Şimdi Ara

CryENGINE 3 inceleme (ss'li) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
1
Favori
4.895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Benim motor kendiliğinden silindi hiç birşey anlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YasinCC

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: YasinCC

    Directx'e yüklenip duruyorsunuz ancak DX aslında bir standart getirerek bizim yararımıza oldu yoksa bugün elimizdeki ekran kartına uyumlu oyunları arardık. Bir standartın olması güzel yalnız o standartı bir ticari firma belirleyince sonucun böyle olması çok doğal

    Adamlar DirectX'in getirdiği kısıtlamayı eleştiriyor. DX yerine OpenGL de varmış baksana.

    OpenGL'nin var olduğunu bende biliyorum ancak DX kadar başarılı olamadı. Unreal T. 2003 ve 2007 hatırladığım kadarı ile OpenGL destekli idi ve bir kaç oyun daha... DX kısıtlamadan daha çok donanımları tam verim ile kullandırmıyor ancak piyasada yüzlerce çeşit kart var yani bu verimlilik probleminin olması doğal.

    Geliştirmedikleri için başarılı olmamıştır. Eğer geliştirseylerdi başarılı olurdu herhalde. İşte, adamlar da bunu eleştiriyor. DX'in donanımları tam verim ile kullandırmamasını. İsterlerse verimlilik problemini ortadan kaldırırlar diye düşünüyorum. Yoksa bunca kişi neden DX'i eleştirsin?




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.