en basit yolu.. oynarak yavas yavas gelişmeği sağlayan (runewords sistemi) gibi.. Eğer ben oynayarak güclenebiliyorsam zenginin karakterini dizmesi beni iilgilendirmez. Lakin rmah kullanılsın diye benim oynarak gelişmemi engelliyorsa beni ilgilendirir. Anlatabildimmi.. Zengin rmahdan basıp piyasayı yöndericek diye benim drob'uma dokunma.. :)

    Sınırlı bir rmah ve dengeli bir drop sistemi ile insanlar hem oynayarak güclenir hemde trade'yide kullanır..

    Not: jah ber kasıp perf enigma için tabiki kasmalı. Rmah'dan perf'ini satın aldıktan sonra ne kalıyor oyunu oynamanın ? Ayrıca 8-9 ist enigma'yı anca 2-3 ay sonra bulursun ladder'dan.. 3 ay sonra zaten düşükleri 2-3 ist'e bile verenler oluyordu.. Eğer piyasa bozulmaz ise adam gibi bir armor'a yapılır ise en kötü yine jah ber eder..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusufoz31 -- 6 Ekim 2015; 17:39:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufoz31

    Rmah otursa idi blizzard kaldırmazdı.. Çünkü zaten sistem bozuktu.. Şimdi söyle düşün.. Ben illaha paralımı oynamak zorundayım ? Rmah'da yerden düşen itemlerle gelişemezsin.. Çünkü onca oynamaya anca 1 set parcası düşüyor.. (kendi karakterine düşmeyede biliyor)... Rmah kullanan biri parasıda varsa bu iyi tabiki. ama bu işe para yatırmayanların oynayararak bir yerlere gelmesi imkansıza yakın...

    Ben Rune word sisteminden bahsederken. İllaha rune word olsun diye değil.. Rmah kullanmayan insanlarında oynayarak oyunda gelişmeleri gerekir..

    Biraz düşünülenim arkadaşım.. Bak şimdi eğer rmah olursa (eskisi gibi) bu oyun sadece paraya yönelik oynanan bir oyun haline gelir. Adam sadece para kazanmak için oynayacaktır..Rmahtdan dizdiği itemlerle istediği yerde oynıyacak. Çünkü zaten oyunu oynucak baska nedeni kalmıcak.. Zaten istediği zorlukta oynuyor.. Oyun anlamında bir amacı kalmıyor. o adam için sadece Trade amaçlı bir oyun haline gelicektir.. Düşünsenize. Blizzard söyle bir karar alsa. artık drop yok.. sadece Rmahtan item alıp giyebileceksiniz dese ne olur.. ? olmaz değilmi.. işte rmah zamanındaki drop sistemi aşağı yukarı böyle bir şeydi..

    Ben şunu diyorum.. Rmah olmasın demiyorum.. (eski rmah olmasın diyorum) insanlar oynayarak bir yerlere gelemeyeceğini inandıklarında oyunu bırakıyorlar. ( Rmah yani para amaclı oynamıyorsa) Herşey para değil.. bu bir oyun, bu oyunun amacı düşen itemlerle güclenmek, karakterini geliştirmektir.. zengin olanın parayı basıp karakterini güçlendirmesi değil..

    bu işin dengesi oturtulmalı.. Ne şimdiki gibi drop sistemi nede eskisindeki gibi rmahlı drop sistemi.. ikiside malesef uçlarda.. Bunun tam ortası ayarlanmalı.. Bununda en basit yolu.. oynarak yavas yavas gelişmeği sağlayan (runewords sistemi) gibi. yada parası olan insanın uğrasmadan enigmayı direak satın alması gibi.. Eğer ben oynayarak güclenebiliyorsam zenginin karakterini dizmesi beni iilgilendirmez. Lakin rmah kullanılsın diye benim oynarak gelişmemi engelliyorsa beni ilgilendirir. Anlatabildimmi.. Zengin rmahdan basıp piyasayı yöndericek diye benim drob'uma dokunma.. :)

    Sınırlı bir rmah ve dengeli bir drop sistemi ile insanlar hem oynayarak güclenir hemde trade'yide kullanır..

    Not: jah ber kasıp perf enigma için tabiki kasmalı. Rmah'dan perf'ini satın aldıktan sonra ne kalıyor oyunu oynamanın ?

    O senin dediğin eskidendi. İnferno zorluk seviyesinde oynayabilmek için iyi item gerekiyordu. İyi item düşürmek için infernoda oynamak gerekiyordu.

    Böyle bir kısır döngü vardır oyunda. Bir çok oyuncu bu keskin barajı geçemediği için bıraktı oyunu. Sonra Monster Power çıkardılar. 1-10 arası zorluklar varı. MP1 dede güzel item düşüyordu ama Mp10 da şan daha fazlaydı tabi.

    Yani o geçişi baya bir yumuşattılar. MP1 de de mac 10-20m golduk bütçe ile çok rahat farm yapabiliyordun.

    RMAH olursa oyuna çeşitlilik gelecektir. Bazı oyuncular ne uğrascam diyip basacaktır parayı alacaktır güzel itemleri sonra kısa süre içinde bıkacaktır. Bu seni niye etkilesin ki?

    Diğer yandan diyelim sen fakirsin. Oynuyosun ıkına ıkına para biriktiriyorsun. 1 ay geçiyor. Belli bir seviyeye gelmişsin. Benim itemlerime bir bakıyorsun hayvan gibi. Ben bunu ha gece gündüz kasarak yapmışım ha parayı basarak yapmışım ne farkeder? Ne değişiyor senin için? Sen bak oyununa. Bu oyunda başkalarıyla yarışmıyorsun kendinle yarışıyorsun.

    Ayrıca RMAH satılan itemler uzaydan mı geliyor? Onlar da oyundan düşüyor. MP1 zorluğunda 200 euro edecek item düşürebiliyordun. Düşürme şansı vardı. Bu ihtimal bile yüzbinlerce kişiyi tekrar oyunu oynamaya yeter de artar bile.

    O senin dediğin ortası da oldu. RoS ilk çıktığında droplar o kadar da iyi değildi. Kadaladan class set itemi düşmüyordu. Yine bir çok şikayet vardı. Adam Paragon 600 olmuş. 4 ay oyunu oynamış. Quetzal bulamadığı için Jade Doctor yapamıyordu. Bu mu çok güzel sistem. Halbuki trade olsa 1 ay gold/item kasıp Quetzal alacak. Dropların yüksek olmadığı bir oyunda 4 ay oynayıp da set tamamlamamış bir sürü insan vardı. Bu da hiç güzel değil.

    Yine söylüyorum ben D2'yi aylarca oynamışım 200 hr lik sermayem var. Gidip perf eni kasıp giymişim ya da parayı basıp almışım sana göre oyun zevkimi baltalamışım sanane bundan. Sen niye etkileniyorsun.

    Her defasında zengin parayı basıp alacak diyorsun. Sanki o itemler uzaydan geliyor. Onlar da oyundan düşüyor.




  • neuro kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım. Oyunda hiç bir zaman iyi drop sistemi yoktu.. ne power1'de nede power 10'da.. Sende diyorsun. ros'ta bile onca artırılmasına ramen düşmüyordu diye..

    Ben eski rmah'dan bahsettim. yani kısıtlamasız rmahtan.. Rmahsız oynayarak gelişilemediğini sende biliyorsun.

    Allah aşkına ben rmahtan dizip bütün karakteri dizdikten sonra neden oynıyım. Amacım ne ? Senin amacın trade sen al oyna banane.. Ama sen trade yapıp para kazanıcam diye. Benim drop'layarak gelişmemi engelleme. (ben bundan bahsediyorum) Çünkü o o sisteme göre dropların kötülesmesi şart. kötü olursa trade artar... drop iyi olursa tradenin anlamı kalmaz..

    Ben diyorumki, oyanayan daha geçte olsa güçlenebilsin. bunun içinde yavas yavas güclene bilmektir.. set itemini sansa düşmesini beklemek değil.

    Diyorsunki ''o itemler uzaydan geliyor'' Uzaydan gelmiyor doğru.. o itemler 2 türlü geliyor.. sansına düşmüş 1-2 tane düşürmeyi başarmıs ama kendi işine yaramayan adam koyuyor. zenginler o itemleri, ahmetin 1 itemi.. mehmedin düşürdüğü 1 itemi alıyor. topluyor istediği yerde oynuyor sonra Rmah'da kastıkca kasıyor... Evet, sende diyorsun isterse trilyon kazansın zerre umrumda değil.. Umrumda olan biz droplayarak gelişmesini isteyen emek harcayıp bir yerlere gelmeye calısan insanların rmah için dropların kötü edilmesidir..

    Benim sana saygım var.. istediğin gibi rmah'dan para kas.. bu senin amacın olabilir..Bu beni ilgilendirmez..

    Ama bu oyunun amacı nedir ? Karakterini geliştirme oynudur.. Geliştirilmiş karkterle monster kesme oyunu deil.. Eski rmah sistemi malesef parası olan için aynan öyle idi.. Ben 3-4 ay debelenmişim 2 set toplayıp güçlendirecem karakterimi diye.. Adam oyunu bugun almış, başmış parayı set'ini dizmiş beni ezip geçmiş ? Olurmu öyle şey ? Tabiki bunu yapma imkanıda olmalı ben yine bir şey demiyorum.. ama ben oynyarak güçlenemedikten sonra bir anlamı yok..

    Yani oyuncular zorla rmah kullanmak zorunda bırakılmamalı...

    Bu yüzden droplarla güçlenebilmeli, isteyende rmah kullanabilmeli.. Tabiki demiyorumki, bu drop sistemi olsun.. bu drop sistemi ile trade zaten işlemez.. ama kademeli güçlenme sistemi ile trade bal gibi işler.. rmah kullanmak istemeyende güclenir.. Rmah kullanmak isteyende..




  • yusufoz31 Y kullanıcısına yanıt
    Bak bir örnek vereyim. Marvel hereos 2015 oynadınmı bilmiyorum.. o oyuna başlerden 4-5 karakterlerden birini secerek başlıyorsun.. Ondan sonra istediğin bir karakter olursa parasını verip alıyorsun.. Lakin para vermek istemiyormusun. Bir materyel atıyor oyun. 3-4 günde 175 tane oldugunda random karakter alabiliyorsun o materyelle.. eğer random istemiyorsan 1 haftada 400 tane topluyorsun. 400'lük karaktererden birini secebiliyorsun. eğer istediğin karakter 400lükler arasında değilse 3-4 gündaha kasıp 600 mat yapıp istediğin karakteri alıyorsun.. Yani kısaca 2 hafta oynama işe istediğin karakterle oynayabiliorsun... Burda anlatmak istediğim.. parası olan Rmahdan hemen alsın.. ama biz emekci arkadaslarda gecte olsa istediğine ulaşabilsin... işte böyle bir sistem bence Rmahcı ve dropcu arkadasları mutlu edicektir.. Her iki tarafta memnun oluacaktır..
  • Ben uzun yazı yazınca eksiyi sırtımızdan eksik etmiyorsunuz (kelime oyunu), sanıyor musunuz ki okurum bu kadar yazıyı?


    Ekleme: Görüyorsunuz sevgili forum hanımları, nasıl da kavga ediyorlar. Huzurlu ve dürüst bir ilişki istiyorsanız, yeteri kadar şımartılmadığınızı düşünüyorsanız bir mesaj uzağınızdayım. Ben bu zamana kadar hiçbir forum üyesiyle tartışmadım. Beni herkes sever.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nicholai Hel -- 6 Ekim 2015; 18:50:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufoz31

    Arkadaşım. Oyunda hiç bir zaman iyi drop sistemi yoktu.. ne power1'de nede power 10'da.. Sende diyorsun. ros'ta bile onca artırılmasına ramen düşmüyordu diye..

    Ben eski rmah'dan bahsettim. yani kısıtlamasız rmahtan.. Rmahsız oynayarak gelişilemediğini sende biliyorsun.

    Allah aşkına ben rmahtan dizip bütün karakteri dizdikten sonra neden oynıyım. Amacım ne ? Senin amacın trade sen al oyna banane.. Ama sen trade yapıp para kazanıcam diye. Benim drop'layarak gelişmemi engelleme. (ben bundan bahsediyorum) Çünkü o o sisteme göre dropların kötülesmesi şart. kötü olursa trade artar... drop iyi olursa tradenin anlamı kalmaz..

    Ben diyorumki, oyanayan daha geçte olsa güçlenebilsin. bunun içinde yavas yavas güclene bilmektir.. set itemini sansa düşmesini beklemek değil.

    Diyorsunki ''o itemler uzaydan geliyor'' Uzaydan gelmiyor doğru.. o itemler 2 türlü geliyor.. sansına düşmüş 1-2 tane düşürmeyi başarmıs ama kendi işine yaramayan adam koyuyor. zenginler o itemleri, ahmetin 1 itemi.. mehmedin düşürdüğü 1 itemi alıyor. topluyor istediği yerde oynuyor sonra Rmah'da kastıkca kasıyor... Evet, sende diyorsun isterse trilyon kazansın zerre umrumda değil.. Umrumda olan biz droplayarak gelişmesini isteyen emek harcayıp bir yerlere gelmeye calısan insanların rmah için dropların kötü edilmesidir..

    Benim sana saygım var.. istediğin gibi rmah'dan para kas.. bu senin amacın olabilir..Bu beni ilgilendirmez..

    Ama bu oyunun amacı nedir ? Karakterini geliştirme oynudur.. Geliştirilmiş karkterle monster kesme oyunu deil.. Eski rmah sistemi malesef parası olan için aynan öyle idi.. Ben 3-4 ay debelenmişim 2 set toplayıp güçlendirecem karakterimi diye.. Adam oyunu bugun almış, başmış parayı set'ini dizmiş beni ezip geçmiş ? Olurmu öyle şey ? Tabiki bunu yapma imkanıda olmalı ben yine bir şey demiyorum.. ama ben oynyarak güçlenemedikten sonra bir anlamı yok..

    Yani oyuncular zorla rmah kullanmak zorunda bırakılmamalı...

    Bu yüzden droplarla güçlenebilmeli, isteyende rmah kullanabilmeli.. Tabiki demiyorumki, bu drop sistemi olsun.. bu drop sistemi ile trade zaten işlemez.. ama kademeli güçlenme sistemi ile trade bal gibi işler.. rmah kullanmak istemeyende güclenir.. Rmah kullanmak isteyende..

    Peki nasıl olsun droplar? Mesela 1 saat farm yaptığında ortalama kaç leg düşmeli yada ortalama kaç saatte bir leg düşmeli?




  • neuro kullanıcısına yanıt
    Bu kafadan yapılacak bir şey değil. Test edilmeli. Ne tradecileri nede dropcuları üzmiyecek bir ayar yapılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufoz31

    Bu kafadan yapılacak bir şey değil. Test edilmeli. Ne tradecileri nede dropcuları üzmiyecek bir ayar yapılabilir.

    Drop rate ayda 1 leg dropundan (abartmıyorum 30 günde 1) saatte 30 lege kadar geldi. Bu süreç içinde her türlü oran denendi.

    AH yokken saatte 1 bile beğenilmiyordu az deniliyordu. Neticede 1 riftte 3 tane leg düşer ortalama. 1 saatte 10 rift atılır. Şimdi saatte 30 leg düşüyor. (Kadala hariç) Millet bunu bile beğenmiyor Bnet forumlarında hala Kadala'ya küfreden vardır.

    AH nin olmadığı sistemde orta yolu asla bulamazsın. Asla iki patch arası full oynatamazsın oyunu. İmkansız. Azaltırsan "Paragon 600 oldum hala xxx iteminin görmedim" konusunu açarlar arttırırsan şimdiki gibi 1 ay sonra doğru düzgün kimse kalmaz oyunda.

    Amaç yok çünkü oyunda. GR 61 den 62'ye geçmek asla düşürdüğün bir itemi 300m golda (o zamanın parasıyla iyi paraydı) satmanın hazzını vermez.

    AH'li sistemde millet RoS öncesinde son ana kadar oyunu oynayıp AH'den item kovalıyordu. AH li sistemde oyun sonuna kadar oynanır çünkü patch öncesi millet olabilecek ekonomik kırılmaları takip edip ona göre hazırılığını yapma derdine düşer. AH'nin oyunculara getirdiği motivasyonu hiç bir sistem getiremez. Cube getirmedi. Legendary Gem getiremedi. Runeword ve Charmda getirmez.

    AH ile birlikte oyunun %40'unu söküp aldılar. Hem geçirilen zaman hemde AH'nin sağladığı motivasyon anlamında.




  • neuro kullanıcısına yanıt
    Ben rmahsız yada ah'sız bir drop sisteminden bahsetmedim.. Bu oyunun amacının dışına çıkılmasın dedim... Bu oyunun amacı canavar keserek güçlenmektir. Yani karakterini geliştirmektir, Sen diyorsunki canavar kesip güçlenmeyelim sans'a düşürülen itemler ah'a konsun paralı adamlar alsın ve güçlensin. Yani sana göre rpg oyunu böylemi olmalı?. Yoksa bir rpg oyunu canavar keserek güçlenmek değilmidir ? Ben tradeyi istiyorum ama drop'a yardımcı olsun, oyuna bir amaç eklesin diye. Oyunculuğu bozmadan trade sistemi olmalı... Rpg oyunları hiç bir zaman ticaret üstüne kurulamaz, kurulursa o oyun rpg zaten olmaz.. Ticaret oyunları vardır muhakkak onlarla ticaret yapabilirsiniz, çünkü oyunun yapısına uygundur.. Diablo bir rpg oyunudur. rpg oyunu adı üstünde karakter geliştirmedir.. Oyunun amacının dışına cıkılmadan trade sistemi olmalı.. daha fazlası amacın dışıdır. Eğer öyle olucaksa droıpsuz bir karakter geliştime oyunu, adını değiştirsinler, ''Diablo 3 business game'' koysunlar. Bende bileyim ticaretmi yapıcaz, karaketmi geliştircez diye..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusufoz31 -- 6 Ekim 2015; 22:47:30 >




  • Ticaret oyunu isteyen Empire Total War oynasın. Orda hem karadan hem denizden müthiş ticaret yapılıyor. Hatta öyleki afrika kıyılarına bile ticaret gemileri yollayıp amerika'da sömürgelerden deli gibi ticaret yapıyorsunuz. Ordan kazanılan goldla asker basmanın bina yapmanın hazzı paha biçilemez. Onun dışında yıl oldu 2015, olacak 2016 hala AH ve RMAH diyenlere kısaca yav he hüakjshdkajshdkasjhd işte deyip gececeksin hatta muhattap bile olmayacaksın. Tabi iyiydi botla,4 hesapla,dupeyle deli gibi leg kasıp milletin aylarca hatta AH ve RMAH kaldırılıncaya kadar ulaşamadığı itemleri haftada ayda bir yakalayıp ordan kaldırıdığı goldla millet gerizekalı gibi farm yaparken bulamadığı 5-5.5-6 cc 'li mempholara kaç para ulannnnnn bi mempo, kaç para ulannnn bi 1200 dpsli echo çekmek.

    Amaç yokmuş hele hele helee bak sen. Grift denilen bir olay var. Atı olan koşar, götü yiyen çıkar diye boşuna dememişler. Mobları artiz artiz 60'da 10 dk'da kesip 61de amele sümüğü gibi yerlere yapışıp 5 grift denemesinden sonra amann yhaaa zaten yapacak birşeyde kalmadı anasını satayım ben bırakayım bari iyice sıkıldım demekle olmuyor o işler...




  • Az daha kassanız ek paket çıkartıp istediğiniz kıvama sokacaksınız oyunu. Neden sizi işe almamış ki şirket.
  • Bu oyuna artık RMAH falan olmaz. Hayır oyunun eski halini de biliyoruz. Oturuyorduk ekran başına yüzükler olsun ne bileyim Mempo , Echo kovalıyorduk birisi ucuza koymuş mu hemen çekelim diye. Bildiğiniz oyunda AH'ta daha fazla zaman geçiriyorduk. Drop oluyordu bir bakıyorduk hooop Int çıkmış gidiyordun satıyordun bir bakmışın sana lazım olan Dex'li 3-4 katı. Tekrar oturuyordun AH başına bakıyordun ucuza koyan var mı diye. Şimdi ki haline bakıyorsun direk 1 haftada insanlar GR 60 çok rahat yapıyor. Ama hiç olmazsa oynuyorlar. Adamlar uğraşıyor da perfect roll çıkarmaya falan çalışıyor. Bunu da aslında tartışırsınız oyunun zevki kalmıyor aynı eşyada sırf %1 şans fazla olsun diye insanlar o kadar zamanlarını harcıyor diye. Zaten bu oyunun en büyük hatalarından biri sağda solda ağlayan kişiler için oyunu çok kolay yapmalarıydı. Loot 2.0 cart curt çıktı ama bence yanlış yaptılar. Mesela Leg eşyaları inanılmaz zor düşer şekilde yapıp çok güçlü bir şekilde yapabilirlerdi. Leg düştüğünde böyle fal taşı gibi açılacaktı insanların gözleri ne düştü acaba diye heyecanlanacaklardı. Şimdi bakıyorsun Crit Chance yok mu ? Hoop salvage. Eskiden de leg düşüyordu direk çöpe gidiyordu neden, e çünkü elin saçma sapan sarı eşyası bile her şeyiyle daha iyi oluyordu. Bu ayrı konu tabii. Ama şimdi ki halinde hiç olmazsa oturup yazıların karşısında ucuza koyan var mı diye beklemiyorsun. Zaman harcıyorsun elbet sen istesende istemesen de karakterin gelişiyor. RPG aynen bu mantıkla olmalı işte zaten. Yoksa parası olan gitsin senin 1 ayda bulacağın seti 1 saatte AH'ten alsın. Tamam bunda sıkıntı yok zaten. Sıkıntı bu adam gibiler alsın diye oyunun drop kalitesi ve item kalitesi yerlerde geziyordu. Wizard'a özel eşyalarda Strength falan oluyordu o derece. Kendi kendine elin zengini alırsa alsın ben kendim oynayıp gelişmek istiyorum diyordun. İşte bu mümkün olmuyordu eskiden. AH olunca ister istemez çat kapatıyorlardı musluğu sende artık bakıyordun yazılara ucuza var mı diye. Geçte olsa farkettiler hatalarını kapattılar eninde sonunda. Şimdi diyen olabilir oyun bu haliyle çok mu süper diye. Değil tabii ama en azından oynuyorsun emek veriyorsun karakterini geliştiriyorsun. Şimdi mesela GR sıralamalarında bakacaksın. İlk sıradaki adamın bütün eşyaları perfect roll diyelim, RMAH olsa direk ilk ayda millet çekivericekti bütün aradıkları set silah hepsini, direk üst sıralarda olacaktı. Bakacaktı normal oynayan biri, ulan bunlar zaten parayı vermiş almışlar ben niye zamanımı harcayayım bu adamlarla yarışmak için diyecekti. İlla P2W oyun isteyenler için piyasa dolu birsürü saçma sapan oyunlarla. İnsanlar okuldan olsun, işten olsun, dışarıdan olsun gelipte bilgisayar başına geçip 2 saatte olsa bu oyun karşısında stres atabiliyorsa, gidip saçma sapan bir şekilde yapılmış bir sistem yüzünden dakikalarca yazılara bakıp kim ucuza koymuş diye etrafı kollamıyorsa, varsın olmasın RMAH. Bana göre kesinlikle RMAH denilen sistemin hiç bir şekilde savunalacak tarafı yoktur. Arkadaşlar da demiş zaten illa ticaret oyunu arayanlar için oyunlar var onlara bakabilirler.


    Özet = RMAH denilen sistem en başından beri saçmalıktır, bundan sonra olması daha da saçmalıktır.




  • neuro kullanıcısına yanıt
    1. yav he hüakjshdkajshdkasjhd iştee...
    2.Bloklamışmış. Vah vah napsak ki şimdi. Sen benim yazdıklarımı göremezsen ben kahrımdan ölürüm yüce insan....
    3.Şikayet edildin.
    4. Ben 31den yukarı çıkamadım daha griftte.
    5. Yav he hereıuyreyrteuyrteury.
  • neuro kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım dalgamı geçiyorsun bizimle ? Allah aşkına nerde görülmüş bir rpg oyununun sadece ticaret üstüne kurulu olması ? Benim sana saygım var, trade olmasın diyen yok ama sadece tradeyi kullanmayan insanlarında oyun içinde güçlenebilmeleri lazım. bundan bahsediyorum.. mp3 farm yapılıyormuş yapsan ne olur ? ben kendimi geliştiremeyeceğimi bildikten sonra neden oynıyım oyunu ancak senin gibi sadece trade için oynayanlar oynar.. Lakin sen bencillik yapıyorsun.

    Biraz mantıklı ol. Bana bir tane oyun göster pat of exile,marvel heroes,titan quest,sacred. diablo 2.. Hangisinin amacı trade üstüne kurulu ? Trade oyunun amacı olamaz. Trade sadece karakteri geliştirmede yardımcı ve keyif veren bir kısımdır.. Ben oyunu oynayıpta karakterimi güçlendiremedikten sonra ne anlamı kalır oynamanın. ?

    Ayrıca pvp isteniyor. Adam rmah'dan dizecek karakterini senin paran yok seni ezip geçicek, sende bu haksızlığı görmezden gelicen ? Gerçi sen parası olan zengin tayfasındansan eğer hiç umrunda olmaz tabi..

    Trade oynanabilirliği artırmıyor. ticareti artırıyor..Senin istediğin düzende oyunun amacına yönelik hiç bir şey yok. Bir mob keşmemiş adam bile karakterini fulleyebilecek bir düzen asla kabul edilemez.. Edilirse o oyun sadece ticaret üstünedir..

    Bende şuanki sistemin bir kısır döngü oldugunu düşünüyorum ama ne böyle nede senin gibi trade üstüne kurulu olsun istiyorum.. Rmah denendimi, denendi. Oyunu alanların %70'i bıraktı oyunu senin gibi sadece ticaret üstüne kurulu bir oyun oynayanlar kaldı.. Lakin Blizzard diablo fanlarını kaybetmeye başlayınca rmah'dan vazgeçti. Bana görede en iyisini yaptı..14m saten d3. rmah kaldırılınca, rosla birlikte %70i geri kazanıp stışını 30m çıkardı.. Lakin bu sefer oyun kısa süreli bir oyun haline geldi, blizzard'a bunun çözümünü 3-4 ayda bir yeni eklentilerle ve ladder sistemi ile birlikte güncel tuttu. Devam ediyor tutmaya. Ben olsa senelik bir ladder sistemi yaparım, hem trade hemde drop sisteminin birbiri ile dengelerim.. Böylelikle hem tradeciler hem dropcular memnun olur.. Hele birde rune words gibi bir sistem olursa yani oynayrak illaha güçlene bilme imkanı... Enigma eğer direk düşen bir leg olsa, bazı insanlara düşmez ve ağlamalar başlar.. Lakin rune words olursa, pul'ları satar,satar jah, ber illahki yapar ve enigmasına sahip olur.. Lakin sen drop filan uğrasamam ben, basarım parayı alırım diyorsun. Bence dropculardan daha fazla sen ağlıyorsun, düşün 2 günde bile set düzmeye sabrın yok :)

    Arkadaşım sen istediğin kadar paranın ve ticaretin üstüne bir oyun düşün böyle bir oyun asla yapılmaz yapılamaz.. Nedenmi çünkü, Hiç kimse para ile sidik yarışına girmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusufoz31 -- 7 Ekim 2015; 9:24:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufoz31

    Arkadaşım dalgamı geçiyorsun bizimle ? Allah aşkına nerde görülmüş bir rpg oyununun sadece ticaret üstüne kurulu olması ? Benim sana saygım var, trade olmasın diyen yok ama sadece tradeyi kullanmayan insanlarında oyun içinde güçlenebilmeleri lazım. bundan bahsediyorum.. mp3 farm yapılıyormuş yapsan ne olur ? ben kendimi geliştiremeyeceğimi bildikten sonra neden oynıyım oyunu ancak senin gibi sadece trade için oynayanlar oynar.. Lakin sen bencillik yapıyorsun.

    Biraz mantıklı ol. Bana bir tane oyun göster pat of exile,marvel heroes,titan quest,sacred. diablo 2.. Hangisinin amacı trade üstüne kurulu ? Trade oyunun amacı olamaz. Trade sadece karakteri geliştirmede yardımcı ve keyif veren bir kısımdır.. Ben oyunu oynayıpta karakterimi güçlendiremedikten sonra ne anlamı kalır oynamanın. ?

    Ayrıca pvp isteniyor. Adam rmah'dan dizecek karakterini senin paran yok seni ezip geçicek, sende bu haksızlığı görmezden gelicen ? Gerçi sen parası olan zengin tayfasındansan eğer hiç umrunda olmaz tabi..

    Trade oynanabilirliği artırmıyor. ticareti artırıyor..Senin istediğin düzende oyunun amacına yönelik hiç bir şey yok. Bir mob keşmemiş adam bile karakterini fulleyebilecek bir düzen asla kabul edilemez.. Edilirse o oyun sadece ticaret üstünedir..

    Bende şuanki sistemin bir kısır döngü oldugunu düşünüyorum ama ne böyle nede senin gibi trade üstüne kurulu olsun istiyorum.. Rmah denendimi, denendi. Oyunu alanların %70'i bıraktı oyunu senin gibi sadece ticaret üstüne kurulu bir oyun oynayanlar kaldı.. Lakin Blizzard diablo fanlarını kaybetmeye başlayınca rmah'dan vazgeçti. Bana görede en iyisini yaptı..14m saten d3. rmah kaldırılınca, rosla birlikte %70i geri kazanıp stışını 30m çıkardı.. Lakin bu sefer oyun kısa süreli bir oyun haline geldi, blizzard'a bunun çözümünü 3-4 ayda bir yeni eklentilerle ve ladder sistemi ile birlikte güncel tuttu. Devam ediyor tutmaya. Ben olsa senelik bir ladder sistemi yaparım, hem trade hemde drop sisteminin birbiri ile dengelerim.. Böylelikle hem tradeciler hem dropcular memnun olur.. Hele birde rune words gibi bir sistem olursa yani oynayrak illaha güçlene bilme imkanı... Enigma eğer direk düşen bir leg olsa, bazı insanlara düşmez ve ağlamalar başlar.. Lakin rune words olursa, pul'ları satar,satar jah, ber illahki yapar ve enigmasına sahip olur.. Lakin sen drop filan uğrasamam ben, basarım parayı alırım diyorsun. Bence dropculardan daha fazla sen ağlıyorsun, düşün 2 günde bile set düzmeye sabrın yok :)

    Arkadaşım sen istediğin kadar paranın ve ticaretin üstüne bir oyun düşün böyle bir oyun asla yapılmaz yapılamaz.. Neden mi çünkü, Hiç kimse para ile sidik yarışına girmez.

    Diablo RPG değildir. AH ve RMAH varken de oyun ticaret üstüne değildi.

    Diabloyu istersen AH ağırlıklı istersen farm ağırlıklı oynarsın bu sana kalmış. İstersen AH'yi amaç olarak kullanırsın AH Tycoon oynarsın istersen çoğu oyuncunun yapıtğı gibi karakterini daha kolay geliştirebilmen için araç olarak kullanırsın bu tamamen oyuncuya kalmış.

    Nerden çıkardın benim bütün oyunun ticaret üzerine olduğunu söylediğimi.

    Hala diyorsun Enigma Jah Ber runeword sistemi falan runler düşmediğinde 40-50 TL ye Jah Ber satana siteler peydahlandığında anlarsınız ne demek istediğimi.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.